Citat:
Ursprungligen postat av
Regnpojken
Haha tror seriöst att det påverkar näringsmässigt om kvargen är på gröten eller äggen? Z generationen slutar aldrig att överraska.
Ja du är värsta kroppsbyggaren

Citat:
Ursprungligen postat av
HemligaKaptenen
Nej men du säger jag inte får ha min kvarg på gröten så då tänker jag du menar jag ska ha den på äggen. Var ska jag ha kvargen annars?
Blir svårt att ta till sig kommentarer från såna som dig men jag försöker hamna på samma nivå bara så vi är likasinnade här.
Citat:
Ursprungligen postat av
Regnpojken
Nej jag påstod att kvarg var näringsfattigt, det är bättre att äta flera ägg istället för kvarg.
Dvs ersätta kvarg med ägg, vad är det som är så svårt för dig att ta in egentligen?
Har du någon funktionsnedsättning?
Citat:
Ursprungligen postat av
HemligaKaptenen
Vi kompenserar inte med någonting här. Vill man ha kvarg på gröten så ska man ha kvarg. Du kan sitta och trycka dina 13 ägg och tro du blir större. Det enda som är svårt att ta in här är ditt snicksnack om min frukost.
Regnpojken har rätt. Vet inte vad HemligaKaptenen inte förstår?
Är ägg mer näringsrikt än kvar? JA.
Är ägg proteinrikt? JA.
Är kvarg proteinrikt? JA.
Är båda fullvärdigt protein? JA.
Är ägg nyttigare och bättre för kroppen? JA.
Jag förstår inte vad du inte förstår? Ägg är bättre källa än kvarg.
Det är inte så att man inte kan äta ägg OCH kvarg. Och vad menar du med ”kvarg på gröt” lr ”kvarg på ägg”?
Förövrigt så e ägg jävligt gott!
Äter nt precis alla kroppsbyggare massvis me ägg o har alltid gjort? Min pojkvän sa att alla kroppsbyggare fyller på med ägg.