Citat:
Ursprungligen postat av
kevinkimraymond93
Kanada spelar på halvfart, vilket inte Finland gör.
Kolla nu närmare på matchen. Båda åker skridskor och fysiskt spel.
mer tempo än mot Tre Kronor.
Ska bli kul att se den matchen,då det där tempodödande hockeyn och screenadet samt filmningar får stå tillbaka mot ett snabbt Kanada.