2025-07-29, 06:00
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andersbachmann2
nån som vet vad sasha baron cohen går på? är det testo- han har blivit så sjukt stor på 3 veckor sades det.

"Så sjukt stor"... Varenda jävel har det där under fläsket.
Citera
2025-07-29, 07:40
Medlem
Skattmasen08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jkk22
Man får även nämna att AAS åldrar kroppen något enormt, tar man en titt på Sampe så är han ju enbart 24 år gammal... men hans biologiska ålder ser ut att vara närmare 30+. Intensiv träning, AAS, Koffein, Nikotin är ju rena rama receptet för att förstöra sig själv, de borde kalla sig själva för Bodydestroyers.

Dock är jag inte helt tvärsäker att han trycker, har sett han IRL och han ser inte lika imponerande ut som han gör på sina IG bilder, detsamma i hans YT videos. Det går ju inte att förneka att han har bra gener, insertions, i samband med en bra frame, vilket gör det betydligt enklare att se estetisk ut. Han resar ju också med jämna mellanrum, hur gör han då?

Precis. För mig krävs det något mer än endast muskelmassan för att säga att de som TS nämner inte är natty. Man får inte glömma genetiken.

Back in the days började en vän och jag att gymma i de senare tonåren. Märktes snabbt att vi hade helt olika förutsättningar. Ett antal år senare med regelbundet gymmande tillsammans hade han en muskelmassa som dessa snubbar. Hantelcurls med 32 kg-hantlar exempelvis. Han har även lyckats bibehålla det med lite halvseriöst gymmande några gånger i veckan, trots en del uppehåll. Ja, jag är avundsjuk!
Citera
2025-07-29, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Många svenska träningsvideos ploppar upp tit som tät på youtube, tiktok och instagram.

t.ex. Sampev2, Fabian gl, Atron, Linus Carlen m.m.

Det är provocerande hur många av dem säljer proteinpulver och andra kostilskott till ungdomar när det är uppenbart att de använder steroider.

Vilken typ av liv lever de när de ljuger för sig själva och allmänheten att de är naturliga?
Hur sover de på nätterna när de lurar ungdomar?

Vanliga människor utan den moralen du tittar på. Vi måste ju alla tjäna pengar. Varför skulle de inte sova bra? Tror du måste släppa taget och inse att världen är på ett visst sätt.
Citera
2025-07-29, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall

Jo. Men jag tänker. Han är 1.91m lång så har svårt att tro att han deffat ner till typ 65-70kg. Ser ju snarare ut som lite muskler också
Citera
2025-07-29, 12:05
Medlem
Freshhprinces avatar
Att vara fake natty måste vara det absolut lägsta du kan sjunka som MAN
Citera
2025-07-29, 13:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Han är otroligt liten. Har du sett han i verkligheten? Han är lika lång som Ebba Busch.

"Lika lång". Det är ju fel skriva. Han är lika kort.

Han är naturligtvis inte natty.Dom flesta förstår ju att en fd fattig grabb som han säkert lagt miljoner kronor på roliga grejer. Och det är ju inte dopningsmedel dom skulle testa honom för.

Utlänningar som ser honom tror ju han är leverkungen eller vill se ut som han. Dom påminner en hel del om varandra till utseendet. Men Janne inte i närheten av vara lika grov. Ungefär jämngamla också.
Jan är den minst manliga person vi har i landet. Han har gått på hypen om vad som gör en man och snackar om att när man lämnar ungdomen och egot har man kommit långt. Han är en av få 50 plussare som fortfarande inte lämnat ungdomen och egot.

Jan har bara snott andras egenskaper som han inbillat sig är ett vinnande koncept för manlighet. Är man en osäker incel så tror man den snubben är äkta. För oss andra är han bara en person man inte vill förknippas med.
Citera
2025-07-30, 17:17
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Jan är den minst manliga person vi har i landet. Han har gått på hypen om vad som gör en man och snackar om att när man lämnar ungdomen och egot har man kommit långt. Han är en av få 50 plussare som fortfarande inte lämnat ungdomen och egot.

Jan har bara snott andras egenskaper som han inbillat sig är ett vinnande koncept för manlighet. Är man en osäker incel så tror man den snubben är äkta. För oss andra är han bara en person man inte vill förknippas med.

Benjoos nyaste video. Naturligtvis steroidsnack. Och han pratar om när han var lärare och misstänktes för ta steroider.

Får mig och tänka tillbaks på min skoltid. Då hade jag lärare som ÖPPET sa att dom tog steroider. En bildlärare som bara tränade bänkpress. BARA BÄNKPRESS. Och så kom en lärare. 10år äldre än mig. Den läraren var ju som Benjoo. Fast för över 30år sedan. Och bara det att han var svensk mästare i bodybuilding junior och senior. Helvete vilken bodybuilder han var. Han vann även veteran SM några år efter.

https://www.youtube.com/watch?v=3raoemicKY4
Citera
2025-07-30, 18:40
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Benjoos nyaste video. Naturligtvis steroidsnack. Och han pratar om när han var lärare och misstänktes för ta steroider.

Får mig och tänka tillbaks på min skoltid. Då hade jag lärare som ÖPPET sa att dom tog steroider. En bildlärare som bara tränade bänkpress. BARA BÄNKPRESS. Och så kom en lärare. 10år äldre än mig. Den läraren var ju som Benjoo. Fast för över 30år sedan. Och bara det att han var svensk mästare i bodybuilding junior och senior. Helvete vilken bodybuilder han var. Han vann även veteran SM några år efter.

https://www.youtube.com/watch?v=3raoemicKY4

Var ju meningen att det skulle bli en redigering inte en citering. Jaja. Kanske blev så för jag inte kunde redigera längre?

En rolig grej jag kom på nu. Var att en klasskompis frågade bildläraren om han han inte tränade ben? Bildläraren blev arg och sa varför i helvete ska ja träna ben om jag ska bli stark i bänkpress? Han tränade bara bänkpress. Det var tider det.
Citera
2025-07-31, 16:30
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall

Det du skriver. Det är sant. Har man en jävla massa fläsk, väger mycket. Och tränar eller gör mycket fysiska saker kan man ha brutal muskelmassa under fläsket. Problemet är behålla musklerna när man förlorar fläsket. Då kan steroider vara jävligt bra. När man inte ger kroppen tillräckligt med mat så förlorar man muskler. Men med steroider så blir det bättre behållning av muskelmassan.

En som utnyttjade och bli riktigt jävla tung och fet var Mr. Universe 1959 Bruce Randall. Hans mål var och gå upp 200 pounds. Bli fet och stark och bygga maximalt med muskler. För att sedan gå ner i vikt och tävla som bodybuilder.

https://www.strengthfighter.com/mr-universe-1959-bruce-randall-amazing/

Över 200 pounds gick han ju upp. Inte 100 pounds. 200 pounds. Det är 90kg. Så mycket har inte ens jag ökat i vikt någon gång. 90 jävla kg. Det måste kännas. Och synas.
Senast redigerad av PingPongZong 2025-07-31 kl. 16:37.
Citera
2025-07-31, 16:36
Medlem
PingPongZongs avatar
Fan vad jag kommer åt redigering hela tiden. Eller det jag inte gör. Gör ju citering.
Citera
2025-08-02, 21:37
Medlem
FabianGL är väl den som kört sig lite i graven. Finns absolut 0 chans numera att han kan kalla sig fake natty. Postar inte längre, något missbruk, ser väldigt tanig ut senaste bilden. Och det var över ett år sedan.
Citera
2025-08-03, 19:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
FabianGL är väl den som kört sig lite i graven. Finns absolut 0 chans numera att han kan kalla sig fake natty. Postar inte längre, något missbruk, ser väldigt tanig ut senaste bilden. Och det var över ett år sedan.

Ja luften går väl ur kroppen så att säga när man slutar med steroider.

Han har tagit bort videon på Instagram när han säger att han blivit missbrukare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in