2026-09-30, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pix-Plox
Genuin fråga, varför hatar du B med sådan passion?
Personligt
Citera
2026-09-30, 17:04
Medlem
Vi kan inte låta BOB gå i graven asså!
Serien är helt för underhållande!

Jag tar gärna över stafettpinnen och driver
serien vidare så gott jag kan.
Citera
2026-09-30, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiuxFenix

Fan va nice!
Citera
2026-09-30, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiuxFenix

Skriv till mig privat eller här bara om du vill ha hjälp eller något!

Tänker alla ljud o så, klart du kan köra ditt eget också! Och vill du ha alla bob på din kanal är det fritt o bara ta
Senast redigerad av Mingydarkjew 2026-09-30 kl. 19:19.
Citera
2026-09-30, 20:19
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Benjoo är lite som Magmys-Micke, man blir "beroende" av att höra vad för sjukt personen säger härnäst..

Haha Måns själv tränar på alla gym och har av ren barmhärtighet polisanmält Benjoo för Måns vet att om Benjoo råkar få syn på Måns så dör Benjoo av avund, samt att Benjoo inser att han aldrig kommer att kunna bli en riktig "Alfa" som Måns är!

Kommer in för och ge Benjoo en visning mer än Anjo. Och ännu ett inlägg.

Sjukt nyfiken på vem Måns är. Hoppas han avslöjas som nästan lovats. Skulle även vara roligt för Benjoo. Benjoo åker och köper sopsäckar direkt. Svarta sopsäckar. Och det kan vara det sista han gör. Han hittas senare i en av sina egna sopsäckar.

Här vilar Benjoo en riktig sopa. Står det på sopsäcken.

Proteinbars. Rena giftet. Ofta ok protein men mycket skräp i dom i övrigt. Sötsaker ska man inte äta alls. Då får man inget sug efter det. Med inte äta alls menar jag inte äta på decennier. Visst misstag kan göras ibland. Kan vara att man bjuds och MÅSTE äta. För och vara som folk ska vara.
Senast redigerad av PingPongZong 2026-09-30 kl. 20:31.
Citera
2026-09-30, 20:30
Medlem
lastkajens avatar
Kolla in vem som står i bakgrunden

https://www.instagram.com/nickalinia/reel/Dd4Fiy8qOGi/
Citera
2026-09-30, 20:34
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Kommer in för och ge Benjoo en visning mer än Anjo. Och ännu ett inlägg.

Sjukt nyfiken på vem Måns är. Hoppas han avslöjas som nästan lovats. Skulle även vara roligt för Benjoo. Benjoo åker och köper sopsäckar direkt. Svarta sopsäckar. Och det kan vara det sista han gör. Han hittas senare i en av sina egna sopsäckar.

Här vilar Benjoo en riktig sopa. Står det på sopsäcken.
Bra sammanfattning av Benjoo faktiskt, han är en sopa, en riktig loser som inte har lyckats med NÅGONTING i sitt liv!

Samtidigt så tycker jag synd om honom för jag tror att han är en god och omtänksam människa innerst inne, men att diagnoser (Autism + ADHD?) samt missbruk har gjort honom till den han är idag. Tyvärr så tror jag att han är bortom räddning för han verkar aldrig ta tag i sina riktiga problem.
Citat:
Ursprungligen postat av lastkajen
Kolla in vem som står i bakgrunden

https://www.instagram.com/nickalinia/reel/Dd4Fiy8qOGi/
Haha, det kan inte vara Benjoo eller? Han är alldeles för labil för att bli inbjuden
Citera
2026-10-01, 01:09
Medlem
Det är Benjoo! Det här kommer bli sjukt kul o se sen, Benjoo i studio 3!
Citera
2026-10-01, 05:34
Medlem
BREAKING NEWS!!

Efter spekulationer här i tråden om Nick Alinias post, och en gestalt i bakgrunden som liknande Benjoo så började jag gräva i det hela som journalist för att antingen bekräfta eller slå hål på denna teori

Efter en del grävande så kom jag in på Urbans profil (en annan tv profil) och där minsann så hittar man Benjoo sittandes i Studio 3 soffan tillsammans med bla Isabelle Löwengrip och Nick Alinia

Temat verkar även handla om "Manlighet" och "Kvinnliga Relationer" ämnen som Benjoo vanligtvis briljerar inom

Så där har ni det svart på vitt, Benjoo kommer snart hoppa in i tv rutan på Studio 3 och förgylla oss med sin visdom ännu en gång
Citera
2026-10-01, 06:21
Medlem
Det är skönt att Benjo har en enda sjukt färgglad metrosexuell skjorta som han har på sig så fort han ska vara fin. Eller är det två, en rosa och en röd? Hur som helst praktiskt för att känna igen honom på långt håll!
Citera
2026-10-01, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
BREAKING NEWS!!

Efter spekulationer här i tråden om Nick Alinias post, och en gestalt i bakgrunden som liknande Benjoo så började jag gräva i det hela som journalist för att antingen bekräfta eller slå hål på denna teori

Efter en del grävande så kom jag in på Urbans profil (en annan tv profil) och där minsann så hittar man Benjoo sittandes i Studio 3 soffan tillsammans med bla Isabelle Löwengrip och Nick Alinia

Temat verkar även handla om "Manlighet" och "Kvinnliga Relationer" ämnen som Benjoo vanligtvis briljerar inom

Så där har ni det svart på vitt, Benjoo kommer snart hoppa in i tv rutan på Studio 3 och förgylla oss med sin visdom ännu en gång

Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Det är skönt att Benjo har en enda sjukt färgglad metrosexuell skjorta som han har på sig så fort han ska vara fin. Eller är det två, en rosa och en röd? Hur som helst praktiskt för att känna igen honom på långt håll!

Fanns ingen chans i världen att det var nån annan än Benjoo var helt säker e fan ingen annan som går med såna flamboyant skjortor. Men bra jobbat ändå att bekräfta! Ska bli kul o se vad han säger, är dock inte den personen jag skulle vilja ha för att representera manlighet. Som jag förstår är det debatter de ska ha, vore sjukt kul om de andra laddat upp innan med o titta på några bobs
Citera
2026-10-01, 17:49
Medlem
Varför ser Benjo mindre ut än han bögen i soffan han sitter bredvid 😂

Han blir framemoggad av alla där 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in