• 1
  • 2
2025-02-24, 18:00
Medlem
Som rubriken lyder. Jag vil absolut inte opereras av en invandrar-läkare. Jag menar planerad operation. Är det bara jag som tänker att folk köper sina legitimationer i andra länder? Det har ALLTID krävts nya läkarbesök när jag hamnat hos invandrare. Det blir ALLTID misslyckat - oavsett vad det gäller - när man beblandar sig med invandrare.

Numera är det invandrarläkare precis överallt och jag måste få min operation gjord. Hur gör jag för att slippa bli opererad av invandrare?

Kan säga så här, jag vet hur det jan gå när man opereras av klåpare och därför är jag mycket försiktig gällande valet av kirurg. Och hur ofta läser man inte om klåpare i media? Även svenskar kan vara klåpare, men känns mer riskfyllt att medvetet låta en invandrare operera.

En fråga till: Vilken ålder är bäst på en kirurg? Alltså när är dom skickligast? Minst risk för skador? Är kvinnor duktigare än män gällande kirurgi?

Svar som: Då får du vara utan operation är of topic! Om du/ni inte har för avsikt att svara på mina frågor på ett seriöst sätt så ge fan i att skriv i tråden!
Senast redigerad av ww1 2025-02-24 kl. 18:43.
Citera
2025-02-24, 18:10
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Vad var det för fel på din gamla tråd i samma ämne?

Skulle ni gå med på att göra en planerad operation av en kirurg som ni inte träffat?
Citera
2025-02-24, 18:12
Medlem
Som jag svarade i din nygjorda men nu övergivna tråd: Säg till mottagningen att du inte vill bli opererad av en invandrare.
Citera
2025-02-24, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Vad var det för fel på din gamla tråd i samma ämne?

Skulle ni gå med på att göra en planerad operation av en kirurg som ni inte träffat?

Det är två helt olika frågeställningar din pappskalle! Frågan gäller även svenska läkare!
Citera
2025-02-24, 18:21
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ww1
Det är två helt olika frågeställningar din pappskalle! Frågan gäller även svenska läkare!
Hey Dumkopf.
Du skrev i ditt andra inlägg i din förra tråden om invandrarläkare fast nu har du bekvämt nog tagit bort inlägget och låtsas att du inte skrev det.
Patetiskt pappskalle.
Citera
2025-02-24, 18:25
Medlem
TweentyFives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ww1
Som rubriken lyder. Jag vil absolut inte opereras av en invandrar-läkare. Jag menar planerad operation. Är det bara jag som tänker att folk köper sina legitimationer i andra länder? Det har ALLTID krävts nya läkarbesök när jag hamnat hos invandrare. Det blir ALLTID misslyckat - oavsett vad det gäller - när man beblandar sig med invandrare.

Numera är det invandrarläkare precis överallt och jag måste få min operation gjord. Hur gör jag för att slippa bli opererad av invandrare?

Kan säga så här, jag vet hur det jan gå när man opereras av klåpare och därför är jag mycket försiktig gällande valet av kirurg. Och hur ofta läser man inte om klåpare i media? Även svenskar kan vara klåpare, men känns mer riskfyllt att medvetet låta en invandrare operera.

En fråga till: Vilken ålder är bäst på en kirurg? Alltså när är dom skickligast? Minst risk för skador? Är kvinnor duktigare än män gällande kirurgi?

Du kan ffråga men du kommer få den kirurg som är tillgängligt. Du kommer inte att få välja vem du ska ha, det är ingen klädaffär. Sen att du går in på ålder och erfarenhet bla bla bla. Lycka till men du kommer inte att få operation direkt efter såna krav. Du lär få vänta nåt år till.

En polare till familjen som är läkare och utlänning berättade om såna som du, enligt honom om de gick ut från hans rum för att han va utländsk och fick boka nytid fick de vänta ännu längre för att komma tillbak till en annan läkare.
Citera
2025-02-24, 18:39
Medlem
Tuppruskarens avatar
Då får du skita i operation helt enkelt. Eller ta ur egen ficka och vända dig till en privatklinik.
Citera
2025-02-24, 19:06
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TweentyFive
En polare till familjen som är läkare och utlänning berättade om såna som du, enligt honom om de gick ut från hans rum för att han va utländsk och fick boka nytid fick de vänta ännu längre för att komma tillbak till en annan läkare.
Samtidigt är reaktionen förståelig, vi vet att invandrade läkare är kraftigt överrepresenterade när det gäller att kritiseras för bristande kompentens. Föga förvånande för någon som någonsin sett operationssalarna i de länder dessa läkare kommer ifrån.
Citera
2025-02-24, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
Samtidigt är reaktionen förståelig, vi vet att invandrade läkare är kraftigt överrepresenterade när det gäller att kritiseras för bristande kompentens. Föga förvånande för någon som någonsin sett operationssalarna i de länder dessa läkare kommer ifrån.

Precis! Känns som att dom bara är inkvoterade med risk för allmänhetens säkerhet. Det märks att dom är inkompetenta och det är omöjligt att kommunicera med dom.
Citera
2025-02-24, 19:20
Medlem
Ducadreams avatar
Du har inget val. Hoppas du får vänta istället och döden hinner ikapp dig. Lika bra det.
Citera
2025-02-24, 19:31
Medlem
Kom bara ihåg att ställa risken med att bli opererad av en inkompetent kirurg mot risken att inte opereras alls.
Citera
2025-02-24, 19:34
Medlem
Om du råkar dö på operationsbordet trots ett väldigt enkelt ingrepp så är det för du är en rasist.
Det är vi invandrare som håller i skalpellen nu.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in