• 7
  • 8
2025-03-19, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negern99
Ja, helvete vad kåt man blir av tanken TS. Tänk att korsfästa Carolina Gynning i sängkammaren och sedan göra vad fan man vill med henne
Varför ..... det låter sökt låt kvinnan vara med det som tycker är roligt konst o sånt
Citera
2025-03-19, 23:25
Avstängd
DetLillaNarrativets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omnik
Så enligt din beskrivning saknar du helt och hållet empatisk förmåga? Du tänker inte alls på konsekvenserna för den utsatta kvinnan? Vilket lidande det skulle innebära?

Ditt förbehåll från att utföra sådana ondskefulla handlingar är alltså ett konsekvenstänk i hur följderna skulle drabba dig själv, inte ditt föreställda offer.

Då lider du utan tvekan av en Psykopati störning, med impulskontroll p.g.a självbevarelsedriften.

Jo jag bryr mig självklart om hennes lidande. Jag vill att hon ska lida så mycket som möjligt. Det gör mig kåt.

Men som sagt. Avser inte skada någon. Det vore bara efterblivet. Det får stanna vid runkfantasier. Så blir alla nöjda och glada.
Citera
2025-03-21, 00:39
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetLillaNarrativet
Jag skrev bara så. Jag projicerade på henne.
Det var en mening bara. Det fick mig tänka tillbaks på de gamla grejerna förr. Såg många tjejer med håriga fitta som gick omkring. Jag var i himlen de åren. Fattar inte att jag vågade. Jag måste ha varit hypersexuell och helt saknat konsekvenstänk. Inga andra killar hade vågat göra samma sak. Jag brydde mig inte. Jag var besatt.

Det är ju rätt uppenbart att du inte är +-30

Ingen som var tonåring på 00-talet kommer ihåg några håriga fittor. Dessa fanns nämligen inte då.

Förstår inte varför du behöver ljuga om din ålder på ett anonymt forum när du delar med dig av betydligt värre saker, men antar att det inte är så angenämt att vara en äcklig gubbe?
Citera
2025-03-21, 22:19
Medlem
NoTruces avatar
Ska man vara orolig för att TS kommer att köra ett rejält runk-a-thon i sitt omedelbara närområde nu när hen fått sig semester?
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in