Citat:
Ursprungligen postat av
Razordrake1355
Urban Nyman är en person som var med också, han hade lagt ut en bild på sin Instagram story när deltagarna satt i studio 3 soffan, då såg man Benjoo tydligt, den är borta nu dock så går ej att se längre
Urban Nyman så det är så kändisen heter? Jag försökte söka efter Urban. Fick inte fram någon Nyman. Frågade Chatgpt efter en kändis som hette Urban. Inte kunde den hittade någon Nyman Urban.
Dagens internetkändisar är som byfånarna för inte så länge sedan. Inte många fler än dom som nu har något särintresse vet vilka dessa är. Byfånarna var kända lokalt alltså. Men oftast för något som inte var positivt.
Den här Nyman blir väl snart känd i Paradis Hotell och blir någon stor idol...
Att Benjoo är som han är inte konstigt. Han är ett barn av sin tid. "Jag tror jag kan bli bäst.., i världen. Han snackar om preparat som gör en överlägsen... En överlägsen. En Benjoo. Stor i orden, liten på jorden. Av jord är du kommen...
Hörde du vad Urban sa i TRE?
Vilken jävla Urban?
Nyman? Han är känd från TRE. Måste du veta vem det är?
Ok. Nu fattar jag. När jag nu såg Urban Nyman. Chattgpt skrev faktiskt om honom. 36åring. Det var 36år som gjorde att jag inte ens kollade upp killen. Kan inte vara 36år. Dömde han efter hans ålder. För mig var den här Urban en yngre kille.