2026-07-31, 12:29
Medlem
Gud så fin Victor verkar vara mot henne.. hon skickar ett SMS och frågar om hane upptagen? Och han ringer upp direkt. Vill lösa allt direkt, ser på henne när det är något direkt. Vlll också ha så 😭😭
Citera
2026-07-31, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
För det första det är inte farligt att behandlas för klamydia under en graviditet: ”Klamydia under graviditet behandlas med säkra antibiotika som amoxicillin, azitromycin eller doxycyklin, beroende på hur långt gången graviditeten”

För det andra: jag har tagit hand om mitt barn dygnet runt - nja tvek på den! Mamma Jeanette har tagit hand om henne.

Hade uppskattat om Nicci hade tagit något ansvar i denna pajkastning som inte gynnar någon - hon har också snackat en hel del skit i sin podd.

Reagerade på att hon sa det oxå. Är inte farligt med behandlingen för fostret, har väldigt svårt att tro att en barnmorska ens sagt det.
Sen att hon får för sig att man är höggravid i vecka 25 dessutom.
Spelar oskyldig som att hon inte kastat skit på A i flera år, blottat C1 och avslutar med hot.
Citera
2026-07-31, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olejoe
Vad är dubbelmoral? Ska hon få hat att hon smygfilmar och lägger upp utan att fråga när det uppenbarligen inte är sant Eller att hon inte sagt att han är pappa fast hon har det. Han har inte kunnat visa att något av det han säger är sant och hon fick hela vårdnaden tydligen och det visar också mycket. Kolla hans inlägg också han gör inget annat än att ligga och sola och festa. Hon är med familjen hela tiden. Tyckte idag på videon att hon har mognat och verkar vara en ärlig och fin tjej <3

Det är väl ändå rätt mycket dubbelmoral att hon predikar om att inte blotta C1 när hon själv hängt ut A i flera års tid.
Citera
2026-08-01, 15:49
Medlem
Minns att det var någon användare tidigare i tråden som skrev om Niccis chattar och att det inte är hon själv som skriver. Har också sett jobbannonser där man söker ”vanligt” folk som vill chatta och typ utge sig för att vara någon annan, men har missat att ta screen shot på det.

Hur som helst. Nara la upp lite om detta på snap idag. En tjej med insideinfo skriver och säger att det inte är profilerna själva som chattar, utan de skickar in lite bilder och så sköter någon annan resten.

https://ibb.co/BH39wRQB

https://ibb.co/V0PTyw0S

https://ibb.co/20yTrp0R
Citera
2026-08-01, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Reagerade på att hon sa det oxå. Är inte farligt med behandlingen för fostret, har väldigt svårt att tro att en barnmorska ens sagt det.
Sen att hon får för sig att man är höggravid i vecka 25 dessutom.
Spelar oskyldig som att hon inte kastat skit på A i flera år, blottat C1 och avslutar med hot.

Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Det är väl ändå rätt mycket dubbelmoral att hon predikar om att inte blotta C1 när hon själv hängt ut A i flera års tid.

Men det är väl ändå inte bra med någon medicin när man är gravid och jag kan tänka mig att barnmorskor ser olika på det. Så av allt hon berättade så var det detta du störde dig på 😂 vad för hot?

Med tanke på det hon visar att hon varit med om så är det inte konstigt att hon önskat att få ur sig det när hon upplever sig förkrossad och alla säkert undrar varför hon gör slut? Sen så när det gäller C1 så är ju hon den som är med henne sen hon föddes och A har endast träffat henne i timmar så känns fel att han har behov av att berätta utåt innan relation är uppbyggd tänker jag iallafall.
Citera
2026-08-02, 01:36
Medlem
Citat:
Men det är väl ändå inte bra med någon medicin när man är gravid och jag kan tänka mig att barnmorskor ser olika på det. Så av allt hon berättade så var det detta du störde dig på 😂 vad för hot?

Med tanke på det hon visar att hon varit med om så är det inte konstigt att hon önskat att få ur sig det när hon upplever sig förkrossad och alla säkert undrar varför hon gör slut? Sen så när det gäller C1 så är ju hon den som är med henne sen hon föddes och A har endast träffat henne i timmar så känns fel att han har behov av att berätta utåt innan relation är uppbyggd tänker jag iallafall.

Jag har själv behandlats med samma medicin för samma orsak när jag varit gravid. Orolig som jag va frågade jag både barnmorska, farmaceut och Google om antibiotika för detta var skadligt för fostret svaret var NEJ. Det är ganska vanligt att upptäcka en klamydia i samband med en graviditet, hade medicinen varit skadligt för fostret hade man inte fått lov att behandla den under graviditeten.
Jag störde mig på en hel del fler saker, vilket jag förklarade att hela hennes video är dubbelmoral.
Att sitta o säga att man inte ska nämna henne eller C när allt hon gjort de senaste 3 åren har varit att förtala A är dubbelmoral. Oavsett vad du tycker eller inte.
Hon hade inte behövt lägga ut något om det alls, ska A inte få lov att berätta sin del? Är de endast N som har rätt till att berätta saker?

Eftersom du och N har svårt att googla så varsågod
”Nej, rätt vald behandling av klamydia är inte skadlig för fostret. Faktum är att en obehandlad klamydiainfektion innebär betydligt större risker för både graviditeten och barnet än vad själva antibiotikabehandlingen gör.Läkare anpassar alltid valet av antibiotika så att det är helt säkert för gravida”.
Citera
2026-08-02, 01:39
Medlem
Rabattfyllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Precis! N flyttade ju nu för första gången i sitt liv till huset med V.
Såg ditt svar ang podden, tack.

Nä, hon bodde i lägenhet med Ben Mitkus också samt med den tatuerade killen efter dumpningen.
Citera
2026-08-02, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabattfyllan
Nä, hon bodde i lägenhet med Ben Mitkus också samt med den tatuerade killen efter dumpningen.
Menade att hon inte haft nåt eget.
Citera
2026-08-03, 07:19
Medlem
Jag vill säga att det är nog skönt för Nicki att hon har fått ett sånt enormt stöd nu när hon gick ut med videon och kunde slå hål på det han sa som inte var sant.
Tycker hon verkar ha mognat och svarade sakligt och ansvarsfullt. Vad tycker ni?
Citera
2026-08-04, 10:43
Medlem
Citat:
Jag vill säga att det är nog skönt för Nicki att hon har fått ett sånt enormt stöd nu när hon gick ut med videon och kunde slå hål på det han sa som inte var sant.
Tycker hon verkar ha mognat och svarade sakligt och ansvarsfullt. Vad tycker ni?

Tycker familjen verkar ha fått lite smått hybris nu när de hamnade i rampljuset igen tack vare poddarna och hennes långa video. Sen kom ”chatta med mig”, så vi får se om mognaden består…

Sen Andreas alla ”det minns jag inte” och blablabla. Det är säkert från alla förberedelser inför eventuella rättegångar. Alltid säga att man inte minns, för det är ”bättre” än att ljuga. Klart han minns men vill inte säga vilka ”punkterna” är, som för övrigt heter brottsrubriceringar.

Att det blev sånt drama från allas sida med en eventuell smygfilmning? Det var väl knappast det värsta av allt som hänt eller inte hänt.

Tror det bästa som hänt alla är att Nicci köpt ett eget hem och hus. Så får vi hoppas alla dagar borta nu under hockeysäsongen inte blir för jobbigt.

Jag har tidigare kallat Andreas för ett mähä som inte tar tag i vårdnadsfrågan på riktigt och det var han. Fortfarande än idag säger han inte att barnet är viktigast. Allt annat är det i livet.

Löjligast av allt är att samtliga pratar om att det är jobbigt att vara offentlig när alla poddar från alla inblandades sida är just att göra sig ”OFFENTLIG”.
Citera
2026-08-04, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
Hade ingen aning om att Andreas också fick bo hemma hos Jeanette i starten på nicci och Andreas relation? Hade dom inte egen lägenhet? Omg
Ligger i rutin att alla pojkvänner till nicci måste bo hemma hos svärmor ”i en övergående” fas innan de får flytta till eget skrattar fan ihjäl mig hahahaha!!!!
Dom bodde i ett eget litet hus på deras tomt.
Citera
2026-08-05, 21:47
Medlem
Verkar vara svårt att rekrytera dansare som vill synas med Nicci i hennes dansvideos - undra varför??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in