Igår, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lastkajen
Kolla in vem som står i bakgrunden

https://www.instagram.com/nickalinia/reel/Dd4Fiy8qOGi/
Var det de finaste han hade i garderoben? Zigenar byxor med instoppad Hawaii skjorta??
Citera
Igår, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frikortet
Varför ser Benjo mindre ut än han bögen i soffan han sitter bredvid 😂

Han blir framemoggad av alla där 😂
Vilken soffa vart kollar du?
Citera
Igår, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Vilken soffa vart kollar du?

När han sitter i soffan i bakgrunden på nick alina videon
Citera
Igår, 20:42
Medlem
DonaldBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Personligt

Tycker väl ändå hatet snabbt borde rinna av när du följer hans youtube - du vann, resten är ren underhållning!
Citera
Idag, 13:52
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frikortet
När han sitter i soffan i bakgrunden på nick alina videon

Han sitter inte. Han står. Han brukar till och med stå på tå.

Vem faan är Urban? Dessa jävla kändisar idag. Förr kallade man kändisar för A, B, C osv, Nu är det ända till Ö? Målet är bli känd. Kolla Zorrokungen, Talangkändis. Benjoo kunde var med som bodybuilder. Ung talang i bodybuilding. Kommer bli bäst i världen.

Ok verkar vara en annan video du sett. Måste ju jag se jag med.
Senast redigerad av PingPongZong Idag kl. 14:10.
Citera
Idag, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong

Vem faan är Urban? Dessa jävla kändisar idag. Förr kallade man kändisar för A, B, C osv, Nu är det ända till Ö? Målet är bli känd. Kolla Zorrokungen, Talangkändis. Benjoo kunde var med som bodybuilder. Ung talang i bodybuilding. Kommer bli bäst i världen.

De finns fler vinklar ifrån andra
Citera
Idag, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong

Urban Nyman är en person som var med också, han hade lagt ut en bild på sin Instagram story när deltagarna satt i studio 3 soffan, då såg man Benjoo tydligt, den är borta nu dock så går ej att se längre
Citera
Idag, 16:35
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Urban Nyman är en person som var med också, han hade lagt ut en bild på sin Instagram story när deltagarna satt i studio 3 soffan, då såg man Benjoo tydligt, den är borta nu dock så går ej att se längre

Urban Nyman så det är så kändisen heter? Jag försökte söka efter Urban. Fick inte fram någon Nyman. Frågade Chatgpt efter en kändis som hette Urban. Inte kunde den hittade någon Nyman Urban.

Dagens internetkändisar är som byfånarna för inte så länge sedan. Inte många fler än dom som nu har något särintresse vet vilka dessa är. Byfånarna var kända lokalt alltså. Men oftast för något som inte var positivt.

Den här Nyman blir väl snart känd i Paradis Hotell och blir någon stor idol...

Att Benjoo är som han är inte konstigt. Han är ett barn av sin tid. "Jag tror jag kan bli bäst.., i världen. Han snackar om preparat som gör en överlägsen... En överlägsen. En Benjoo. Stor i orden, liten på jorden. Av jord är du kommen...

Hörde du vad Urban sa i TRE?
Vilken jävla Urban?
Nyman? Han är känd från TRE. Måste du veta vem det är?

Ok. Nu fattar jag. När jag nu såg Urban Nyman. Chattgpt skrev faktiskt om honom. 36åring. Det var 36år som gjorde att jag inte ens kollade upp killen. Kan inte vara 36år. Dömde han efter hans ålder. För mig var den här Urban en yngre kille.
Senast redigerad av PingPongZong Idag kl. 16:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in