2025-10-02, 23:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pussel747
Vem tar för givet att det måste komma från A? Jag med flera försöker få fram var ryktet kommer ifrån, att han ska ha testat negativt. Jag citerar dig nu, du har ju själv gjort det påståendet, var kommer det ifrån? Du tar åtminstone för givet att A ej smittat N, hur kan du vara så säker? Länka gärna bevis, tack.
Det var dom själva som gick ut att dom testades både före och efter love island. Båda skrev något att ingen av dom hade det om jag inte minns helt fel så fråga N i frågestund hur länge msn kan ha gått med detta innan det bryter ut ?! Där efter kom ju anklagelserna om att A varit otrogen något han själv bestämt säger att han ej har lika så N . Gick även in på Love Island hemsida och kolla upp vad för regler som gäller när man sökte . Då star klart och tydligt att man ska ha testas in och efter pogramet så det ej finns risk för sjukdomar. Tar absolut ingenting för givet men eftersom denna jäkla klamydia har kretsas kring N förut så tar jag inte för givet att hon inte har haft
Citera
2025-10-02, 23:36
Medlem
BluePonyGirls avatar
Här, inkopierat material från handlingar från rätten, argumenterar N*cc* för sin åsikt om varför det olämpligt med ett DNA-test:

Pågående brottsutredning påverkar rättssäkerheten

Den pågående förundersökningen rör mycket allvarliga brott. Ett föreläggande om DNA-prov i detta känsliga skede riskerar att:

* Utsätta mig för ytterligare psykisk press.
* Påverka den pågående brottsutredningen negativt.
* Möjliggöra att fadern använder faderskapsutredningen som påtryckningsmedel i brottmålet.

Att hålla processerna åtskilda är avgörande för att skydda både min och mitt barns trygghet samt för att värna rättssäkerheten.

Faktum är att hon både då och nu är barnets enda vårdnadshavare och att utsätta henne för press under en pågående utredning för ett grovt brott är knappast förenligt med barnets bästa.
Citera
2025-10-02, 23:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag har fått till mig från en i produktionen att deltagarna testas innan dom går in i villan.

Ifall Andreas inte varit med nån annan efter LI och testade negativt så vet han ju att det var hon som varit otrogen. Det var förmodligen därför han började undra ifall barnet hon bär på är hans och ville få faderskapet fastställt med DNA-test.

Ifall Nicci inte hade nåt att dölja hade hon gått med på DNA-testet.
Tack det är detta jag menar. Man kan inte bara säga att A varit otrogen . Utan vem säger att N inte varit det . Har du inget att dölja varför inte gå med på detta DNA jag fattar inte
Citera
2025-10-02, 23:38
Medlem
Citat:
Jag har fått till mig från en i produktionen att deltagarna testas innan dom går in i villan.

Ifall Andreas inte varit med nån annan efter LI och testade negativt så vet han ju att det var hon som varit otrogen. Det var förmodligen därför han började undra ifall barnet hon bär på är hans och ville få faderskapet fastställt med DNA-test.

Citat:
Ursprungligen postat av BluePonyGirl
Som N*cc* själv skriver till rätten i juni i år, när hon ännu en gång argumenterar för varför ett DNA-test inte kan anses som en rimlig åtgärd i sammanhanget:

Det föreligger ingen tvekan om vem som är barnets biologiske far:

* Den utpekade mannen är den enda möjliga faderskapskandidaten.

* Han har själv initialt erkänt faderskapet.

* Jag har konsekvent uppgett honom som barnets far.

* Det finns inga alternativa personer som kan komma i fråga.

* Han har på sina sociala medier skrivit att han ska få en dotter och nämnt vem som är gudfar.

Det är Nicci som vägrat bekräfta faderskapet med ett DNA-test.
Citera
2025-10-02, 23:39
Medlem
Citat:

Varför uppgav han inte det som orsak i såfall?
Citera
2025-10-02, 23:39
Medlem
Citat:
Som N*cc* själv skriver till rätten i juni i år, när hon ännu en gång argumenterar för varför ett DNA-test inte kan anses som en rimlig åtgärd i sammanhanget:

Det föreligger ingen tvekan om vem som är barnets biologiske far:

* Den utpekade mannen är den enda möjliga faderskapskandidaten.

* Han har själv initialt erkänt faderskapet.

* Jag har konsekvent uppgett honom som barnets far.

* Det finns inga alternativa personer som kan komma i fråga.

* Han har på sina sociala medier skrivit att han ska få en dotter och nämnt vem som är gudfar.

Och ändå vägrade Nicci bekräfta faderskapet med ett DNA-test.
Citera
2025-10-02, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Varför uppgav han inte det som orsak i såfall?
Har Andreas kallats till smittspårning och testning?
Citera
2025-10-02, 23:45
Medlem
BluePonyGirls avatar
Hur faaaaan kunde han gå så långt att han tvingade sitt barn medverka i ett ärende i domstol för att han var för stolt för att ta tillbaka kravet på DNA-test? 😭

Han har inte uppgett en enda anledning till varför han vill ta testet? Istället kryssar han i rutan att han erkänner att han är far till barnet i protokollet från faderskapsutredningen men väljer ändå att begära ett DNA-test. Trots att han vet att han är under utredning för ett grovt brott mot barnets mor. Hur ser det ut? Att tvinga modern till ”compliance”, som en maktutövning mitt under utredningen? Det är ett oroväckande tecken. Så sorgligt att se hur många här i tråden som är okej med kvinnofridsbrott. 😭😭💔💔

Det tar från våren 2024 till sommaren 2025 innan han backar från sitt sjuka, ondsinta krav som bara kan komma från att han vill straffa N*cc* och inte förrän i september 2025 vinner faderskapsdomen laga kraft.

Hur ska Ch*ara någonsin kunna förlåta honom? Och vad tänker han sig nu?

💔💔💔💔😭😭😭😭😭😭😭
Citera
2025-10-02, 23:48
Medlem
Citat:
Har Andreas kallats till smittspårning och testning?
Inte den blekaste, jag har noll koll på den biten.
Undrade bara varför han inte uppgav det som anledning till varför han ville ha ett DNA test?
Citera
2025-10-02, 23:48
Medlem
BluePonyGirls avatar
Citat:
Det är Nicci som vägrat bekräfta faderskapet med ett DNA-test.
Citat:
Och ändå vägrade Nicci bekräfta faderskapet med ett DNA-test.

Det är Andr*as som dragit ut på faderskapsutredningen med 18 månader genom att kräva ett DNA-test han själv inte behövde, helt utan motivering, och sedan går han ut med ett svulstigt inlägg på Instagram om hur han kämpat.
Citera
2025-10-02, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Jag lade till det som jag inte tyckte framkom i översta inlägget.
Men då är vi överens ju att både N och A kommer bli ifrågasatta av C 👍
Söka sitt ursprung kommer hon ju inte behöva göra. (Så som jag antar att du syftar på)

Spännande att du vet så mycket om hur C känner och kommer känna. Förklara hur du antar att jag menar
Min analys är att varken jag eller hennes familj vet vad för information C kommer söka efter om sin biologiska mamma, pappa, mormor mf. Eller bonus familj.
Citera
2025-10-02, 23:57
Medlem
Citat:
Hur faaaaan kunde han gå så långt att han tvingade sitt barn medverka i ett ärende i domstol för att han var för stolt för att ta tillbaka kravet på DNA-test? 😭

Han har inte uppgett en enda anledning till varför han vill ta testet? Istället kryssar han i rutan att han erkänner att han är far till barnet i protokollet från faderskapsutredningen men väljer ändå att begära ett DNA-test. Trots att han vet att han är under utredning för ett grovt brott mot barnets mor. Hur ser det ut? Att tvinga modern till ”compliance”, som en maktutövning mitt under utredningen? Det är ett oroväckande tecken. Så sorgligt att se hur många här i tråden som är okej med kvinnofridsbrott. 😭😭💔💔

Det tar från våren 2024 till sommaren 2025 innan han backar från sitt sjuka, ondsinta krav som bara kan komma från att han vill straffa N*cc* och inte förrän i september 2025 vinner faderskapsdomen laga kraft.

Hur ska Ch*ara någonsin kunna förlåta honom? Och vad tänker han sig nu?

💔💔💔💔😭😭😭😭😭😭😭
Ja jag får ännu mer ont i magen av det här …man blir orolig över vad hans nästa plan är.
Många här tycker ju att HAN blev provocerad när HAN dök upp oönskad hos N med familj. Så han har inte gjort något, han har bara använt självförsvar när dom bad honom dra .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in