Citat:
Ursprungligen postat av
Tervull
Pontus kommer välja Natalie
Jag är ledsen, men Pontus har inte kommit in i handlingen ännu, ska jag säga som hittat på Ellinor i årets säsong, tänk om ditt fantasifoster Pontus kunde dejta min molgan i Ellinor
Citat:
Ursprungligen postat av
Tervull
Christian har kommit fram mer och visar nu till och med lite mänskliga sidor, han är ju fan ingen robot ändå. Hon med näsringen är ju hemsk, ful som stryk fanimej och osympatisk. Jag hade skickat hem henne direkt. En kvinna ska definitivt inte lägga sig i vart och när mannen ska borra! Jag tycker han verkar tänd på brunetten. Förstår honom, det är härligt att få känna sig lite manlig och omhändertagande, det är sexigt med små söta våp, men har människan aldrig sovit i sovsäck? Näsringen är allt annat än ett litet våp och behöver då ingen stor karl att hålla i när stormen går.
Är det SD väljarnas officiella kvinno & manssyn som vädrar morgonluft igen?
Hon lägger sig säkert i var & hur han ska borra med dasen i henne också, och det har vi väl inget emot va?
vad jag inte förstår är, även om han bor på landet så borde det väl vara allmän kännedom att brudar med nosring är en stor green-flag och ändå väljer han en feminist med berått mod, hon är ju lika värdsfrånvänd i att tro att en klassisk karlakarl med hans komplex skulle kunna möta henne utan att friktion uppstår
När Christian sen mitt i natten skulle ut och tömma sig, dvs släppa pisset så när han sakta drog upp dragkedjan till dom andra tjejernas tält & hängde fram den....så möttes han av en remarkabel syn, ett lesbiskt samkväm i full gång, detta som han valt bort för Matilda, bara att lomma hem till henne igen
ej blåst på konfekten
Citat:
Ursprungligen postat av
Tervull
Varför knullade inte bara Viktor och Sara i tältet? Dom har varit kåta på varandra sedan första stund.
Tror inte hon är kåt på honom, tror hon är kåt på hans yrke, hans liv, allt annat än hans skallform iaf, det får inte vara sant helt enkelt