2025-02-05, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Grattis Svana det har redan urartat i Sverige finns ingen hjälp att få, åk istället till Norge och Danmark där lägger dom skatten på vården till skillnad från Sverige. Här får du ingen hjälp har du inget jobb eller är utan pengar då bryr sig inte en jävel om dig.

Är det nuvarande skyddsnätet inte tillräckligt menar du? Få betalt för att skicka in några jobbansökningar. Ska de torka din röv också?
Citera
Avslutad
TV4 kör på rasist-spåret pga en ljudfil där folk hör det dom vill höra och Aftonbladet sprider ut ett rykte att socpersonal skulle "saknas".

Och så gnäller gammelmedia på att det sprids rykten på Flashback.
Citera
Bannlyst
Blattarna på TikTok är galna på svensk media för dom tycker att dom gullar med Crille för han var svensk.
Media får tydligen inte nämna att han var psykiskt sjuk och gillade hundar, han ska bara kallas terrorist.
Blattarna har helt glömt bort att det sprängs och skjuts varje dag av kriminella invandrare, allt är Örebro-mördaren, Ulf Kristersson och Jimmie Åkessons fel att det är kaos i Sverige
Citera
2025-02-05, 23:09
Medlem
Läs själv.
https://www.tv4.se/artikel/7qTRgWLWukxyqdqrWOwTyY/ropet-innan-skotten-pa-skolan-ni-ska-bort-fran-europa?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR1myLkkNGtfeaPir4 xZT kd6kt1vcf0KbPNqQvlh8jMdQkSq8WnJGHK0GYs_aem_5ij_Car SZNYCoqGgSmc9fg

Citat:
Ursprungligen postat av mudryk
Hur vet du att han riktade in sig på invandrare? Polisens teori är att han riktat in sig på socialtjänsten. Han var även inskriven på skolan som student.

Har du exempel på att media hängt ut någon som terrorist för att hen inte var pursvensk? Akilov? Han hade svurit trohet till IS och det var även något försvaret anmärkte som motiv.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Winnx
Samma här, autist - högfungerande, har jobb, pengar, framgång - klarar mig fint kan jag tycka.
Jag har dock valt att vara öppen då jag fick diagnos i vuxna livet, mitt problem är mest att jag själv inte vill vara social, föredrar att vara själv, klassades som "smartare än genomsnittet" när jag gjorde min utredning.

Enda med vapen som intresserat mig som jag sysslat med är prickskytte, det är det ända.

Det farliga för mig i den situationen som uppstod igår är att jag med största sannolikhet hade skyddat andra och med största sannolikheten personligen attackerat skytten för att försöka rädda andra, det är så diagnosen fungerar för mig, andra går alltid före mig oavsett vad, men jag föredrar att vara ensam, så känns som att det var nåt annat här.

Jag har lyssnat på dom förstärkta ljuden och han skriker bokstavligen "ni ska ut ur europa" vilket jag ser som hat emot invadrarna, sen i den andra upptagningen så hörs att han skrker "jag kan inte jobba", det är vad jag hör i dom i alla fall.

Men tro inte att alla autister är lika, vi är så otroligt olika vi kan bli. så låt inte vårat handikapp bli slagpåse, snälla...
instämmer helt, NPF-personer är extremt olika. Tom jag och min bror, samma diagnos, så olika vi bara kan bli. Tex är jag hypersensitiv, har ARFID ganska normalt socialt behov och han är hyposensitiv och har väldigt lågt socialt behov.
Citera
Medlem
Halte Haralds avatar
Nu har 80% av tråden handlat om vad ett videoklipp låter som i 5 timmar. Kan vi skita i det och fortsätta spana?

Jag ställde tidigare frågan ang dessa bilder som kom ut på R.A dom var ju upplagda för 11 månader sedan, vem postade dessa först i tråden och hur fick någon tag i länken till detta?
Citera
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KapitalKamelen
Har för ett antal år sedan jobbat på skolan, skolan är verkligen en jättestor yta att genomsöka, inte jämförbar med en "standard" skolbyggnad.

Hur många elever uppskattningsvis är där i lokalerna en normal skoldag skulle du säga?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aifosarinatak
Skulle kunna tänka att de i och med inte hann täcka eller om man ens kunde täcka kropparna så var väl det bästa lösningen?

Skulle tro det. De ville få ut folk så fort och säkert som möjligt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Här berättar en person om just detta. Ett problem till med att vi tar in människor till vårt land som inte kontrolleras alls.
DNA-prov borde vara standard att ta från alla som ska ha asyl och svenskt medborgarskap.

Att hitta DNA från en person i hemmet kan inte vara så svårt om man sen har ett DNA från en död person att jämföra med.
Om en person i min närhet saknades i detta läge så skulle jag vara rätt mån att låna ut en hårborste eller annat till polisen för att säkerhetsställa att de har rätt eller fel person.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/orebro/flera-skjutna-vid-skola-i-orebro?inlagg=a98e89a9dcfd58c9eda84288f5f54b4a

Precis!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelbrot
Jag valde att klippa ut det lilla några sekunders klippet, där jag kunde urskilja "bort från Europa", förstärkte det (alls utan att behöva ta hänsyn till några extremamplituder från knallhöga skott från vapen) utan att komprimera det och fick då fram: "Ni ska bort från Europa!", men jag kan ju inte ta gift på att det är seriemördaren som skriker det.
Ladda upp.
Citera
Medlem
Vet man något mer om MGM ifall han har syskon?
Citera
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bonanbruse
Nja, dörren är öppen hela vägen till receptionen. Sen är det ju låsta glasdörrar vidare in till kontor osv. Men det stoppar ju ingen med ett skjutvapen. Några vakter har jag aldrig sett där.

Ok men man blir insläppt eller är det bara att öppna dörren. Tänker mig att det kanske är för förbokade möten och inte drop in
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in