2026-07-21, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
En sak man måste ge Benjoo endå är att han inte är någon fegis

Vad man än säger eller hur hjärndött det än må vara så krävs det ganska stora balls för att gå på 3-4 gram steroider, och ännu mer för att vara öppen med det som svensk YouTuber

Jag själv tycker jag är en risktagare, men jag själv hade inte gjort det. Man kan ju nog säga att Benjoo kanske inte förstår riskerna fullt ut, men endå

Han hade och har ett mål & vision om sitt liv, och han bara gasar på, det tycker jag är coolt endå, fast att det han håller på med är jävligt destruktivt

Det krävs ju dock att man ska förstå att det är farligt för att det ska vara ”big balls”, en ettåring som hoppar ut för en trapp har inte big balls, den är bara dum och orutinerad.
Citera
2026-07-21, 18:58
Medlem
Citat:
En sak man måste ge Benjoo endå är att han inte är någon fegis

Vad man än säger eller hur hjärndött det än må vara så krävs det ganska stora balls för att gå på 3-4 gram steroider, och ännu mer för att vara öppen med det som svensk YouTuber

Jag själv tycker jag är en risktagare, men jag själv hade inte gjort det. Man kan ju nog säga att Benjoo kanske inte förstår riskerna fullt ut, men endå

Han hade och har ett mål & vision om sitt liv, och han bara gasar på, det tycker jag är coolt endå, fast att det han håller på med är jävligt destruktivt

Min känsla är tvärt om. Tror han är otroligt rädd för allt och alla. Det är förmodligen därför han är på andra sidan jorden och har sånt otroligt komplex där han behöver hävda sig hela tiden.
Räckte se honom flyga fallskärm i videon för att se hur skör han är när han skriker som en liten flicka.
Nu när heroinisten är borta känns det nästan helt kört för honom. 30 min monolog med sig själv lockar inga tittare. Får ofta hoppa över stora delar av klipp då han pratar om träning, kost eller är på gymmet. Det är grejerna där emellan som är underhållningsvärde på.
Citera
2026-07-21, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Du kanske har en poäng men är nog snarare att han inte förstod riskerna. Bara kolla den videon om varför han inte är rädd för polisen, enligt honom så var det ju inga risker alls, var endast folk som "projicera deras egna rädsla på honom". Och bara han inte själv nojjade och tänkte på det skulle han inte riskera att "manifistera" den verkligheten på sig själv. Låter nästan psykotiskt att skriva ut det, men det var så han resonera på riktigt. Alltså skulle jag påstå det var mer att han inte begrepp att det äns kunde finnas konsekvenser.

Kollade på den videon och andra videos för 2-3 år sen, det som slog mig mest var att han hade ett helt annorlunda driv där, och var mycket mer "Hungrig" på gymmet och mer livsglädje typ

Fan vad mycket negativt som har hänt honom på bara några få år, det är som en helt annan person idag, nu känns han mycket mer negativ och "tung" i personligheten, tror inte han mår så jävla bra faktiskt, han behöver sina nära och kära runt om sig + sluta med all jävla helvetes tren
Citera
2026-07-21, 21:12
Medlem
Hur många dagar ger ni Benjo innan hans nästa crash och tror ni Swish numret kommer upp snart ?
Är nästan taggad tyvärr
Citera
2026-07-21, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frikortet
Hur många dagar ger ni Benjo innan hans nästa crash och tror ni Swish numret kommer upp snart ?
Är nästan taggad tyvärr

Sannolikheten med ett OF konto från vietnamns Miami känns också ganska givet.
Citera
2026-07-21, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HolgerPelle
Sannolikheten med ett OF konto från vietnamns Miami känns också ganska givet.

Om han kör tillräckligt mycket tren så kanske han kör en gay of 😂
Citera
2026-07-22, 04:37
Medlem
Kan killen sluta posta samma skit hela tiden?
Kost
Gym (massa discoövningar)
Kost
Gym
Kost
Gym

Samma skit om och om och om och om och om igen.
Citera
2026-07-22, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
Kan killen sluta posta samma skit hela tiden?
Kost
Gym (massa discoövningar)
Kost
Gym
Kost
Gym

Samma skit om och om och om och om och om igen.

Det dagliga stålet var dock värre. Då var det upprepning på hög nivå.
Tycker ändå det var rätt kul content men de var väl mest Måns förtjänst.
Citera
2026-07-22, 07:35
Medlem
En sak som jag har tänkt på, Benjoo pratar ju jämt om att han vill bli framgångsrik och rik osv, men har han aldrig reflekterat över att bli en Youtuber i sig är en ganska kass väg att bli rik 2026? Ja hade det varit 2012-2015 så hade jag köpt det, när man kunde blowa upp till miljoner subs fort som fan om man stack ut lite, men idag vill ju fan varje jävla unge och hans moster bli en YouTuber

Dessutom så är det extremt low effort att göra en enda video typ var 3e dag, han kan LÄTT, fortsätta med det han gör nu + bodybuildingen + starta en riktig business inom något, men det vill han inte

Tycker han är sjukt lat med tanke på dom målen han har, antingen så får han skruva upp sin grind med 10x, eller så får han acceptera att han nog kommer förbli en små-pulare
Citera
2026-07-22, 07:43
Medlem
Citat:
En sak som jag har tänkt på, Benjoo pratar ju jämt om att han vill bli framgångsrik och rik osv, men har han aldrig reflekterat över att bli en Youtuber i sig är en ganska kass väg att bli rik 2026? Ja hade det varit 2012-2015 så hade jag köpt det, när man kunde blowa upp till miljoner subs fort som fan om man stack ut lite, men idag vill ju fan varje jävla unge och hans moster bli en YouTuber

Dessutom så är det extremt low effort att göra en enda video typ var 3e dag, han kan LÄTT, fortsätta med det han gör nu + bodybuildingen + starta en riktig business inom något, men det vill han inte

Tycker han är sjukt lat med tanke på dom målen han har, antingen så får han skruva upp sin grind med 10x, eller så får han acceptera att han nog kommer förbli en små-pulare

Ja fördelen han har är väl att han sticker ut. Ingen svensk är så korkad så de diskuterar sitt steroid bruk på youtube. Men nu är det inte lika spännande när han inte bor i Sverige.

Ja siffrorna ser inte bra ut direkt, med tanke på hur länge han hållit på är resultatet pinsamt dåligt.
Väldigt länge släppte han ju en video varje dag.
Citera
2026-07-22, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Ja fördelen han har är väl att han sticker ut. Ingen svensk är så korkad så de diskuterar sitt steroid bruk på youtube. Men nu är det inte lika spännande när han inte bor i Sverige.

Ja siffrorna ser inte bra ut direkt, med tanke på hur länge han hållit på är resultatet pinsamt dåligt.
Väldigt länge släppte han ju en video varje dag.

Ja det gjorde han faktiskt, och det får man ge honom endå, 1 video om dagen blir ju endå en grind, fast det är fortfarande oerhört svårt att bli genuint rik som en YouTuber

Inte ens dom största i Sverige är särskilt rika om vi kollar på tex Jockiboi och Sampev2 osv, ja några millar har dom, men det är inte många, och det är intjänat genom höga löner och samarbeten osv, dom kommer aldrig sitta med flera hundra miljoner på kontot precis, inte från YT iallafall

Fast alla har ju olika definitioner av framgång, i Benjoos värld kanske man är kuk rik om man har en månadslön på 50k eller 80k osv, och det är ju endå möjligt på YT om du har 100k+ subs
Citera
2026-07-22, 08:46
Medlem
Citat:
Ja det gjorde han faktiskt, och det får man ge honom endå, 1 video om dagen blir ju endå en grind, fast det är fortfarande oerhört svårt att bli genuint rik som en YouTuber

Inte ens dom största i Sverige är särskilt rika om vi kollar på tex Jockiboi och Sampev2 osv, ja några millar har dom, men det är inte många, och det är intjänat genom höga löner och samarbeten osv, dom kommer aldrig sitta med flera hundra miljoner på kontot precis, inte från YT iallafall

Fast alla har ju olika definitioner av framgång, i Benjoos värld kanske man är kuk rik om man har en månadslön på 50k eller 80k osv, och det är ju endå möjligt på YT om du har 100k+ subs

Det verkade som kanalen skulle explodera när Mr Big var med. Alla videos med honom har runt 10000 views. Blir kul att se hur dagens video kommer landa. Mr Big skulle vara med idag om jag minns rätt.

Benjoos definition av framgång är nog obegränsad tillgång till steroider.
När anabola missbruket tagit över och han kraschar rejält. Flyttar han nog hem till Sverige och bor hos sina föräldrar barskrapad.

Han kanske blir som Chazz från Wedding crashers.

https://youtu.be/l4D5zScOFKU
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in