2025-08-03, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Ja luften går väl ur kroppen så att säga när man slutar med steroider.

Han har tagit bort videon på Instagram när han säger att han blivit missbrukare.
Alright. Jag följde honom för 3-4 år sedan, i hans prime. Men också den mest självklara som brukar. Tittar man på hans transformation video på YouTube, och hans senaste 5-10 videos på YouTube så exploderade han både i storlek och hårdhet efter flera år i gymmet. Det händer inte bara. Inte efter 2,3,4 år i gymmet. Han har förmodligen en av de bättre fysikerna i svensk influenser värld, bättre än sampe mfl. Enligt mig iallafall. Även om jag personligen, om man får spekulera, ser noll chans i naturlig.
Citera
2025-08-04, 11:37
Bannlyst
Knappast testo tror mest de e vinkeln bara
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
"Så sjukt stor"... Varenda jävel har det där under fläsket.
Citera
2025-08-04, 17:36
Medlem
PingPongZongs avatar
Benjoo har vart på Werlab och gjort blodprov. Och det har även en "kompis" till han.

Han är så efterbliven. Han kommer inte visa hans egna resultat på blodprovet. Men hans "kompis" blodprov får vi alltså se här i videon.

Resultatet av Höga Doser Anab*la... BLODPROV & ANALYS (Doktor)

https://www.youtube.com/watch?v=zHB-AuG2VHk

Det han säger om förlora körkortet för man tar testosteron. Det blir man inte. Blev inte han heller. Han fick behålla det första gången han åkte dit. Men han blev av med det senare när han körde bil påverkad av CANNABIS.

Så han kör mer steroider än någonsin... Han alltså. För i helvete. Ett gram testo till exempel. Hade han gener för bygga muskler hade det räckt. Det ska man bli jävligt stor på.
Senast redigerad av PingPongZong 2025-08-04 kl. 17:42.
Citera
2025-08-04, 19:31
Medlem
PingPongZongs avatar
Haha. Han avslutar sin "kompis" brev/mail med BZ. Han har själv erkänt att han är Buzz.

Och folk tror inte det kan vara hans blodprov. Så mycket tren och ser ut så. Ja. Hur brukar folk se ut när dom tar STORA mängder tren? Som Benjoo. Det är dom med sämst gener som trycker störst doser. Det gäller även på Mr Olympia scenen. Den som vinner Mr O behöver inte så stora doser som den som aldrig kommer vinna Mr O.

Han ligger på samma doser som Jason Genova när Jason var på "topp".
Senast redigerad av PingPongZong 2025-08-04 kl. 19:42.
Citera
2025-08-04, 22:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Haha. Han avslutar sin "kompis" brev/mail med BZ. Han har själv erkänt att han är Buzz.

Och folk tror inte det kan vara hans blodprov. Så mycket tren och ser ut så. Ja. Hur brukar folk se ut när dom tar STORA mängder tren? Som Benjoo. Det är dom med sämst gener som trycker störst doser. Det gäller även på Mr Olympia scenen. Den som vinner Mr O behöver inte så stora doser som den som aldrig kommer vinna Mr O.

Han ligger på samma doser som Jason Genova när Jason var på "topp".

Benjoo verkar inte ha lärt sig någonting sedan förra gången.

Bara en tidsfråga innan polisen får upp ögonen för honom igen.

I en av hans senaste videos så planerar han att hyra ett eget gym. Då kan han ju träna roidad.
Citera
2025-08-04, 23:54
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Benjoo verkar inte ha lärt sig någonting sedan förra gången.

Bara en tidsfråga innan polisen får upp ögonen för honom igen.

I en av hans senaste videos så planerar han att hyra ett eget gym. Då kan han ju träna roidad.

Något han borde lärt sig. Han säger sig klara sig från biverkningar. Men han klarar sig från och bygga muskler med. Syns ju inte på honom.

3 gram steroider i veckan. Varav 1 gram är tren !!

Han vill vara som Rich Piana. Men är mer som Jason Genova. Youtubers som roidar/roidade öppet.

"Jason Genova shows his PEDs stack for no results". Bara byta ut Jason Genova till Benjoo.

https://youtu.be/kBSwoI8kc0o?t=278
Citera
2025-08-05, 00:02
Medlem
Slackoffs avatar
Denne Banjo borde inse att hans kropp är ämnad för innebandy och Boccia.
Citera
2025-08-05, 14:51
Medlem
PingPongZongs avatar
Tänk Benjoo snacka med Dorian Yates. Dorian snackar om 1-2 kanske 3st 76.5mg ampuller parabolan i veckan. Tren alltså. Och Benjoo säger att han tar 1000mg i veckan. Det är som 13 st ampuller parabolan i veckan.

Många bra bodybuilders tog aldrig ens tren.

Nu förstår inte Lee Priest svenska. Men skulle vara roligt se hans reaktion på Benjoos "kompis BZs" steroidbruk. Läs missbruk.

För helvete. Vi är bra på olika saker sägs det. Vad är Benjoo bra på?

En sak. Han gör underhållande youtube videos. Men alltid retar det någon. Retar ju till och med mig till en viss grad.

Men kommer fortsätta titta. Prenumererar till och med för och inte missa något

Kom och tänka på deca. Som precis som tren är en 19 nor steroid. Deca var på 50-100mg per ml. Sedan kom dubbel deca. 200mg ml. Jättehäftigt tyckte folk. Är bara läsa i det här forumet några år tillbaka så skrivs det om dubbel deca. "Äldre" kurer innehöll inte ens tren.
Senast redigerad av PingPongZong 2025-08-05 kl. 15:00.
Citera
2025-08-05, 17:01
Avslutad
Citat:
Tänk Benjoo snacka med Dorian Yates. Dorian snackar om 1-2 kanske 3st 76.5mg ampuller parabolan i veckan. Tren alltså. Och Benjoo säger att han tar 1000mg i veckan. Det är som 13 st ampuller parabolan i veckan.

Många bra bodybuilders tog aldrig ens tren.

Nu förstår inte Lee Priest svenska. Men skulle vara roligt se hans reaktion på Benjoos "kompis BZs" steroidbruk. Läs missbruk.

För helvete. Vi är bra på olika saker sägs det. Vad är Benjoo bra på?

En sak. Han gör underhållande youtube videos. Men alltid retar det någon. Retar ju till och med mig till en viss grad.

Men kommer fortsätta titta. Prenumererar till och med för och inte missa något

Kom och tänka på deca. Som precis som tren är en 19 nor steroid. Deca var på 50-100mg per ml. Sedan kom dubbel deca. 200mg ml. Jättehäftigt tyckte folk. Är bara läsa i det här forumet några år tillbaka så skrivs det om dubbel deca. "Äldre" kurer innehöll inte ens tren.

Det jag inte fattar är varför han ljuger för sig själv hela tiden.

Han har ju berättat att han är "personen" som tar anabola.(Buzz)

Det är som att han tror alla har glömt det så då fortsätter han bara prata om sin "kompis".

Nu senast med blodprovet.

Polisen får nog göra en ny razzia så han slutar med anabola för gott.
Citera
2025-08-05, 21:52
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Det jag inte fattar är varför han ljuger för sig själv hela tiden.

Han har ju berättat att han är "personen" som tar anabola.(Buzz)

Det är som att han tror alla har glömt det så då fortsätter han bara prata om sin "kompis".

Nu senast med blodprovet.

Polisen får nog göra en ny razzia så han slutar med anabola för gott.

Han tror väl folk glömmer.

Här är hans erkännande om att han är Buzz. Kommer efter 1 minut in i videon. Vart han och är han fortfarande.

"Jag är Buzz lightyear" https://youtu.be/oIM2nRU9HU8?t=57

Sitter nu och läser vad Buzz skrivit på Hushboard. Han finns naturligtvis där med.

Lägg märke till att han erkänner men... han pratar ju ändå som att Buzz är någon annan. En kompis. Men det är ju han själv.
Senast redigerad av PingPongZong 2025-08-05 kl. 21:56.
Citera
2025-08-06, 09:38
Medlem
Citat:
Han tror väl folk glömmer.

Här är hans erkännande om att han är Buzz. Kommer efter 1 minut in i videon. Vart han och är han fortfarande.

"Jag är Buzz lightyear" https://youtu.be/oIM2nRU9HU8?t=57

Sitter nu och läser vad Buzz skrivit på Hushboard. Han finns naturligtvis där med.

Lägg märke till att han erkänner men... han pratar ju ändå som att Buzz är någon annan. En kompis. Men det är ju han själv.
Vad heter han på hb?
Citera
2025-08-06, 15:20
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1apotek-arne1
Vad heter han på hb?

Nu är jag inte 100% säker längre att det är han. Efter läst vissa inlägg. Han påstår sig ha datorer kunskaper. Och det tror jag inte han har så mycket av. Men det har resulterat att han är med på svarta listan. Han har sålt tjänster som han inte har kunskap om. Och det tycker jag talar för att det är han

Där ska han få vara anonym. Precis som på Flashback. Men på Youtube så har han själv gått ut och erkänt att han är Buzz.

Men är inte svårt gissa vad han kallar sig på HB. Vem skulle annars kalla sig det?

Han skriver väl för en kompis som vill vara anonym. Precis som på Youtube. Bara det att han är sin kompis. Som han själv erkänt. På Youtube. Inte på HB eller här på FB.

På HB skriver alltså Benjoos kompis för Benjoo och på Youtube talar Benjoo ofta om och för sin kompis.

Man kan väl säga att Benjoo ljuger så han nästan tror sig själv. Alltid lurar han någon.
Senast redigerad av PingPongZong 2025-08-06 kl. 15:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in