Citat:
Ursprungligen postat av
jkk22
Man får även nämna att AAS åldrar kroppen något enormt, tar man en titt på Sampe så är han ju enbart 24 år gammal... men hans biologiska ålder ser ut att vara närmare 30+. Intensiv träning, AAS, Koffein, Nikotin är ju rena rama receptet för att förstöra sig själv, de borde kalla sig själva för Bodydestroyers.
Dock är jag inte helt tvärsäker att han trycker, har sett han IRL och han ser inte lika imponerande ut som han gör på sina IG bilder, detsamma i hans YT videos. Det går ju inte att förneka att han har bra gener, insertions, i samband med en bra frame, vilket gör det betydligt enklare att se estetisk ut. Han resar ju också med jämna mellanrum, hur gör han då?
Precis. För mig krävs det något mer än endast muskelmassan för att säga att de som TS nämner inte är natty. Man får inte glömma genetiken.
Back in the days började en vän och jag att gymma i de senare tonåren. Märktes snabbt att vi hade helt olika förutsättningar. Ett antal år senare med regelbundet gymmande tillsammans hade han en muskelmassa som dessa snubbar. Hantelcurls med 32 kg-hantlar exempelvis. Han har även lyckats bibehålla det med lite halvseriöst gymmande några gånger i veckan, trots en del uppehåll. Ja, jag är avundsjuk!