Citat:
Ursprungligen postat av
OldButBaldGuy
Min grundinställning är att det är ovärdigt att vältra sig i andra människors olycka. När det kommer till Benjoo har jag dock svårt att stå emot. I denna
https://www.youtube.com/watch?v=yLpfQyGOgRY repris har han blivit utbränd efter att ha postat en video per dag samt med stor möda lagt Eldorados kycklingbröst på vågen. Han drabbades av dimsyn, och såg något han kände igen från förut: Väggen. ☹
Oj fan, kan säga det blir en bob imorgon om allt går som planerat o jag ej går in i väggen
Men man vet aldrig är oerhört jobbigt att producera content, hade aldrig klarat det som heltidsjobb det är för tuffare själar!
Hahah hur många gånger har benjoo sagt att han trodde han var förbi att 'överäta' eller förbi att röka på med lol är fan flera gånger om året o ändå är det alltid "detta var sista gången".
Såg ej att han började böla, tycker ändå synd om han där fan, killen borde bara haft ett vanligt svensson jobb stannat med sin tjej och kunnat leva ett normalt liv o sluppit det jävla helvete han befinner sig i förfan..