2025-02-09, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Aftonbladet har lagt upp en 3D-karta över skolan. Vilken jävla labyrint!
https://special.aftonbladet.se/story/73ogd9

Blivande ungdomsfängelse för spring- och sprängpojkar efter ombyggnad ?
Citera
2025-02-09, 16:09
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Jo det finns ett antal många toaletter på rad där i det stora elevskåp rum han höll sig i ,många är ju lite större när det gäller handikapps toaletter ,som det finns ett antal.
Minst 100 toaletter på rad ligger på högra sidan i detta elev skåps rum .

Hade väl ett stort gitarr-fodral för att dölja sina vapen ?

Varför är denna byggnad som en stor jävla labyrint? Kommer den att rivas nu efter detta? Fanns det inga nödutgångar?
Citera
2025-02-09, 16:12
Medlem
Bigpoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteanti
Nej deras ljudexperter och TV4 kommer att få kritik för det här vad det lider. Det var verkligen förhastat och oansvarigt att försöka piska upp ett rasist motiv. Jag har skickat mitt underlag till TV4 och polisen for what its worth. Det förändrar inte något men att någon skulle bort ifrån Europa har inte någon sagt. Än mindre finns överhuvudtaget inget som RA sagt i ljudfilerna som cirkulerar.
Skicka det till SVT också. De sätter gärna TV4 på plats.
Citera
2025-02-09, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klantgubbe
Eftersom jag påverkats av TV4 hör jag

GM: "Ni ska bort från Europa" *slår näven i bord eller vägg*
Kvinna: "Om jag vetat nån annan..(stans? plats?)"
GM avbryter med: "jag ska jobba nu".

Han menar såklart att han inte har tid att lyssna och är där för att jobba (med sin massaker).

Det sista var svårast att höra då det är två röster som talar samtidigt för ett kort ögonblick, då GM argt avbryter kvinnan.
Jag hör absolut ingenting. För mig ter det sig omöjligt att tyda.
Citera
2025-02-09, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klantgubbe
Eftersom jag påverkats av TV4 hör jag

GM: "Ni ska bort från Europa" *slår näven i bord eller vägg*
Kvinna: "Om jag vetat nån annan..(stans? plats?)"
GM avbryter med: "jag ska jobba nu".

Han menar såklart att han inte har tid att lyssna och är där för att jobba (med sin massaker).

Det sista var svårast att höra då det är två röster som talar samtidigt för ett kort ögonblick, då GM argt avbryter kvinnan.

Så en autist som inte ens säger "hej" till grannen i tvättstugan, ska börja dividera med främlingar på en skola?
Citera
2025-02-09, 16:14
Medlem
Bigpoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustafBradson
Ja det har funnits uppgifter om ett gitarrfodral.
Ja, med den groteska omskrivningen en gitarrliknande väska.
Citera
2025-02-09, 16:15
Medlem
senhackarens avatar
Så var det dags igen. Ännu en helsvensk som gick lös på en ännu en skola.. Den här rassen använde sig att ett skjutvapen. Varken svärd eller yxa var nog inte hans grej.
Citera
2025-02-09, 16:15
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Röken som stack i ögonen kan ju ha gjort det mesta meningslöst. De kan ju fan inte jobba med vapen när ögonen rinner och man är omgärdad av grå rök
1233 Larmet inkom
1238 Första poliser på plats
1243 Insatsstyrkan på plats, och de hade utrustning mot rök.
Citera
2025-02-09, 16:16
Medlem
Jag tycker att skolan nu ska jämnas med marken. Verkar bara finnas en utgång på den jätteskolan och det är som nu bevisats inte bra vid en katastrof.
Citera
2025-02-09, 16:17
Medlem
Tänk oxå på att innan hörs fotsteg nära toaletten, efter att någon ropar hörs hylsor och skott nära toaletten, som inte verkar träffa någon, eftersom ingen skriker eller dylikt, någon borde skrikit eller rört sej även om han befann sej framför och träffat ens med första skottet i huvudet på någon.
Citera
2025-02-09, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Så en autist som inte ens säger "hej" till grannen i tvättstugan, ska börja dividera med främlingar på en skola?

Ja, han sögs nog in i en konversation då någon svarade honom. Därför han låter irriterad sedan när han avbryter och säger att han ska jobba nu.

Då har han ju förklarat att han inte har tid att stå och dividera.
Citera
2025-02-09, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Varför är denna byggnad som en stor jävla labyrint? Kommer den att rivas nu efter detta? Fanns det inga nödutgångar?
Eftersom hela skolan ligger i markplan finns säkert flera nödutgångar och i den mån salarna ligger vid en yttervägg kan man ju hoppa ut genom fönstret för att komma ut.

Däremot verkar många ha låst in sig i salar som låg mer i mitten av rutnätet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in