Citat:
Ursprungligen postat av
Hobbybonde
Låst artikel. Kan du saxa ut en del ur den så man får lite bakgrund?
Man får vara ganska snabb om man ska hinna köpa sex på tiden det tar att köpa en glass..
” I sms mellan parterna går det att läsa att mannen glömt att ta ut pengar i kontanter, därför fick mannen i stället swisha kvinnan. Mannen själv säger i förhör med polisen att han inte hade sex med kvinnan i omklädningsrummet.
”Ska ni gräva i detta vill jag vänta till en tingsrättsförhandling och berätta först då. Det är så privat och integritetsnära. Jag har inte gjort något överhuvudtaget som är inom ramen för den här lagstiftningen.”
När förhörsledaren fortsätter fråga om vad som egentligen hände inne i omklädningsrummet, som inte var sex, då mannen ändå swishat kvinnan 2 000 kronor, svarar mannen att det inte räknas som sex:
– Det finns annat som kan vara sexuellt upphetsande utan att man rör vid varandra. Jag nöjer mig med att vi inte har penetrerat eller tagit på varandra. Jag kom att ejakulera i utrymmet men inte på grund av hennes handpåläggning. Varför skulle jag då betala tänker ni?” Från VK.