• 1
  • 2
2025-01-13, 15:44
Medlem
En man i 40-årsåldern åtalas för köp av sexuell tjänst efter att han misstänks ha köpt sex av en kvinna på Nydalabadet i Umeå samtidigt som hans barn köpte glass i den närliggande kiosken.

Vem är äcklet?

https://www.vk.se/2025-01-13/man-had...t-sexkop-90fc4
Citera
2025-01-13, 15:52
Moderator
Hobbybondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunkentuss
En man i 40-årsåldern åtalas för köp av sexuell tjänst efter att han misstänks ha köpt sex av en kvinna på Nydalabadet i Umeå samtidigt som hans barn köpte glass i den närliggande kiosken.

Vem är äcklet?

Låst artikel. Kan du saxa ut en del ur den så man får lite bakgrund?
Man får vara ganska snabb om man ska hinna köpa sex på tiden det tar att köpa en glass..
Citera
2025-01-13, 15:54
Medlem
DraconianTimess avatar
Citat:

Vem är äcklet?

Det lär ha varit ett snabbt ligg. Det tar ju inte direkt lång tid att köpa glass, såvida ungen inte stod där och analysera hela GBs utbud.
Citera
2025-01-13, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DraconianTimes
Det lär ha varit ett snabbt ligg. Det tar ju inte direkt lång tid att köpa glass, såvida ungen inte stod där och analysera hela GBs utbud.

Han gav dom pengar till mjukglass men topping och strössel.
Då kan det ta tid för yngre barn att bestämma sej för vad man vill ha. Slug jävel.
Citera
2025-01-13, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde
Låst artikel. Kan du saxa ut en del ur den så man får lite bakgrund?
Man får vara ganska snabb om man ska hinna köpa sex på tiden det tar att köpa en glass..

” I sms mellan parterna går det att läsa att mannen glömt att ta ut pengar i kontanter, därför fick mannen i stället swisha kvinnan. Mannen själv säger i förhör med polisen att han inte hade sex med kvinnan i omklädningsrummet.

”Ska ni gräva i detta vill jag vänta till en tingsrättsförhandling och berätta först då. Det är så privat och integritetsnära. Jag har inte gjort något överhuvudtaget som är inom ramen för den här lagstiftningen.”

När förhörsledaren fortsätter fråga om vad som egentligen hände inne i omklädningsrummet, som inte var sex, då mannen ändå swishat kvinnan 2 000 kronor, svarar mannen att det inte räknas som sex:

– Det finns annat som kan vara sexuellt upphetsande utan att man rör vid varandra. Jag nöjer mig med att vi inte har penetrerat eller tagit på varandra. Jag kom att ejakulera i utrymmet men inte på grund av hennes handpåläggning. Varför skulle jag då betala tänker ni?” Från VK.
Citera
2025-01-13, 18:09
Citat:
” I sms mellan parterna går det att läsa att mannen glömt att ta ut pengar i kontanter, därför fick mannen i stället swisha kvinnan. Mannen själv säger i förhör med polisen att han inte hade sex med kvinnan i omklädningsrummet.

”Ska ni gräva i detta vill jag vänta till en tingsrättsförhandling och berätta först då. Det är så privat och integritetsnära. Jag har inte gjort något överhuvudtaget som är inom ramen för den här lagstiftningen.”

När förhörsledaren fortsätter fråga om vad som egentligen hände inne i omklädningsrummet, som inte var sex, då mannen ändå swishat kvinnan 2 000 kronor, svarar mannen att det inte räknas som sex:

– Det finns annat som kan vara sexuellt upphetsande utan att man rör vid varandra. Jag nöjer mig med att vi inte har penetrerat eller tagit på varandra. Jag kom att ejakulera i utrymmet men inte på grund av hennes handpåläggning. Varför skulle jag då betala tänker ni?” Från VK.

Spännande med fetischer ändå. Fes hon honom i ansiktet eller vad kan det ha rört sig om måntro?
Citera
2025-01-13, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Felix_
Han gav dom pengar till mjukglass men topping och strössel.
Då kan det ta tid för yngre barn att bestämma sej för vad man vill ha. Slug jävel.

Peak Worst father of the year. Saknar ord! Är din rätt till sex viktigare än ditt barns säkerhet? Tänk om ungen hade drunknat?
Citera
2025-01-13, 18:42
Medlem
Mest imponerad över att någon faktiskt lyckas hitta en prostituerad vid ett barnbad. Hur lyckas man ens åka fast för det?

Citat:
Ursprungligen postat av Uppgiven76-
Peak Worst father of the year. Saknar ord! Är din rätt till sex viktigare än ditt barns säkerhet? Tänk om ungen hade drunknat?
Om jag minns rätt så är väl glasskiosken i byggnaden i överkant? En unge bör väl inte drunkna 100m från vattnet, även om konstigare saker har hänt. Sen så var ju pappan i samma byggnad
https://vkmedia.imgix.net/ldjRNjwiMi...t=0,0,1280,720
Citera
2025-01-13, 18:46
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DraconianTimes

Nåja, ett litet handjobb kan ju gå undan om Fadern inte fått något på ett tag.

Fast säljs det sex vid baden i Umeå? Eller var det någon han bjudit dit?
Citera
2025-01-13, 19:56
Medlem
” Mannen och kvinnan kom till slut överens om att ses på Nydalabadet i Umeå. Kvinnan skulle dit och sola och mannen sa att det passade bra då hans barn då kunde bada eller äta glass medan han smet iväg.

”Hade varit hett att träffa dig vid Nydala dock, om jag bara litat på att ungen inte drunknar utan översyn så hade det ju varit en möjlighet” skrev mannen i ett sms till kvinnan.

Väl på badplatsen vid Nydalasjön skrev mannen och kvinnan med varandra under tiden barnet badade. Efter ett tag lämnade mannen sitt barn vid glasskiosken medan han själv gick till ett omklädningsrum där han mötte upp kvinnan.” Från VK.
Citera
2025-01-14, 08:59
Medlem
DraconianTimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Nåja, ett litet handjobb kan ju gå undan om Fadern inte fått något på ett tag.

Fast säljs det sex vid baden i Umeå? Eller var det någon han bjudit dit?

Hade han typ planerat lite bättre, typ flyg till Hamburg utan unge så skulle det inte sluta så här. Gissar att den där pappan är rätt trång i skallen.

Vet inte var i Umeå det säljs sex. Har aldrig någonsin varit i Umeå.
Citera
2025-01-14, 21:51
Medlem
Ingen som vet vem det är
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem