2025-10-01, 19:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tesserakt
Hämtade ut via UPS utan några problem idag, 15 st. Får se när jag hittar en lucka att testa den nya ”tvål”. Ska endast köra rekreationellt och högst sällan.

Alltså, fungerar det någonsin någon att köpa på sig ett lager och sedan köra sällan när det gäller tyngre saker?

Detta jämförs ju med oxy och oxy tycker jag nästan är omöjligt att inte ta mer av när man har hemma.
Citera
2025-10-01, 20:03
Medlem
fetagamlakommunists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flumpelle
Gjorde en beställning i söndags via SS, och imorse stod det på ups hemsida att leveransen skulle komma idag mellan kl 12-14. Har fortfarande inte fått mitt paket och det står fortfarande att leveransen är försenad sen kl 11.30 idag. Är paketet fast i tullen eller kommer jag få hem det till slut?
Det kommer. UPS är 100% oförutsägbara när det gäller vilken tid på dagen de dyker upp. Det kan stå 8:30 och de dyker upp 11 på kvällen. Annars är de tillförlitliga!
Citera
2025-10-01, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbits
Alltså, fungerar det någonsin någon att köpa på sig ett lager och sedan köra sällan när det gäller tyngre saker?

Detta jämförs ju med oxy och oxy tycker jag nästan är omöjligt att inte ta mer av när man har hemma.
Ja, det är omöjligt. Har tagit varje dag sen jag fick hem, 1-2st.
Citera
2025-10-01, 20:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbits

Ja, det är helt omöjligt.
Om du inte läste min inlägg i söndags så kan jag berätta för dig att jag körde 30 dagar i streck. Var tvungen att kasta 50 stycken innan det spårade ur rejält.
Citera
2025-10-01, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Om du inte läste min inlägg i söndags så kan jag berätta för dig att jag körde 30 dagar i streck. Var tvungen att kasta 50 stycken innan det spårade ur rejält.
Hur känns det nu? Tänker abstinens och så eller cravings framförallt. Du kan PMa om det är mer bekvämt, eller om du inte känner för att prata om det så är det helt okej.
Citera
2025-10-01, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp

Nja, beror väl på om man har så pass stark beroende-personlighet, gener osv… kan rekommendera ”kitchensafe” det kan hjälpa en på traven lite…

Stashar mina där (använt länge med kratom) och sätter en timer tills nästa helg, lådan öppnar sig inte förräns tiden gått ut och det finns inget sätt att öppna den utan att göra sönder den.

Så ja, är man riktig pundare gör man nog sönder den. Men är man lite lätt pundig och kan hålla det rimligt så är du tålmodig och låter tiden ticka ur.
Citera
2025-10-01, 21:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LaFIare
Nja, beror väl på om man har så pass stark beroende-personlighet, gener osv… kan rekommendera ”kitchensafe” det kan hjälpa en på traven lite…

Stashar mina där (använt länge med kratom) och sätter en timer tills nästa helg, lådan öppnar sig inte förräns tiden gått ut och det finns inget sätt att öppna den utan att göra sönder den.

Så ja, är man riktig pundare gör man nog sönder den. Men är man lite lätt pundig och kan hålla det rimligt så är du tålmodig och låter tiden ticka ur.
Haha, en sån har jag haft. Den var var lite för enkel att bryta upp.
Citera
2025-10-01, 23:32
Medlem
Deathhippies avatar
Angående SS priser och billigare i Europa. Detta är den enda sidan jag har hittat hittills som levererar till Sverige, och de är banne mig ännu dyrare.

https://www.kratom**.eu

** Landsförkorting för Italien.
Citera
2025-10-01, 23:49
Avslutad
Aldrig testat just sånt här innan.

Nästan kriminellt hur underbar denna är, 1 tablett och man är i himlen, har aldrig mått så här fantastiskt i hela mitt liv. SS har skapat något otroligt.
Citera
2025-10-02, 00:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LaFIare

Alltså snälla, om du behöver en kitchen safe är du en pundare per definition.

Men jag ska inte vara så fördomsfull. Funkar det så kör på!

Skulle råda alla att undvika denna 7-OH. Den har skapat mycket problem om man läser hur den har förstört många amerikaners liv i USA.

Det här med beroendepersonlighet är lite av en myt när det kommer till starka opioider.

Dessa substanser kan lätt skriva om hjärnans struktur, göra även den mest skötsamma Svensson till den största Gollum-pundaren.
Citera
2025-10-02, 00:21
Medlem
Ska testa 1/2 pseudo utblandad med citronsyra och varmt vatten nu. Får vi se sen om det är bättre eller jämbördigt mer äppelsyra. Tycker iaf att det är stor skillnad mellan 7oh och pseudo (mycket starkare). Kan tänka mig att använda 7oh för att trappa av pseudo, så stor skillnad är det.
Citera
2025-10-02, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumbledwarf
Alltså snälla, om du behöver en kitchen safe är du en pundare per definition.

Men jag ska inte vara så fördomsfull. Funkar det så kör på!

Skulle råda alla att undvika denna 7-OH. Den har skapat mycket problem om man läser hur den har förstört många amerikaners liv i USA.

Det här med beroendepersonlighet är lite av en myt när det kommer till starka opioider.

Dessa substanser kan lätt skriva om hjärnans struktur, göra även den mest skötsamma Svensson till den största Gollum-pundaren.
Tror du det är okej att ta 2 om dagen, eller hur många behövs det för att man ska hamna nere i grottan? Kan tänka mig att amerikanerna tar mycket mer än så, men kan ha fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in