Citat:
Ursprungligen postat av
Crapmagic
Om Mackan hade nån värdighet så borde han ju självmant dra hem innan han åker ut nästa vecka, då hon visat ganska tydligt att han är oönskvärd vid det här laget, nej han ska kvittera ut sitt pris och lifetime achievment att få ha kysst en flicka out of his league precis som Krister Claesson (Rasmus den andre)
Det är inte för inte som jag jämförde honom med Roland Järverup för nån månad sen(han hade t.om med sig blombukett när han kom till gården). Nån värdighet har han inte. Det är troligare att han dröjer sig kvar i krokarna efter utröstningen och står nedanför hennes sovrumsfönster varje kväll ropandes "Eliiiin?" med hjärtskärande röst... Lukas får nog säga ifrån tillslut:
- Hördu Marcös åk hem å ronka med daj istället.
I övrigt får jag ge credd(!) till nonsensprataren nr 1,
Crapmagic, för att ha tagit orden ur tangentbordet för mig angående Marcus taktik för att framstå som åtråvärd* , och Elins hanterande av att fel person vann go-karten. Väl skrivet! (han har lärt sig från den bästa...

)
* Det handlade förmodligen inte ens om svartsjuka, utan ren dominans. Bruden i fråga behandlade honom säkert som skit och varken kysste eller låg med honom. Bruden såg förmodligen normal ut, kanske rentav medelmåttig - varför Marcus såg en möjlighet att bygga lite falsk självkänsla genom att intala sig själv i efterhand att det rörde sig om svartsjuka.
Citat:
Ursprungligen postat av
Crapmagic
Elin borde ha bett Marcus blunda för här kommer segerkyssen, också tryckte hon dit
hönan Berit & dennes näbb in hans öppna mun
Kan föreställa mig Marcus femton år framåt, liggandes i sin säng i väntan på John Blund, med ett belåtet leende på läpparna:
- Ja du Mackan, det är minsann inte alla som kysst en så vacker tjej som du. Fast det var då konstigt att hennes tunga var så vass, o att hon smakade så skumt. Jaja, men....det är minsann inte alla som kysst en sån pingla, nej du Marcus, det är det inte....
Och så maler det på, år ut och år in...