• 1
  • 2
2025-01-11, 12:39
Medlem
Jag är en lugn, blyg och tystlåten tjej i min vardag, men när jag är med honom under intima stunder förvandlas jag nästan till ett djur. Jag blir helt röd, svettig och tappar förmågan att prata; allt jag kan göra är att stöna.

Hela upplevelsen känns så grundläggande på ett mänsklig/djurig nivå. Han tar mig, knullar mig och ger ifrån sig grymtande ljud, och vi båda blir röda som tomater, svettiga och utan några ord – det bara händer. Jag är förstås undergiven, och han leder och styr situationen, vilket gör att det inte finns någon verbal kommunikation, men det är så otroligt upphetsande. När han når sin klimax och kommer i mig ligger jag där, helt utmattad och sönderknullad, och världen runt omkring betyder plötsligt ingenting.

Efter ungefär tio minuter (beroende på omständigheterna) återgår jag till att vara en civiliserad människa igen.

Det är verkligen märkligt när man tänker efter. Försök att reflektera över det, förstår ni?

Varför känns det så primitivt? Man känner inte sig som en människa under sex.

Kanske män inte kan sätta sig in i min situation, fast jag tror tvärtom. Att män blir ännu mer djuriga och primitiva än kvinnor. Starkare driv bland annat men också så är de otroligt speciella varelser.
Citera
2025-01-11, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggaj5
Jag är en lugn, blyg och tystlåten tjej i min vardag, men när jag är med honom under intima stunder förvandlas jag nästan till ett djur. Jag blir helt röd, svettig och tappar förmågan att prata; allt jag kan göra är att stöna.

Hela upplevelsen känns så grundläggande på ett mänsklig/djurig nivå. Han tar mig, knullar mig och ger ifrån sig grymtande ljud, och vi båda blir röda som tomater, svettiga och utan några ord – det bara händer. Jag är förstås undergiven, och han leder och styr situationen, vilket gör att det inte finns någon verbal kommunikation, men det är så otroligt upphetsande. När han når sin klimax och kommer i mig ligger jag där, helt utmattad och sönderknullad, och världen runt omkring betyder plötsligt ingenting.

Efter ungefär tio minuter (beroende på omständigheterna) återgår jag till att vara en civiliserad människa igen.

Det är verkligen märkligt när man tänker efter. Försök att reflektera över det, förstår ni?

Kanske män inte kan sätta sig in i min situation, fast jag tror tvärtom. Att män blir ännu mer djuriga och primitiva än kvinnor. Starkare driv bland annat men också så är de otroligt speciella varelser.
Ja, jag känner igen detta och samma tanke har slagit mig också (är man). Det är väl helt enkelt så att reproduktionen och sexualdriften är så uråldrig att den har sin grund i våra äldsta delar av hjärnan (reptilhjärnan rent av?). Utan denna drift skulle djuren nog snart dö ut. När vi låter oss dras med i detta kan jag tänka mig att de högre nivåerna liksom frikopplas och vi "trillar ner" till tidigare utvecklingsstadier - blir mer primitiva helt enkelt. Något sådant skulle jag tro att förklaringen ligger i.
Citera
2025-01-11, 13:14
Medlem
Så är det. Det är därför det står i religion böckerna att man inte ska ha sex utanför äktenskap osv.
Man återgår till att vara civiliserad men samtidigt inte. Vad sex gör med en människa är både vackert och nånting annat på samma gång. Både innan, under och efter. Ska inte fördjupa mig i det då det inte är frågan.

Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Jaha? Så fungerar väl majoriteten. Du kanske ska skaffa dig en blogg istället? 🤷🏼‍♀️

HHöÖHÖHÖH
Citera
2025-01-11, 13:21
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Jaha? Så fungerar väl majoriteten. Du kanske ska skaffa dig en blogg istället? 🤷🏼‍♀️

Men är det inte så att folk som typ gökat första gångerna gärna vill tro att de varit med om något revolutionerande och gärna delar med sig av sina erfarenheter? Vet att jag själv efter att ha blivit av med svendomen diskuterade fitta med polarens farsa som var typ 40.
Citera
2025-01-11, 13:21
Medlem
Citat:

Ja det är exakt likadant för oss också. Att trycka ner en kvinna i sängen/soffan och råknulla henne allt man har skapar en sån djurisk kåthet. Eller det är nog själva dominansgrejen som gör det. Att man har erövrat en hona och nu ska para sig med henne.
Senast redigerad av Dagdrivarn91 2025-01-11 kl. 13:26.
Citera
2025-01-11, 13:42
Medlem
DieselnDusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asdqwezxc1
JAPP! Det känns igen. Man blir djurisk det har du helt rätt i.

Gillar du smisk på rumpan? Hårt?

Svara på ts istället för att hålla på. Men skräll ändå att du känner dej hotad av henne och bitter för att hon har ett normalt, sunt och aktivt sexliv? Att hon kanske är attraktiv? HAHAHA!
Du är ju uppenbart besatt av mig, sluta med det. Jag svarade på TS. Mitt svar var att så är väl majoriteten då människan är ett djur, ett däggdjur. Vi är alltså djuriska av oss. Sluta nu att citera mig är du snäll.

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Men är det inte så att folk som typ gökat första gångerna gärna vill tro att de varit med om något revolutionerande och gärna delar med sig av sina erfarenheter? Vet att jag själv efter att ha blivit av med svendomen diskuterade fitta med polarens farsa som var typ 40.
Så kanske det är. Bättre h*n tar det med sina vänner eller gör en blogg istället för en tråd med något som hur dom flesta funkar.
Citera
2025-01-11, 14:00
Medlem
Citat:

Tänk om det är tvärtom. Att du egentligen är ett underordnat villebråd, en strykhund. Där världen runt omkring inte betyder nånting, när din gorillahane trycker ner dig i kudden och besudlar dig, och dina primalskrik och stön är den huvudsakliga kommunikation du behärskar. Röd och svettig.

Stunderna däremellan går du runt förklädd till människa, i ett okänt habitat.
Citera
2025-01-11, 14:57
Medlem
FlyboySevens avatar
Citat:

Kanske för att vi är djur
Citera
2025-01-11, 15:38
Medlem
högt östrogen och högt testo. dopamin, serotonin, oxytocin.
venus and mars. tolkningen finns mellan raderna.
Citera
2025-01-11, 18:11
Medlem
Jag har stött på en del kvinnor och vissa gånger så har det varit hett, men då har dessa kvinnor bara tagit emot...

Jag är ju också väldigt sexuell och kanske för mitt eget bästa då man "doppat" i kanske inte så bra kvinnor och lusten har tagit över. Jag gillar dirty talk och variation av sexandet, hårt, mjukt etc... Och sedan så har man ju också satsat mycket på just höftmuskler + bål och det har ju som sagt gett resultat då kvinnor oftast har berömt mig (lite egotripp här :P).

Sedan är ju sex en viktig grej i mitt liv med rätt person såklart. Man blir förlorad i tid och rum nästan. Jag älskar ju att vara med en kvinna som också känner sexuell åtrå och vill ha mig, känna det där "vattniga" när man hånglar för då vet jag att det kommer bli bra. Jag ogillar starkt beteendet att "dela" sin kropp bara för att vara snäll, då får det vara helt enkelt och när jag var yngre så sket jag i detta vilket var fel av mig men vad ska man göra liksom.

Läs på om begreppet "flow" så kommer du få lite mer pli på varför du känner som du gör TS.
Citera
2025-01-11, 20:08
Avstängd
Lailatjejs avatar
Tycker du sex är djuriskt, prova det på amfetamin....
Citera
2025-01-11, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asdqwezxc1
Jaha? Vad skulle dom göra annars än att ta emot?

Din spillevink, det finns faktiskt kvinnor som kan rida väldigt bra
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in