2026-07-22, 17:39
Avstängd
Är det inte lite märkligt att det blev ett uppehåll med As umgänge under sommaren ? Nu får de ju typ börja om igen ! Någon som vet varför det blev så ?
Citera
2026-07-22, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LovisP
Är det inte lite märkligt att det blev ett uppehåll med As umgänge under sommaren ? Nu får de ju typ börja om igen ! Någon som vet varför det blev så ?
Är det så då? Vet att han var utomlands nyss men han kanske inte delar nåt om det bara? Vore märkligt att ha ett så långt uppehåll ja.
Citera
2026-07-25, 12:43
Medlem
Ny clickbait ”vill ni ha fler barn? Och då en tuff fråga, är du gravid Nicci”
Nån som lyssnat? Vad blev svaret då?
Citera
2026-07-25, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pringlan
Ny clickbait ”vill ni ha fler barn? Och då en tuff fråga, är du gravid Nicci”
Nån som lyssnat? Vad blev svaret då?

Det är 100 procent ett nytt clickbait. Hon skulle aldrig säga det i en podd på det sättet. Deras podd är ju bara svammel.
Citera
2026-07-30, 14:37
Medlem
Hade ingen aning om att Andreas också fick bo hemma hos Jeanette i starten på nicci och Andreas relation? Hade dom inte egen lägenhet? Omg
Ligger i rutin att alla pojkvänner till nicci måste bo hemma hos svärmor ”i en övergående” fas innan de får flytta till eget skrattar fan ihjäl mig hahahaha!!!!
Citera
2026-07-30, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
Hade ingen aning om att Andreas också fick bo hemma hos Jeanette i starten på nicci och Andreas relation? Hade dom inte egen lägenhet? Omg
Ligger i rutin att alla pojkvänner till nicci måste bo hemma hos svärmor ”i en övergående” fas innan de får flytta till eget skrattar fan ihjäl mig hahahaha!!!!
Precis! N flyttade ju nu för första gången i sitt liv till huset med V.
Såg ditt svar ang podden, tack.
Citera
2026-07-31, 06:54
Medlem
Dom som köper allt det hon säger. Och hon är alltid värst. ”Finns ingen mamma som är så utredd som jag” alltså lugn nu
Citera
2026-07-31, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrgauten
Dom som köper allt det hon säger. Och hon är alltid värst. ”Finns ingen mamma som är så utredd som jag” alltså lugn nu

Hon säger ”en mer utredd mamma än mig finns nog inte”

Så det är den meningen du stör dig på? av en lång video full med, enligt mig, allvarliga rättelser på osanningar som sprids om henne. Ska hon låta lögnerna spridas tycker du?
Citera
2026-07-31, 10:06
Medlem
Kan vara värt att lyfta att vi alla vet att nicci i sin sakframställan använde konversationer mellan henne och A’s exflickvän för att styrka att A inte verkar helt frisk i skallen.
Men när likande sker mot hennes man där flera kvinnor vittnar om hur sjuk även han verkar vara så är det totalt irrelevant och sinnessjukt att folk använder det som uppläggning för hur en person är bakom stängda dörrar.
Måste vara en talang i sig att hitta marknadens värsta män och sedan försöka sig med dom inom någon månad.
Citera
2026-07-31, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olejoe
Hon säger ”en mer utredd mamma än mig finns nog inte”

Så det är den meningen du stör dig på? av en lång video full med, enligt mig, allvarliga rättelser på osanningar som sprids om henne. Ska hon låta lögnerna spridas tycker du?

Nä men helt skuldfri åt något håll är hon nog inte?
Citera
2026-07-31, 10:59
Medlem
Konstigt att A inte ska kunna berätta sin historia, men det går väldigt bra när N berättar sin 🙄 Spyr på henne 🤮🤮🤮
Citera
2026-07-31, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalen78
Konstigt att A inte ska kunna berätta sin historia, men det går väldigt bra när N berättar sin 🙄 Spyr på henne 🤮🤮🤮

Andreas snackar ju bara, han visar noll bevis eller belägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in