Jag hoppas du klarar dig, det är roligare att se hans videos med de kommentarerna, men så kul tycker han nog ej vi ska få ha det.
Alla som kommenterar något annat än "bra jobbat benjoo" eller "kul video" lever på lånad tid
Han kanske går med på det i några videos, men en dag där han känner sig osäker eller om han är hög/får en meltdown så går han in o perma blockar allt och alla på just den videon
Tycker han borde satsa på en så kallad "white board series", där han bara står vid en white board, visningarna talar ju för det väldigt bra. På de borde han låsa kommentarerna helt i den serien så ingen desinformation kan förekomma.
Tycker han borde satsa på en så kallad "white board series", där han bara står vid en white board, visningarna talar ju för det väldigt bra. På de borde han låsa kommentarerna helt i den serien så ingen desinformation kan förekomma.
Tror det blir mkt lyckat för att växa kanalen.
Väldigt nytänkande. Borde också göra det kombinerat när han kör en biceps curl på gymmet samtidigt som man rättfärdigar 9.5 och 2%
Tror det blir mkt lyckat för att växa kanalen.
Han borde göra en whiteboard video där han listar vilka anabola man behöver ta för att bli en riktig man och uppnå den manliga auran.
Hoppas Benjoo flyttar hem, växer ut tuppkammen igen, börjar gymma med Stanley & Mr Big, äter hamburgare med Malcolm, bråkar med Måns igen osv
Bara jag som saknar hans gamla content nu? får nästan kolla om hans gamla videos, blir kul o se spanien också men hade hellre sett han tillbaka i Sverige faktiskt, tror även de är där han har störst chans att slå igenom
Hoppas Benjoo flyttar hem, växer ut tuppkammen igen, börjar gymma med Stanley & Mr Big, äter hamburgare med Malcolm, bråkar med Måns igen osv
Bara jag som saknar hans gamla content nu? får nästan kolla om hans gamla videos, blir kul o se spanien också men hade hellre sett han tillbaka i Sverige faktiskt, tror även de är där han har störst chans att slå igenom
Vi behöver en 3 timmars whiteboard video till varför Måns hade kunnat legat i sopsäcken men han valde att skydda den svagare människan!