Citat:
Ursprungligen postat av
EnergizerBunny
Pedofili och moral, platsar inte riktigt i samma mening. En 60-årig man som våldtar exempelvis en 8-årig flicka anser jag har förbrukat alla rättigheter till att ens nämna ordet moral i anknytning till hans gärning!
Det handlar inte om att de skall få dödsstraff, det handlar i detta fall om att DE SKALL ÅKA DIT! Men låt de åka fast då för helvete, jag tycker inte det minsta synd om de.
Har du överhuvudtaget sett vilka som åker fast hos Dumpen? Har du sett vilka vidriga och äckliga människor de är?
"människors lika värde", vilket skitsnack. Den som påstår det, påstår samtidigt att en 55-årig man som våldtar en 6-årig flicka, har samma värde som den stackars 6-åriga flickan som blir våldtagen. Människor som tycker så är ju nästan lika sjuka som pedofilerna i fråga och borde inte ha rösträtt!
Ja självklart har jag sett vilka personer det är och följt dumpen en längre tid.
Många av de personerna som åker dit på det här är sjuka. Både mentalt eller fysiskt. De är många gånger missbrukare eller har någon typ av störning. Det gör inte det mer rätt eller fel men många är tyvärr i det facket.
Dumpen har gjort en jätte insats och tagit en hel del fula gäddor med. Och ger dom en stor eloge för att fiskat upp de.
Dock tycker jag du är otroligt fyrkantig på ditt sett och se allt. Ser du inte det minsta vad mycket fel dumpen har gjort det senaste? Ser du inte att det luktar pengar och att dom gör vad som helst för få kassan att fungera? Att det är hets och dom gömmer sig bakom argumenten ”men tänk på barnen”.
Som jag säger bättre dom är ärliga och står för det. Visa loggarna, visa vilka bilder dom slänger ut och sprider. Det bör ju inte vara BP ändå.
Man kan inte begå brott för att ta ett brott i Sverige. Det hade blivit helt anarki. Oavsett om man tycker att det är rätt eller det ändå rätta att göra.
Att det finns hemska män och kvinnor som vill sina barn illa är hemskt och det finns proffs inom rättsväsendet som jobbar med det här dagligen utan dumpen med. Som till och med had sagt att i vissa falll har dumpen försvårat deras utredningar istället för hjälpt.