2025-02-15, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
En person hyllar hjälten Momika genom att bränna en koran utan ett konsulat i London.
Mannen blir då misshandlad och som kan ses i videon jagad av en man med kniv.

https://www.expressen.se/tv/nyheter/...as-av-knivman/

Ja vad säger man, återigen har vi ett fall där en tillhörande fredens religion inte respekterar yttrandefriheten i västerländska demokratier och tar till grovt våld.

Vad borde samhället göra för att få stopp på dessa attacker på meningsmotståndare?

Vill vi behålla civilisation och frihet, så måste vi slänga ut muslimerna.
Citera
2025-02-15, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kajstuds
Om inte om hade varit, sade alltid min kära mor. I princip har du förstås rätt men i praktiken kommer det aldrig att hända och det vet du också.

Det hände i Jugoslavien, hade inte västerlandshatarna intervenerat, så hade man städat rent.
Citera
2025-02-15, 19:10
Medlem
Som jag alltid har sagt: Terrorklassa Islam och alla dess yttringar. Jämställ allt som förknippas med Islam som ren terrorverksamhet (vilket det är) så att vi kan slänga ut alla de som tillber dessa satansverser.
"Alle muslimen raus von Europa!"
Senast redigerad av brakfesten009 2025-02-15 kl. 19:13.
Citera
2025-02-15, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Det hände i Jugoslavien, hade inte västerlandshatarna intervenerat, så hade man städat rent.
Du menar när de muslimska albanerna slängde ut serberna ur Kosovo?
Citera
2025-02-15, 19:35
Medlem
Quid pro quos avatar
Citat:
Du menar när de muslimska albanerna slängde ut serberna ur Kosovo?
Du tror att de hade lyckats med det om inte NATO hade terrorbombat Serbien?
Det är alltid förrädare och femtekolonnare som är kruxet.
Citera
2025-02-15, 19:40
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinmissbruk
Man får helt enkelt se till att förbjuda koranbränningar så att ingen har något att bli arg över. Varför kan inte vi bara respektera varandra?

Problemet med blasfemilagar, särskilt sådana som går helt tvärt emot hela vår kultur och syn på rättvisa och allt annat, är att det är slippery slope till att inget negativt får yppas och i slutänden slås folk ihjäl enbart på rykten om befarat åsiktsbrott mot den sinnessjuka ideoligin islam. Att ge efter mer och mer av våra friheter våra förfäder stred och dog för pga folk vi inte ens vill leva bland är inte vägen framåt, utan leder till svenska folkets självmord...

Vi behöver stå upp för våra värderingar och ta tillbaka Europa från vänsterliberalrr och islamister.
Citera
2025-02-15, 19:51
Medlem
Det värdelösa inavlade cykelbudet som sparkar till. Dumma korkade muslim. Cykla hem.
Citera
2025-02-15, 20:04
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinmissbruk
Man får helt enkelt se till att förbjuda koranbränningar så att ingen har något att bli arg över. Varför kan inte vi bara respektera varandra?

Vilken koranbränning var det som gjorde att den här personen från Syrien så ”arg” att han alldeles nyss högg ihjäl en 14-åring och knivhögg ytterligare fyra personer i Österrike? Samt varför skrattar han vid gripandet om han är arg?

https://www.flashback.org/t3658565

Vilken koranbränning var det som fick afghanen att med sin bil plöja ned en massa folk i München häromdagen?

https://www.flashback.org/t3658111

Vilka koranbränningar är det som du menar orsakar muslimernas dagliga mord på icke-muslimer runt om i Europa? Det kan inte vara så att en del muslimer kommer fortsätta bedriva jihad mot de ”otrogna”, helt oberoende om man bränner eller återvinner koraner?
Senast redigerad av Europe 2025-02-15 kl. 20:07.
Citera
2025-02-15, 20:20
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Vad är det du inte begriper? Jag ska kunna bränna 1000 jävla koraner på Ramadan framför ögonen på varenda jävla muslim i Europa utan att de ska kunna göra ett skit åt det. Alla muslimer som har problem med det ska lämna Europa, de har inte här att göra isf.

När man vet förutsättningarna och ändå väljer att provocera, får man leva med konsekvenserna.

Prova att ensam provocera ett gäng fotbollshuliganer så får du se.

Sen att vi skulle klara oss jävligt bra utan muslimer stämmer, men det är en annan sak.
Citera
2025-02-15, 20:31
Medlem
Jag hatar muslimer. Jag hatar islam. Jag vill få bort dem från jordens yta.

Med det sagt, så skulle jag också starkt ogilla om muslimer började bränna biblar framför näsan på oss. Eller om nån icke-muslim gjorde det för den delen.

Jag skulle inte gilla om någon brände biblar som symbolhandling.
Jag skulle högst troligen bli rätt ilsken på den personen.
Det är för övrigt ungefär vad WOKE-klägget gör. De trampar och spottar på våra traditionella värderingar i Västerlandet. I sann marxistisk andra.

Så jag anser faktiskt att detta med koranbränningar är problematiskt.

Jag ogillar även hinduism och buddism, men jag skulle inte ställa mig och bränna deras heliga böcker.
Citera
2025-02-15, 20:37
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Sluta bränna koraner.

Varför då?

Du inser att detta med att styra över vad vi får elda inte är det enda islamismanhängare vill styra över? De ska bestämma på alla plan i samhället. Islam är ett komplett politiskt samhällssystem, som inte är kompatibelt med vårt västsamhälle.

Slutar vi elda koraner kommer bara striden flyttas fram till nästa politiska fråga, och de kommer istället börja hugga otrogna som inte böjer sig i den frågan.
Citera
2025-02-15, 20:42
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Prova att ensam provocera ett gäng fotbollshuliganer så får du se.

Om inte fotbollshuliganer tål att man eldar upp en egenhändigt inköpt halsduk med samma färger som deras egna, utan att de blir våldsamma, kan vi så klart inte ha dom i samhället. Då måste de låsas in, eller hur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in