Citat:
Ursprungligen postat av
TenBagger69
Peter Forsberg undrar ännu en gång om han kan få åka till Elitloppet idag..för att han alltid gjort det med polarna. Vad är det för jvla fråga om man skall vara ” expert” på ett hemma-VM.
Foppa ville inte vara med under grundserien utan var då i Peru.och kom lagom till de roliga matcherna..första matchen han var med var mot Canada.
Igår kom han med ett jkla input när Granqvist påpekade att det var värdelöst att Sverige inte tränade dagen innan matchen mot USA..vilket borde vara självklart när man fått in flera spelare på slutet som skulle ha viktiga roller i laget. I stället hade den usle Hallam lagt in en frivillig träning.
Foppa snackade om att han aldrig skulle vilja ha en träning efter en match dagen innan.
Mannen som sagt att han minsann sagt att suttit på motionscykeln efter träningar för att visa sina lagkamrater hur hårt han tränade..och hur seriöst han tog på allt.
Jag vet inte vad Foppa gör på ett VM..han vill vara någon annanstans.
Man backar alltid sina kolleger. Granqvist hade helt rätt. Det brast hos FK..o det grövsta i förberedelserna..och Hallam betedde sig oprofessionellt.
Viasat vill skylta och skryta med att de minsann har Peter "the great" på plats i studion.
Även om han är i Sydamerika vill Viasat ge sken med spelarintervjuer att Forsberg är där
Men Peter vill helst inte vara där och istället göra annat .
Han får säkert bra betalt, men man tycker att han borde ha tillräckligt livet ut
Också lite märkligt att han gör TV-reklam, han kanske gillar att synas helt enkelt.
Sundin och Lidström mfl håller en lägre och smakfullare profil i mitt tycke
Men som spelare var Forsberg bästa svensk tycker jag