Citat:
Ursprungligen postat av
Millan75
Okej tycker du ? Då får det stå för dej . Jag tycker det är samma frågor som tidigare och samma tjafs som innan . Bla så sent som idag så tog man upp ang klamydian igen , det pratades om faderskapet ,om kvinnofridskränkningen mm så samma frågor som innan så inget nytt. Varken klamydian el kvinnofridskränkningen vet man något om . Och hur har man ens kommit fram till att det är just kvinnofridskränkning han är anmäld för ?? Då man även hört ordet misshandel och något om stryptag som sas på Nessas story att man kunde tolka i As och Ns konversationen
Enda anledningen att det fortfarande pratas om klamydian är för att du m.fl. spridit rykten om att A ska ha testat negativt utan att bevisa det påståendet samt att ni påstått att klamydia kan ligga latent (och ändå visa negativt vid ett test) och blossa upp vid en graviditet. Du som barnmorska (har jag för mig att du sagt att du jobbade som) borde veta bättre. Det hade liksom inte varit en diskussion om inte ni fantiserat ihop en massa strunt ni inte kan backa upp med bevis.
Misshandel etc kan väl gå under kvinnofridskränkning?
Var det inte artmovie som nämnde det först, att han var anmäld för kvinnofridskränkning?