Citat:
Ursprungligen postat av
TenBagger69
Peter Forsberg undrar nnu en gng om han kan f ka till Elitloppet idag..fr att han alltid gjort det med polarna. Vad r det fr jvla frga om man skall vara expert p ett hemma-VM.
Foppa ville inte vara med under grundserien utan var d i Peru.och kom lagom till de roliga matcherna..frsta matchen han var med var mot Canada.
Igr kom han med ett jkla input nr Granqvist ppekade att det var vrdelst att Sverige inte trnade dagen innan matchen mot USA..vilket borde vara sjlvklart nr man ftt in flera spelare p slutet som skulle ha viktiga roller i laget. I stllet hade den usle Hallam lagt in en frivillig trning.
Foppa snackade om att han aldrig skulle vilja ha en trning efter en match dagen innan.
Mannen som sagt att han minsann sagt att suttit p motionscykeln efter trningar fr att visa sina lagkamrater hur hrt han trnade..och hur serist han tog p allt.
Jag vet inte vad Foppa gr p ett VM..han vill vara ngon annanstans.
Man backar alltid sina kolleger. Granqvist hade helt rtt. Det brast hos FK..o det grvsta i frberedelserna..och Hallam betedde sig oprofessionellt.
Viasat vill skylta och skryta med att de minsann har Peter "the great" p plats i studion.
ven om han r i Sydamerika vill Viasat ge sken med spelarintervjuer att Forsberg r dr
Men Peter vill helst inte vara dr och istllet gra annat .
Han fr skert bra betalt, men man tycker att han borde ha tillrckligt livet ut
Ocks lite mrkligt att han gr TV-reklam, han kanske gillar att synas helt enkelt.
Sundin och Lidstrm mfl hller en lgre och smakfullare profil i mitt tycke
Men som spelare var Forsberg bsta svensk tycker jag