Citat:
Ursprungligen postat av
ww1
Som rubriken lyder. Jag vil absolut inte opereras av en invandrar-läkare. Jag menar planerad operation. Är det bara jag som tänker att folk köper sina legitimationer i andra länder? Det har ALLTID krävts nya läkarbesök när jag hamnat hos invandrare. Det blir ALLTID misslyckat - oavsett vad det gäller - när man beblandar sig med invandrare.
Numera är det invandrarläkare precis överallt och jag måste få min operation gjord. Hur gör jag för att slippa bli opererad av invandrare?
Kan säga så här, jag vet hur det jan gå när man opereras av klåpare och därför är jag mycket försiktig gällande valet av kirurg. Och hur ofta läser man inte om klåpare i media? Även svenskar kan vara klåpare, men känns mer riskfyllt att medvetet låta en invandrare operera.
En fråga till: Vilken ålder är bäst på en kirurg? Alltså när är dom skickligast? Minst risk för skador? Är kvinnor duktigare än män gällande kirurgi?
Du kan ffråga men du kommer få den kirurg som är tillgängligt. Du kommer inte att få välja vem du ska ha, det är ingen klädaffär. Sen att du går in på ålder och erfarenhet bla bla bla. Lycka till men du kommer inte att få operation direkt efter såna krav. Du lär få vänta nåt år till.
En polare till familjen som är läkare och utlänning berättade om såna som du, enligt honom om de gick ut från hans rum för att han va utländsk och fick boka nytid fick de vänta ännu längre för att komma tillbak till en annan läkare.