2026-07-26, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HolgerPelle
Är du blockerad?

Du blir nog bannad snart med dessvärre, lade bara kommentarer av samma "natur" innan och blev bannad på 3 konton. Antar du är Holger pelle på yt med
Citera
2026-07-26, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Du blir nog bannad snart med dessvärre, lade bara kommentarer av samma "natur" innan och blev bannad på 3 konton. Antar du är Holger pelle på yt med

Så länge den manliga auran får leva kvar i kommentarsfältet så är jag glad.

Japp. Det stämmer
Citera
2026-07-26, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HolgerPelle
Så länge den manliga auran får leva kvar i kommentarsfältet så är jag glad.

Japp. Det stämmer

Jag hoppas du klarar dig, det är roligare att se hans videos med de kommentarerna, men så kul tycker han nog ej vi ska få ha det.
Citera
2026-07-26, 18:10
Medlem
Citat:
Jag hoppas du klarar dig, det är roligare att se hans videos med de kommentarerna, men så kul tycker han nog ej vi ska få ha det.

Alla som kommenterar något annat än "bra jobbat benjoo" eller "kul video" lever på lånad tid

Han kanske går med på det i några videos, men en dag där han känner sig osäker eller om han är hög/får en meltdown så går han in o perma blockar allt och alla på just den videon
Citera
2026-07-26, 19:42
Medlem
Tycker han borde satsa på en så kallad "white board series", där han bara står vid en white board, visningarna talar ju för det väldigt bra. På de borde han låsa kommentarerna helt i den serien så ingen desinformation kan förekomma.

Tror det blir mkt lyckat för att växa kanalen.
Citera
2026-07-26, 19:51
Medlem
Citat:
Tycker han borde satsa på en så kallad "white board series", där han bara står vid en white board, visningarna talar ju för det väldigt bra. På de borde han låsa kommentarerna helt i den serien så ingen desinformation kan förekomma.

Väldigt nytänkande. Borde också göra det kombinerat när han kör en biceps curl på gymmet samtidigt som man rättfärdigar 9.5 och 2%
Citera
2026-07-26, 22:47
Medlem
Citat:

Han borde göra en whiteboard video där han listar vilka anabola man behöver ta för att bli en riktig man och uppnå den manliga auran.
Citera
2026-07-27, 02:25
Medlem
Hoppas Benjoo flyttar hem, växer ut tuppkammen igen, börjar gymma med Stanley & Mr Big, äter hamburgare med Malcolm, bråkar med Måns igen osv

Bara jag som saknar hans gamla content nu? får nästan kolla om hans gamla videos, blir kul o se spanien också men hade hellre sett han tillbaka i Sverige faktiskt, tror även de är där han har störst chans att slå igenom
Citera
2026-07-27, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Hoppas Benjoo flyttar hem, växer ut tuppkammen igen, börjar gymma med Stanley & Mr Big, äter hamburgare med Malcolm, bråkar med Måns igen osv

Bara jag som saknar hans gamla content nu? får nästan kolla om hans gamla videos, blir kul o se spanien också men hade hellre sett han tillbaka i Sverige faktiskt, tror även de är där han har störst chans att slå igenom

Vi behöver en 3 timmars whiteboard video till varför Måns hade kunnat legat i sopsäcken men han valde att skydda den svagare människan!
Citera
2026-07-27, 04:36
Medlem
Påstår killen att han förbränner 3500kcal per dag?

Hahahah

HAN ÄR 168CM OCH VÄGER 78KG

HUR FÖRBRÄNNER HAN 3500KCAL PER DAG?

Alltså sluta bara

Inte konstigt att han är så satans fet.
Citera
2026-07-27, 04:39
Medlem
Jag använde precis calorie calculator, baserat på Harris-Benedict Equation(i princip gold standard för detta).

Jag var till och med snäll och skrev in 170cm istället för 168cm (hans faktiska längd).

Maintain weight
2,487 100%
Calories/day

Detta är vad Benjoo behöver för att stå still i vikt.

INTE 3500 kalorier

Han är så fucking bombad i skallen han kan INGET.

INGET.

HAN ÄR TJOCK SOM FAN å här har vi en stor anledning.
Senast redigerad av Dansksisu 2026-07-27 kl. 04:42.
Citera
2026-07-27, 04:47
Medlem
Låt mig gissa.

Nästa video blir ännu en satans white-board, denna gång med olika steroider och varför 3g för honom är en bra ide.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in