2025-11-05, 22:43
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Det fanns de som såg bättre ut än Axel i alla fall. Hon ser ju inte så dum ut själv, varför sökte inga snyggare?

Hon är medelmåttig 5,5/10. Och hon har osexig kropp - inga höfter, liten pojkstjärt. Som jämförelse var Jennifer 2016 en 5/10 i ansiktet, med sexigare kropp(och utstrålning, riktigt kåt). Båda är jämnattraktiva - och du kan ju kolla klippen på youtube med hennes dejter, t.ex den här: https://www.youtube.com/watch?v=wNpIFlj51jM

Själva konceptet dejta en tjej tillsammans med andra killar, och dessutom i TV, lockar inte snygga killar. Det handlar om värdighet. De gånger en snygg kille dejtar ner gör han det i skymundan. Tjejen hade fått vara väldigt snygg om hon snygga killar skulle skriva annat än i undantagsfall.
Citera
2025-11-05, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiasbillstrom
Har du aldrig sett Simpsons
Är han lik Lucas eller varför kallas han för det ?
Citera
2025-11-05, 22:50
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Hon är medelmåttig 5,5/10. Och hon har osexig kropp - inga höfter, liten pojkstjärt.
Jag återkommer imorgon med lite fräscha skärmdumpar på den stora pojkstjärten och höfterna, jag tror att du tagit fel på person. Se mitt historiska inlägg för 9 minuter sedan som är övertygad om motsatsen (FB) Bonde söker fru 2025

Man kunde notera att alla som bjöd upp Elin på den gamla dansbanan vartfall var attraktivare än den dynamiska kärringtrion, vilket säger något om att hon dejtar nedåt istället för uppåt i denna show, att bjuda upp är som att skriva ett brev till bonde söker fru, samma värde!!
Senast redigerad av Crapmagic 2025-11-05 kl. 22:54.
Citera
2025-11-05, 22:53
Medlem
Undra vad Frida o Skogsbonden bråkade om i bilen då ? Vad tror ni ?
Citera
2025-11-05, 23:04
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Tror tjejer gärna vill dela intressen. Tror dom hellre vill det än att han ska ha egna. Dock är jag ett av undantagen.
Jag vet det, men då hade jag inte fått ihop mitt skämt om jag sagt sanningen

Vad ska vi göra åt dramabrudarna hos Raffe? i deras tävling om vem som kan visa dom starkaste emotionerna för honom i hopp om att få bli kvar, det är fräckt att nyttja tv4's metoo-hotel för rekreationsyfte endast ett longshot
att tro att Rasmus ska följa efter henne & ta in på samma hotel! isfl i ett helt annat rum förstås! för att få slippa alla 3 needy brudarna en enda natt, rensa skallen och ta reda på vad jag vill, vem är jag, vad vill jag, är jag en bonde? eller är jag en jonglör på cirkus?

Jag tycker synd om Rasmus & den press dom utsätter han för, tänk va kul att vid bristningsgränsen få vråla dom förlösande orden "jag är gay!!!" och även om han inte är gay så skulle tjejerna sluta med sina tvångsmässiga spel åtm för några timmar!
Senast redigerad av Crapmagic 2025-11-05 kl. 23:16.
Citera
2025-11-05, 23:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Undra vad Frida o Skogsbonden bråkade om i bilen då ? Vad tror ni ?

Undrar jag också.
På tiden med lite drama.
Citera
2025-11-05, 23:24
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AqintaX
Satan så kåt hon med ägglossningen är.
Hon vill bli befruktad av bonden.
Den här gotiska nudiststranden som Flintkalle tog Sara till har ju varit med i bonde söker fru förr, då var det tingel-tangel samen som tog sin tjej hit, var lakanen ens bytta sen sist, alla som entrar dessa tält tappar potensen

När Sara fått två barn kommer hon bli bekväm och väga över 100 pannor
Senast redigerad av Crapmagic 2025-11-05 kl. 23:32.
Citera
2025-11-05, 23:32
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackatme
Är det rödskägg som får övernattningsdejten tro?
Japp, det är bara kolla på dom blekfeta låren så ser man att det inte var Lukas, och kapten Rasmus har gjort bort sig kapitalare för att få förnyat förtroende
Senast redigerad av Crapmagic 2025-11-05 kl. 23:49.
Citera
2025-11-05, 23:43
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Pontus kommer välja Natalie
Jag är ledsen, men Pontus har inte kommit in i handlingen ännu, ska jag säga som hittat på Ellinor i årets säsong, tänk om ditt fantasifoster Pontus kunde dejta min molgan i Ellinor

Citat:
Christian har kommit fram mer och visar nu till och med lite mänskliga sidor, han är ju fan ingen robot ändå. Hon med näsringen är ju hemsk, ful som stryk fanimej och osympatisk. Jag hade skickat hem henne direkt. En kvinna ska definitivt inte lägga sig i vart och när mannen ska borra! Jag tycker han verkar tänd på brunetten. Förstår honom, det är härligt att få känna sig lite manlig och omhändertagande, det är sexigt med små söta våp, men har människan aldrig sovit i sovsäck? Näsringen är allt annat än ett litet våp och behöver då ingen stor karl att hålla i när stormen går.
Är det SD väljarnas officiella kvinno & manssyn som vädrar morgonluft igen?

Hon lägger sig säkert i var & hur han ska borra med dasen i henne också, och det har vi väl inget emot va?
vad jag inte förstår är, även om han bor på landet så borde det väl vara allmän kännedom att brudar med nosring är en stor green-flag och ändå väljer han en feminist med berått mod, hon är ju lika värdsfrånvänd i att tro att en klassisk karlakarl med hans komplex skulle kunna möta henne utan att friktion uppstår

När Christian sen mitt i natten skulle ut och tömma sig, dvs släppa pisset så när han sakta drog upp dragkedjan till dom andra tjejernas tält & hängde fram den....så möttes han av en remarkabel syn, ett lesbiskt samkväm i full gång, detta som han valt bort för Matilda, bara att lomma hem till henne igen ej blåst på konfekten

Citat:
Varför knullade inte bara Viktor och Sara i tältet? Dom har varit kåta på varandra sedan första stund.
Tror inte hon är kåt på honom, tror hon är kåt på hans yrke, hans liv, allt annat än hans skallform iaf, det får inte vara sant helt enkelt
Senast redigerad av Crapmagic 2025-11-06 kl. 00:20.
Citera
2025-11-05, 23:44
Medlem
Jag kan förstå om Elin blir frustrerad, killarna är tafatta och helt utan handlingskraft, tror inte det blir nån av dom.
Citera
2025-11-06, 00:04
Medlem
Flashbackatmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Japp, det är bara kolla på dom blekfeta låren så ser man att det inte var Lukas, och kapten Rasmus har gjort bort sig kapitalare för att få förnyat förtroende
Man kan ju undra med att det slutar med att hon väljer rödskägg
Citera
2025-11-06, 00:25
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Undrar jag också.
På tiden med lite drama.
Förmodligen bråkar dom om vem som kör, inspirerat från Musse Piggs
husvagnssemester på hjul-afton, Christian är helt förvirrad i könsrollerna & frågar sig framför ratten i rollen som Kalle
- Vem kör egentligen?
- Det är ju jag som kör förstås!
svarar hon i rollen som Goofy, också får hon panik och hoppar ut genom rutan och han kör vidare rakt in i ett framrusande godståg,
också avslutas det med att Matilda i rollen som Musse ropar till honom rörande kossan
"Okay låt henne gå nu!"

Där har du ditt drama & sensmoralen är förstås, bråka inte i en bil samtidigt som du har kameraman i framsätet
Senast redigerad av Crapmagic 2025-11-06 kl. 00:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in