Citat:
Ursprungligen postat av
Jaggaj5
Jag är en lugn, blyg och tystlåten tjej i min vardag, men när jag är med honom under intima stunder förvandlas jag nästan till ett djur. Jag blir helt röd, svettig och tappar förmågan att prata; allt jag kan göra är att stöna.
Hela upplevelsen känns så grundläggande på ett mänsklig/djurig nivå. Han tar mig, knullar mig och ger ifrån sig grymtande ljud, och vi båda blir röda som tomater, svettiga och utan några ord – det bara händer. Jag är förstås undergiven, och han leder och styr situationen, vilket gör att det inte finns någon verbal kommunikation, men det är så otroligt upphetsande. När han når sin klimax och kommer i mig ligger jag där, helt utmattad och sönderknullad, och världen runt omkring betyder plötsligt ingenting.
Efter ungefär tio minuter (beroende på omständigheterna) återgår jag till att vara en civiliserad människa igen.
Det är verkligen märkligt när man tänker efter. Försök att reflektera över det, förstår ni?
Varför känns det så primitivt? Man känner inte sig som en människa under sex.
Kanske män inte kan sätta sig in i min situation, fast jag tror tvärtom. Att män blir ännu mer djuriga och primitiva än kvinnor. Starkare driv bland annat men också så är de otroligt speciella varelser.
Tänk om det är tvärtom. Att du egentligen är ett underordnat villebråd, en strykhund. Där världen runt omkring inte betyder nånting, när din gorillahane trycker ner dig i kudden och besudlar dig, och dina primalskrik och stön är den huvudsakliga kommunikation du behärskar. Röd och svettig.
Stunderna däremellan går du runt förklädd till människa, i ett okänt habitat.