• 1
  • 2
2025-03-01, 11:40
Medlem
En känd Palestinademonstrant i Göteborg dömdes nyligen för för två fall av olaga intrång mot det Israel-kopplade vapenföretaget Elbit Systems i Göteborg. Detta skedde bara några månader innan bomber, innehållandes över tre kilo dynamitsprängämne, placerades utanför entrén till byggnaden där Elbit Systems har sitt kontor.

Vad är era tankar om detta?

https://insikt24.se/khaled-ahmad-tog...-in-hos-elbit/
Citera
2025-03-01, 11:46
Medlem
holmiums avatar
Den första tanken är väl hur fasen kan ett fiendeland överhuvudtaget ha krigsindustri i Sverige?

Det stinker verkligen och tyder på att grov politisk korruption tydligen är vanligt förekommande i Sverige
Citera
2025-03-01, 11:47
Medlem
Onanikrems avatar
Tänker att Khaled Ahm*d borde utvisas och sättas på nästa plan hem. Kristofer får vi tyvärr dras med eftersom han är svensk.
Citera
2025-03-01, 11:52
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
Den första tanken är väl hur fasen kan ett fiendeland överhuvudtaget ha krigsindustri i Sverige?

Det stinker verkligen och tyder på att grov politisk korruption tydligen är vanligt förekommande i Sverige
Fiendeland? Menar du att palesmutserna har krigsindustri här? Vi är vänner med Israel och har vissa samarbeten med dem, vi köper en del vapensystem och annat av dem.
Citera
2025-03-01, 11:53
Medlem
Palestina-supportrar är verkligen helt galna i huvudet, nästan varenda en av dom
Citera
2025-03-01, 11:55
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Fiendeland? Menar du att palesmutserna har krigsindustri här? Vi är vänner med Israel och har vissa samarbeten med dem, vi köper en del vapensystem och annat av dem.
Det är egentligen fint när den riktiga extremhögern gör gemensam sak med den riktiga extremvänstern. Cirkel är snart sluten.

Var ironi när det gällde att det är "fint", för alla som inte förstod. Tragiskt skulle jag säga..
Citera
2025-03-01, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Tänker att Khaled Ahm*d borde utvisas och sättas på nästa plan hem. Kristofer får vi tyvärr dras med eftersom han är svensk.

Måste hela hans resa hem betalas av skattebetalarna?
Kan vi inte släppa han någonstans i norra atlanten? Jag har en gammal träbåt i trädgården jag kan donera. Har ändå tänkt slänga den.
Citera
2025-03-01, 12:02
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sierra.Leon3
Måste hela hans resa hem betalas av skattebetalarna?
Kan vi inte släppa han någonstans i norra atlanten? Jag har en gammal träbåt i trädgården jag kan donera.
Träbåt tar sig inte tillräckligt långt ut. Som skattebetalare är jag beredd att vara med och betala hemresan i ett specialchartrat plan där han får sitta med spotthuva. Så länge han förbjuds att återvända. (En av mina bästa kompisar brukade följa med på sådana resor)
Citera
2025-03-01, 12:06
Medlem
holmiums avatar
Citat:

Jag tror nog att du förstod exakt vad jag menade.

Hur kan Israel ha försvarsindustri i Europa ?
Citera
2025-03-01, 12:50
Medlem
Citat:

De enda fiender vi har i Sverige är muslimer
Citera
2025-03-01, 13:45
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Israel är fiender till Sverige sedan den judiska terrorgruppen LEHI mördade den svenske fredsmäklaren Folke Bernadotte på terrorledaren Yitzhak Shamirs order, det blev knappast bättre när Shamir senare valdes till Israels premiärminister...
Citera
2025-03-01, 14:41
Medlem
ReedMes avatar
Citat:

Nu tillverkar ju inte Elbit vapen. Det är ett teknikföretag som utvecklar lednings- och kommunikationssystem till försvaret.

Det är bara människor som vill att Israel ska utplånas och alla judar dödas, som tycker att Elbit ska försvinna härifrån. Naziislamister och nazikommunister typ.

Palestinaaktivisten bör förpassas till MÖ.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in