• 9
  • 10
2025-02-18, 16:42
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Vad menar du, att jag måste acceptera och respektera att muslimer anser att de har rätt att döda mig?
Tekniskt sett, Ja. Så länge de nöjer sig med att enbart tycka det.
Att skrida till verket däremot bryter ju mot en mängd redan befintliga lagar så där är de ju redan reglerade.

Det finns gott om grupperingar i Sverige som tycker och tänker som man gjorde på medeltiden. De får hållas tills de går över gränsen.
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Tycker du att jag har rätt att organisera en religion som anser ha rätt att döda dig?
Som pedofil har jag redan det problemet med många Dumpen-anhängare. De tycker att jag skall dö trots att jag aldrig begår övergrepp.
Tycker du att de skall ha rätt att tycka det eller bör vi slå ned på dem hårt och hota dem med inlåsning/utvisning om de inte reformerar?
Citera
2025-02-18, 17:35
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Tekniskt sett, Ja. Så länge de nöjer sig med att enbart tycka det.
Att skrida till verket däremot bryter ju mot en mängd redan befintliga lagar så där är de ju redan reglerade.

Vad menar du egentligen, att JAG MÅSTE acceptera att de tycker att de har rätt att mörda mig och att det står över min rätt att kränka deras känslor? Var har du läst det någonstans?

Citat:
Det finns gott om grupperingar i Sverige som tycker och tänker som man gjorde på medeltiden. De får hållas tills de går över gränsen.

Jag behöver inte acceptera det heller. Jag har rätt att tycka att de inte har här att göra och jag har rätt att organisera mig för att få bort dem härifrån. Det är inte odemokratiskt eller olagligt för fem öre.

Citat:
Som pedofil har jag redan det problemet med många Dumpen-anhängare. De tycker att jag skall dö trots att jag aldrig begår övergrepp.
Tycker du att de skall ha rätt att tycka det eller bör vi slå ned på dem hårt och hota dem med inlåsning/utvisning om de inte reformerar?

Du feltolkar vad jag skriver. Jag skrev inte att de har rätt att mörda dig, jag skrev att du inte behöver respektera deras åsikter.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in