2026-08-06, 07:31
Medlem
Vilket bra avsnitt av deras podd!
De berättar om domslutet i vårdnadstvisten!
Nicki stiger i mina ögon iallafall och jag upplever henne förändrad på ett positivt sätt
Citera
2026-08-07, 00:10
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
Hade ingen aning om att Andreas också fick bo hemma hos Jeanette i starten på nicci och Andreas relation? Hade dom inte egen lägenhet? Omg
Ligger i rutin att alla pojkvänner till nicci måste bo hemma hos svärmor ”i en övergående” fas innan de får flytta till eget skrattar fan ihjäl mig hahahaha!!!!

De bodde i en separat lägenhet även om det var i samma hus innan de fick en egen.
Citera
2026-08-07, 00:20
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Minns att det var någon användare tidigare i tråden som skrev om Niccis chattar och att det inte är hon själv som skriver. Har också sett jobbannonser där man söker ”vanligt” folk som vill chatta och typ utge sig för att vara någon annan, men har missat att ta screen shot på det.

Hur som helst. Nara la upp lite om detta på snap idag. En tjej med insideinfo skriver och säger att det inte är profilerna själva som chattar, utan de skickar in lite bilder och så sköter någon annan resten.

https://ibb.co/BH39wRQB

https://ibb.co/V0PTyw0S

https://ibb.co/20yTrp0R

Det har Nicci också sagt men det är hon som styr innehållet (dvs att det ska handla om sex) så hon får in pengar och det är hon som skickar in bilder som visar både det ena och det andra.

Även om det inte är hon som skriver så har de som jobbar åt henne riktlinjer för hur de ska skriva och hon kan själv kontrollera konversationerna när som helst.
Citera
2026-08-09, 07:49
Medlem
Undrar hur de gör när hockeysäsongen drar igång på riktigt och Viktor kommer bo i Karlstad.

Flyttar hon med som en normal partner hade gjort eller envisas hon med att bo kvar nära mamma?
Citera
2026-08-09, 16:15
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wabbit
Undrar hur de gör när hockeysäsongen drar igång på riktigt och Viktor kommer bo i Karlstad.

Flyttar hon med som en normal partner hade gjort eller envisas hon med att bo kvar nära mamma?

Hon flyttade inte dit när de var nykära, när hon var gravid eller när de fick sin gemensamma dotter.
Hon kommer att bo hos mamma mest och huset Viktor köpt på Ekerö kommer de vara i när han är ledig.
Citera
2026-08-09, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Hon flyttade inte dit när de var nykära, när hon var gravid eller när de fick sin gemensamma dotter.
Hon kommer att bo hos mamma mest och huset Viktor köpt på Ekerö kommer de vara i när han är ledig.

Det är ju inte så mycket man är ledig som professionell hockeyspelare i Sverige. Och att köra Karlstad - ekerö är 3:30h enkel resa. För någon med ett kontorsjobb hade det kanske funkat att veckopendla blandat med att jobba på distans här och var.

Men Viktor har match 2-3ggr/vecka och i övriga samlingar eller träningar.

Jag tor att nicci o Viktor kan passa varandra bra ihop men då gäller det att de också lever ihop och kan ha en vardag.

Som nykär eller gravid med ett litet barn så förstår jag om man inte flyttar från sin support. Men nu är de en familj.
Citera
2026-08-09, 20:33
Medlem
Citat:

Sjukt, någon diagnos måste hon ju ha
Citera
2026-08-10, 12:01
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrgauten
Sjukt, någon diagnos måste hon ju ha

Det tror jag också.
Hon klagar och gnäller hela tiden på vad folk tycker om henne men hon fortsätter ändå i samma spår istället för att göra något åt de saker som folk har problem med.
Exempelvis exponera sin nakna dotter, tjata om hur snygg och sexig hon är jämfört med andra, sexchatta och skicka lättklädda bilder mm.
Jag tycker att hon är en Karen med offerkofta då hon tycker att det är hat när folk tycker att hon är billig och äcklig som lockar till sig otäcka män genom att i samma story lägga nakna bilder på Chiara (på könet en liten blomma) och en lättklädd bild på sig själv med texten "kom och chatta", varken hon eller hennes mamma förstår varför det är fel och varför folk har synpunkter på blandningen av bilder på barnen och hennes fixering vid sex och ligga inte hör ihop.

Verkar som om Viktor är en riktig toffel för ingen normal kille hade accepterat att hans fru och mamma till hans barn bjöd ut sig på nätet.

Hörde något om att han hade hört saker om henne som han inte kunde säga i podden.

Vet också att några han känner har fått bilder på DM-link av henne.
Sprids bilder och videos på henne så alla kan se.
Hon hade OF tidigare men nu ska hon låtsas att hon inte fläker ut sig.
Stackars barnen som växer upp hos familjen Snusk
Citera
2026-08-10, 12:14
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Det är ju inte så mycket man är ledig som professionell hockeyspelare i Sverige. Och att köra Karlstad - ekerö är 3:30h enkel resa. För någon med ett kontorsjobb hade det kanske funkat att veckopendla blandat med att jobba på distans här och var.

Men Viktor har match 2-3ggr/vecka och i övriga samlingar eller träningar.

Jag tor att nicci o Viktor kan passa varandra bra ihop men då gäller det att de också lever ihop och kan ha en vardag.

Som nykär eller gravid med ett litet barn så förstår jag om man inte flyttar från sin support. Men nu är de en familj.

Nej han är inte ledig så mycket och kommer inte att vara i huset så ofta.
För Nicci kommer mamma alltid vara hennes närmaste familj och Viktor kommer aldrig att kunna konkurrera med Jeanette.

Trots att jag ofta har negativa saker att berätta om Nicci så förstår jag henne, Jeanette är den som alltid funnits där när Niccis tidigare relationer gått åt skogen, hon var pappa till Chiara när hon föddes mm och om Viktor och Nicci går skilda vägar så är det Jeanette som kommer att finnas där för henne och barnen.

Det finns logik i det dysfunktionella.
Citera
2026-08-10, 13:46
Medlem
Citat:

Trots att jag ofta har negativa saker att berätta om Nicci så förstår jag henne, Jeanette är den som alltid funnits där när Niccis tidigare relationer gått åt skogen, hon var pappa till Chiara när hon föddes mm och om Viktor och Nicci går skilda vägar så är det Jeanette som kommer att finnas där för henne och barnen.

Samtidigt kan man argumentera för att risken att de går skilda vägar borde öka om de fortsätter att köra någon form av särboliv i olika delar av landet.
Vad händer om han t.ex. flyttar till en annan klubb som inte är i Stockholmsområdet. Vill nicci o hennes mamma att barn #2 ä, likt barn #1, ska växa upp utan en närvarande pappa?

Man får ju hoppas att Viktor och nicci har pratat igenom det hela innan hon blev gravid.
Citera
2026-08-10, 22:05
Medlem
Citat:
Det tror jag också.
Hon klagar och gnäller hela tiden på vad folk tycker om henne men hon fortsätter ändå i samma spår istället för att göra något åt de saker som folk har problem med.
Exempelvis exponera sin nakna dotter, tjata om hur snygg och sexig hon är jämfört med andra, sexchatta och skicka lättklädda bilder mm.
Jag tycker att hon är en Karen med offerkofta då hon tycker att det är hat när folk tycker att hon är billig och äcklig som lockar till sig otäcka män genom att i samma story lägga nakna bilder på Chiara (på könet en liten blomma) och en lättklädd bild på sig själv med texten "kom och chatta", varken hon eller hennes mamma förstår varför det är fel och varför folk har synpunkter på blandningen av bilder på barnen och hennes fixering vid sex och ligga inte hör ihop.

Verkar som om Viktor är en riktig toffel för ingen normal kille hade accepterat att hans fru och mamma till hans barn bjöd ut sig på nätet.

Hörde något om att han hade hört saker om henne som han inte kunde säga i podden.

Vet också att några han känner har fått bilder på DM-link av henne.
Sprids bilder och videos på henne så alla kan se.
Hon hade OF tidigare men nu ska hon låtsas att hon inte fläker ut sig.
Stackars barnen som växer upp hos familjen Snusk

Citat:
Nej han är inte ledig så mycket och kommer inte att vara i huset så ofta.
För Nicci kommer mamma alltid vara hennes närmaste familj och Viktor kommer aldrig att kunna konkurrera med Jeanette.

Helt otroligt att skriva på ett väldigt vilseledande sätt med överdriven förstärkning av händelser i syfte att misskreditera Nicki. Exponera sin nakna dotter? Att hon sexchattar? Att hon haft OF? Det är helt och hållet lögner och påhitt och om inte annat så kan du komma med något bevis på det 😅
Du måste vara nära familjen eftersom du tydligen har svaren på så mycket så du vet även om hennes man kommer vara i huset så ofta eller att hon kommer bo med sin mamma mest? 😂

Det låter som någon som är en av dom som hittar på mest här inne så mycket att till och med tror på det själv. Låter som en karen personifierad, avundsjuk medelålders kvinna, klagande och konfliktsökande 😘
Citera
2026-08-11, 09:02
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Samtidigt kan man argumentera för att risken att de går skilda vägar borde öka om de fortsätter att köra någon form av särboliv i olika delar av landet.
Vad händer om han t.ex. flyttar till en annan klubb som inte är i Stockholmsområdet. Vill nicci o hennes mamma att barn #2 ä, likt barn #1, ska växa upp utan en närvarande pappa?

Man får ju hoppas att Viktor och nicci har pratat igenom det hela innan hon blev gravid.

Han spelar ju för Färjestad SHL (Karlstad) så de är redan på olika platser.
Han har kontrakt till 2029, efter det vet inte någon vad som händer.

Nicci klarar sig inte själv och klarar inte barnen själv och Jeanette är alltid hemma.

De flesta vill bo med sin man men i detta fallet förstår man att det inte går.
Det är bättre för barnen att ha en trygg punkt och även om jag inte gillar vissa saker Jeanette gör så finns hon där för de små.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in