2025-01-30, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Man märker att Sara ljuger hela tiden.

Ja det kan man säga. Det plus ofterkofta och kan absolut inte se något konstigt som hon har gjort utan allt är alla andras fel. och främst Aftonbladet. Hon argumentera också som jag vete fan.
Citera
2025-01-30, 19:44
Medlem
Aciess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
I inlägget Har polisen äntligen börjat få upp ögonen? på Dumpen så informerar JS läsaren att:

Under eftermiddagen igår var vi inne på polisstationen och lämnade in övergreppsmaterial...

Det här talar mer för att dumpen har folk som tar sig in i folks datorer och telefoner och på så vis fått tag på detta övergreppsmaterial. Det är såklart inga peddosar som skickar barnporr över någon chat till ett "tänkt" offer.

Det är nog 4e eller 5e fallet jag tolkar det som att dumpen hackar folks grejer.

Ps. Nu först verkar det mycket bråttom att lämna in övergreppsmaterial.. Oj, ska de visa sig fina nu, att de verkligen inte själva håller på med bp.
Citera
2025-01-30, 19:50
Medlem
Aciess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fdrhb8723
Dessutom strategiskt tagit med hundarna i klippet för att framstå som mysig.

När batterierna tog slut fick hundarna ta vid.
Citera
2025-01-30, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swesolider
Ja det kan man säga. Det plus ofterkofta och kan absolut inte se något konstigt som hon har gjort utan allt är alla andras fel. och främst Aftonbladet. Hon argumentera också som jag vete fan.
Jag säger samma sak. Saras stora problem i livet eller i Dumpen är att hon gör aldrig fel och erkänner aldrig att hon kke gjort ett misstag. Aggressiv och offensiv, det gäller för övrigt P också..
Citera
2025-01-31, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag säger samma sak. Saras stora problem i livet eller i Dumpen är att hon gör aldrig fel och erkänner aldrig att hon kke gjort ett misstag. Aggressiv och offensiv, det gäller för övrigt P också..

Det är nog bridragande anledning till att hon inte kan utveckla sig själv och komma vidare i livet. Hon har ingen självinsikt, kan inte förbättra sig.
Citera
2025-02-01, 04:08
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Det är nog bridragande anledning till att hon inte kan utveckla sig själv och komma vidare i livet. Hon har ingen självinsikt, kan inte förbättra sig.

Hon är en kriminell pundare, go figure.
Citera
2025-02-01, 05:21
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Klassiskt drag hos knarkare....jag har rätt alla andra fel
Citera
2025-02-01, 08:36
Medlem
Citat:
https://dumpen.se/2025/01/28/har-polisen-antligen-borjat-fa-upp-ogonen/
Inlägget verkar ju vara någon form av damage control.
Får det att låta som inget händer, inget händer. Den gäddan som de hänvisar till publicerades 19e Januari.

Tror att hela poängen med inlägget är att få sagt just det som du refererar till.
"Under eftermiddagen igår var vi inne på polisstationen och lämnade in övergreppsmaterial"

De inleder med att de länge har försökt att få polisens uppmärksamhet, men att polisen inte är intresserade.
Men nu plötsligt så visar de ett intresse och då lämnar de över allt i ett försök att få det att framstå som att det har varit deras plan hela tiden.

De har nu alltså lämnat in allt sitt BP frivilligt utan att polisen beslagtar det från deras telefoner och datorer. Detta tillsammans med att de har fabricerat ihop en historia med någon form av förklaring kring varför det inte inkommit tidigare.

Ganska smart, ganska genomskinligt, men kan det komma att hjälpa dom? Kan de få det att verka trovärdigt?

Ja damage control har fortsatt med en 20 punkts lista. Listan är iofs jäkligt bra, men den kommer fram nu enbart för att Sara ska kunna sätta på sig offerkoftan än mer. Sara en horribel debattör på X och har som jag skrivit innan, noll självinsikt
Citera
2025-02-01, 20:01
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swesolider
Ja damage control har fortsatt med en 20 punkts lista. Listan är iofs jäkligt bra, men den kommer fram nu enbart för att Sara ska kunna sätta på sig offerkoftan än mer. Sara en horribel debattör på X och har som jag skrivit innan, noll självinsikt

Samt att hon och Dumpen blockar alla som inte håller med, eller har en annan åsikt.
Citera
2025-02-02, 05:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Samt att hon och Dumpen blockar alla som inte håller med, eller har en annan åsikt.

ja men det är rätt konstigt att jag inte blivit blockad än:P
Citera
2025-02-02, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MikeHanlon
Hon är en kriminell pundare, go figure.

Yepp, så är det!

Så sent som 2020 var hon sambo med en bombtillverkare som också blandade ihop amfetamin och sålde. Hon hade fri tillgång till hans blandning. De bodde i en industrifastighet.

När så bombmannen hamnade i häkte/fängelse sålde hon av alla hans tillgångar 2021. Och behöll pengarna. Han polisanmälde henne men det rann ut i sanden.

De som fanns på den arbetsplats där de två bodde vittnade om hennes dominanta och överlägsna beteende. Det framgick väldigt tydlig i FUP.

https://www.frilagt.se/2020/11/18/tva-till-misstankta-for-sprangamnen-och-knark-i-tyringe/
Citera
2025-02-02, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblues
Yepp, så är det!

Så sent som 2020 var hon sambo med en bombtillverkare som också blandade ihop amfetamin och sålde. Hon hade fri tillgång till hans blandning. De bodde i en industrifastighet.

När så bombmannen hamnade i häkte/fängelse sålde hon av alla hans tillgångar 2021. Och behöll pengarna. Han polisanmälde henne men det rann ut i sanden.

De som fanns på den arbetsplats där de två bodde vittnade om hennes dominanta och överlägsna beteende. Det framgick väldigt tydlig i FUP.

https://www.frilagt.se/2020/11/18/tva-till-misstankta-for-sprangamnen-och-knark-i-tyringe/
Skrämmande läsning. Fy sjutton vilken obehaglig människa Sara är. Undra om Dumpenföljarna vet om det här!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in