Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-11-27, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skaladlok
Skönt. Bölandet blir bara värre och värre för varje säsong. Det måste vara väldigt uppskattat och framtvingat av produktionen.

Tror tjejer är såna nu för tiden. Så tröttsamt. Dom vet ju spelreglerna. Å det är en tävling.
Citera
2025-11-27, 00:29
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiasbillstrom
Reagerade ingen på den fula clownutstyrseln som Wilma hade på sig?
haha ja hon liknade ju den där avskyvärda Lady in red som Loa Falkman brölade om
Citera
2025-11-27, 00:40
Medlem
Lite jobbigt avsnitt att kolla på. Särskilt hos Elin. Den där vinstkyssen kommer aldrig att inträffa tror jag.
Citera
2025-11-27, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mh76
Lite jobbigt avsnitt att kolla på. Särskilt hos Elin. Den där vinstkyssen kommer aldrig att inträffa tror jag.

Nä d tror inte jag heller
Citera
2025-11-27, 01:03
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
angående Marcus taktik för att framstå som åtråvärd*

* Det handlade förmodligen inte ens om svartsjuka, utan ren dominans. Bruden i fråga behandlade honom säkert som skit och varken kysste eller låg med honom.
Det låter ju nästan som en Elin-typ av brud, då Elin ju också lovar att ligga bredvid sina killar och kyssa dom så fort dom bara åkt & lagt av soppåsen högst upp på soptippsberget (i dominanssyfte för att få han att man-up! & vara bättre än henne i vanlig ordning
även kallat styrräntan i ekonom-sociala termer)

Så fort Marcus började diktera ifrån den gamla goda
'hur man smickrar sig själv implicit inför en hypergam brud'
så förstod jag att han kommer välja 1 utav 2 möjliga stigar,
antingen skulle han berätta att det hans ex som var väldigt svartsjuk på honom & hur han ogillar detta (saxat från den kända förförar-manualen) eller den mer originella att vara mallig över hur hur svartsjuk han var på sitt ex & hur han ogillar att bli sådan (så kunde ju Elin fixa & laga honom) saxat från den mindre kända förgörar-manualen

Elin tycks vägra vara ohemul i att bara dela ut en artig kyss på andra ställen än den känslomässigaste hedersbetygelsen munnen, med två tankar i huvudet hade hon kunnat pussa han på kinden alternativt i röven! men Elin hon ska bara! & åter bara ge ifrån sig och ta emot dom högsta dopamin-kickarna tydligen och ingen scen i den här filmen bör innehålla något däremellan
Senast redigerad av Crapmagic 2025-11-27 kl. 01:28.
Citera
2025-11-27, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heddabritt
Skönt att Wilma åkte hem verkar väldigt labil
Wilma en söt,helylle tjej, med väldigt vackert uttrycksfullt ansikte.
Hon har verkligen bjudit på sig själv o har alls ingenting att skämmas över.
Det var nog ändå bra att hon valdes bort just som tredje,
hade ju varit riktigt fult om Rasmus sparat Wilma till plats två, innan han slutligen väljer Anna-kajsa.

Wilma önskar jag varmt lycka till, och att hon inte ångrar sitt deltagande, plus att hon
o tar det lugnt. Men Wilma kommer jag att minnas, som en riktigt fin o genuin jänta.
Förstår inte de som skriver så föraktfullt om dessa deltagare som verkligen är genuina, äkta
sådana som är uppriktiga o vågar visa precis vem dem är,
det som de tänker
vågar de visa i både ord och handling.
Karaktärsfast.
Citera
2025-11-27, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justdontaskme
Männen hon valt.. Alla är helt olika varandra= hon försöker se vad för typ hon attraheras av egentligen, men lyckas inte (?)

Hon vet inte vad för typ av man hon söker.

Men kanske hon egentligen är lagd åt andra hållet ..? Känns som om skon kanske klämmer där.
Hon söker inte en utseende-typ. Hon har pratat i klartext att hon uppskattar rejäl hederlig karaktärsfast partner. Någon som tillsammans med henne kan köpa den där lant-gården, och hon vill ha sina kossor.
Hon har förstått att om en sådan dröm kan förverkligas så behöver hon uppbackning från en stabil partner, som iallafall inte är festprisse- slarver,hennes partner han behöver vara praktisk,ingen supande fattig-lapp, hon arbetar på en mack, men vill ha den där bondgården.
Hon försöker hitta en sådan i programmet, jag tycker hon är klok,
och det bästa hon hänger inte upp sig på utseendet.
Hon vill inte ha en den där bildfagre krog-raggaren.
Hon vet redan att den typen inte delar hennes framtidsdröm.
Jag tänker att om hon inte väljer några av programmets deltagare, så lär hon få drösvis av inviter från ensamma bondpojkar som har och sköter sina släktgårdar o gärna vill ha en bonnafru som henne.

Men bonnpojkar med egen släktgård vill hon inte ha- hon vill köpa-äga en egen gård
hon drömmer om en egen gård, och hon vill hitta en man som kan dela den drömmen.
Hon fokuserar alltså inte på utseendet, utan på vilken typ av karaktär personen har.
Senast redigerad av moshes 2025-11-27 kl. 02:09.
Citera
2025-11-27, 04:36
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Wilma en söt,helylle tjej, med väldigt vackert uttrycksfullt ansikte.
Hon har verkligen bjudit på sig själv o har alls ingenting att skämmas över.
Det var nog ändå bra att hon valdes bort just som tredje,
hade ju varit riktigt fult om Rasmus sparat Wilma till plats två, innan han slutligen väljer Anna-kajsa.

Wilma önskar jag varmt lycka till, och att hon inte ångrar sitt deltagande, plus att hon
o tar det lugnt. Men Wilma kommer jag att minnas, som en riktigt fin o genuin jänta.
Förstår inte de som skriver så föraktfullt om dessa deltagare som verkligen är genuina, äkta
sådana som är uppriktiga o vågar visa precis vem dem är,
det som de tänker
vågar de visa i både ord och handling.
Karaktärsfast.

Som om utseendet spelar någon roll i det här läget. I vilken värld lever du egentligen? Söt eller inte, Wilma hade troligtvis blivit inlåst på mentalsjukhus om hon levt på 40/50-talet. Människan är ju ett hispigt nervvrak som tror att världen kretsar kring henne och som inte klarar av motgångar. Förmodligen är hon totalt söndercurlad sedan vaggan och van vid att få allt på sitt sätt. Genom hela programmet har hon uppfört sig bortskämt och försökt tvinga fram känslor hos Rasmus genom sina olika uppträden. Äntligen fick han nog!

Vill man inte bli granskad och dömd är det en jävligt dålig idé att vara med i BSF speciellt när man inte kan uppföra sig normalt. Och om du tar så illa upp över det som skrivs om någon du inte ens känner… eller…? så får du väl göra nåt annat. Här diskuterar man fritt utan att linda in saker i bomull. Det är själva kontexten av en sån här tråd på Flashback. Lev med det!
Senast redigerad av Tervull 2025-11-27 kl. 04:57.
Citera
2025-11-27, 06:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det låter ju nästan som en Elin-typ av brud, då Elin ju också lovar att ligga bredvid sina killar och kyssa dom så fort dom bara åkt & lagt av soppåsen högst upp på soptippsberget (i dominanssyfte för att få han att man-up! & vara bättre än henne i vanlig ordning
även kallat styrräntan i ekonom-sociala termer)

Så fort Marcus började diktera ifrån den gamla goda
'hur man smickrar sig själv implicit inför en hypergam brud'
så förstod jag att han kommer välja 1 utav 2 möjliga stigar,
antingen skulle han berätta att det hans ex som var väldigt svartsjuk på honom & hur han ogillar detta (saxat från den kända förförar-manualen) eller den mer originella att vara mallig över hur hur svartsjuk han var på sitt ex & hur han ogillar att bli sådan (så kunde ju Elin fixa & laga honom) saxat från den mindre kända förgörar-manualen

Elin tycks vägra vara ohemul i att bara dela ut en artig kyss på andra ställen än den känslomässigaste hedersbetygelsen munnen, med två tankar i huvudet hade hon kunnat pussa han på kinden alternativt i röven! men Elin hon ska bara! & åter bara ge ifrån sig och ta emot dom högsta dopamin-kickarna tydligen och ingen scen i den här filmen bör innehålla något däremellan

Förförar-manualen, The game eller?

Inte för att vara sån men jag tror inte han läser böcker.
Citera
2025-11-27, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Angående Viktor så tror jag detsamma
Samma här
Varför är alla så negativ till Sara?
Tror de andra är mer av statister än äkta.
Citera
2025-11-27, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AqintaX
Wilma verkar inte må bra.
Precis
Skulle inte varit med alls.
Måste jobba med sej själv lite.
Citera
2025-11-27, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mh76
Nej, såklart inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in