• 9
  • 10
2025-04-22, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Nr jag r ute och motionscyklar ibland s ser jag ofta en ensam tant sitta p en bnk just vid cykelbanan, ibland har jag mtt henne nr hon gr ocks.
Hon r nog nra 80 r gammal men ganska smal och s.

Nu senaste tiden har jag kollat porr p nr gamla tanter blir knullade och jag blir s jvla kt av det, men problemet r att jag inte vet hur jag ska kunna f knulla denna tant.

Kanske ska jag ltsas f problem med cykeln just nr jag cyklar frbi henne, sen brjar vi prata och s bjuder hon hem mig fr att hon vill bli knullad?
Undrar hur det knns att knulla en sdan gammal tant.., det ser sknt ut iaf nr man ser dom p video.

Knns - vet du hur det knns - s knns det
Citera
2025-04-22, 23:25
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Nr jag r ute och motionscyklar ibland s ser jag ofta en ensam tant sitta p en bnk just vid cykelbanan, ibland har jag mtt henne nr hon gr ocks.

Nu senaste tiden har jag kollat porr p nr gamla tanter blir knullade och jag blir s jvla kt av det, men problemet r att jag inte vet hur jag ska kunna f knulla denna tant.

Kanske ska jag ltsas f problem med cykeln just nr jag cyklar frbi henne, sen brjar vi prata och s bjuder hon hem mig fr att hon vill bli knullad?
Undrar hur det knns att knulla en sdan gammal tant.., det ser sknt ut iaf nr man ser dom p video.
Stanna och prata med henne, och kanske det kan leda till ngot.
Senast redigerad av RobbanUC 2025-04-22 kl. 23:28.
Citera
2025-04-23, 12:43
Medlem
Citat:

Alldeles underbart, om hon har tagit hand om sig och r mn om att hlla sig frsh och vlvrdad. Mnga r s kta och seksuelt utsvultna att du vill inte tro det. Och att du sjlv r riktig kt och eggad p henne sjlvklart, s kan det bli rtt s eldigt.
Citera
2025-05-26, 18:58
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullehurk
Alldeles underbart, om hon har tagit hand om sig och r mn om att hlla sig frsh och vlvrdad. Mnga r s kta och seksuelt utsvultna att du vill inte tro det. Och att du sjlv r riktig kt och eggad p henne sjlvklart, s kan det bli rtt s eldigt.
Fascinationen att trffa p en ldre kvinna av den sort som trden behandlar r svr att beskriva i ord.
Barry Hay i Golden Earring trffade en kvinna p drygt 40 i "klubbsvngen" och det blev slutligen blev en lt om henne "Vanilla Queen".
Citat:
Golden Earring - a band whose recording career has spanned five decades! - are known principally for their massive 1973 hit "Radar Love," which is arguably the weakest track on their enormously underrated 1973 Moontan album. Running 9:16,
"Vanilla Queen" was inspired by a woman of about 40 whom lead vocalist Barry Hay saw on the club circuit.
Hay was born in 1948; all the other band members were of the same or about the same age, and 40 seems positively ancient to a 20-something rock musician at the height of his powers!
Fr de med lite inlevelse, fantasi och erfarenheter av ventyr med ldre kvinnor s framgr det klart av musiken hur deras mte frlpte.
Fr Barry Hay uppenbart att han inte kunde glmma henne!
Vi lyssnar!
Citat:
Vanilla Queen (Live)
https://www.youtube.com/watch?v=Tc3_cmxCp2Q

Fascinating lady;
Snowflake in the sun.
You made me feel so bourgeois.
Oh, you've captured everyone.

I hear you've been a dancer,
At some famous Paris show.
And million dollar lovers,
Neatly saw you to your door.

Nineteen-fifty-seven,
Sweetheart of the year.
The secret of your beauty,
Was your moon tan and your fear.

And now you run this city.
You're still honey to the flies.
Attract the in-crowd dandies;
Faraway look in their eyes.

You're a bright nocturnal vanilla queen.
Your mask is sterile dignity.
Tell my why, nocturnal vanilla queen,
You haunt me even in my dream.

It couldn't be avoided;
We were bound to meet.
I knew you would drag me down,
And toss me off my feet.

Sweet moments of desire,
Sweet moments of relief.
You blow down my fences,
O' you're natural make-believe.

You haunt me even in my dream.

You haunt me even in my dream (ah!).

Well, in simple English I'm...

What's your name, Honey?
Senast redigerad av RobbanUC 2025-05-26 kl. 19:10.
Citera
2025-05-26, 19:03
Avstngd
Galejans avatar
Urk. Vidrig trd. Det r ytterst f kvinnor ver femtio som r sexuellt attraktiva. Det handlar verkligen om exempel som gr att rkna p ena handens fingar. Kvinnors sexuella peak sker mellan 16-17 och 30. Det r d den unga kvinnan r som attraktivast och fertilast. Sedan gr det snabbt utfr. Rynkor, fett, slapp krpphud, gula tnder av kaffe och rdvin och ven ratal av cigarettrkning fr arbetarklassens kvinnor. Tack men nej tack.
Citera
2025-05-26, 19:11
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Det r ytterst f kvinnor ver femtio som r sexuellt attraktiva. Det handlar verkligen om exempel som gr att rkna p ena handens fingar. Kvinnors sexuella peak sker mellan 16-17 och 30. Det r d den unga kvinnan r som attraktivast och fertilast. Sedan gr det snabbt utfr. Rynkor, fett, slapp krpphud, gula tnder av kaffe och rdvin och ven ratal av cigarettrkning fr arbetarklassens kvinnor. Tack men nej tack.
Tyvrr mste jag ge dig rtt i det mesta av det du skriver. Jag nobbade frsts tanten som raggade p mig. Men ville grna fortstta vara vn med henne (hon r smart och rolig). D nobbade hon mig. Tydligen var det bara min jmfrelsevis unga kuk som hon var ute efter.
Citera
2025-05-26, 22:30
Medlem
Citat:
Urk. Vidrig trd. Det r ytterst f kvinnor ver femtio som r sexuellt attraktiva. Det handlar verkligen om exempel som gr att rkna p ena handens fingar. Kvinnors sexuella peak sker mellan 16-17 och 30. Det r d den unga kvinnan r som attraktivast och fertilast. Sedan gr det snabbt utfr. Rynkor, fett, slapp krpphud, gula tnder av kaffe och rdvin och ven ratal av cigarettrkning fr arbetarklassens kvinnor. Tack men nej tack.

Krpphud - vad r det?

Varfr vlja en kaffe- och rdvinsdrickande rkare ur arbetarklassen?
Citera
2025-05-26, 22:59
Avstngd
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Krpphud - vad r det?

Varfr vlja en kaffe- och rdvinsdrickande rkare ur arbetarklassen?
https://www.shutterstock.com/sv/imag...age-1979915618

Strde det dig att jag pekade ut sldderkvinnorna ur arbetarklassen som rkare? Vet du, de dricker energidryck ocks. Sn dr billig som bara bestr av socker, typ Monster och Power King.
Citera
2025-05-27, 00:36
Medlem
Citat:
https://www.shutterstock.com/sv/imag...age-1979915618

Strde det dig att jag pekade ut sldderkvinnorna ur arbetarklassen som rkare? Vet du, de dricker energidryck ocks. Sn dr billig som bara bestr av socker, typ Monster och Power King.

Ingen aning, de finns andra kvinnor i mogen lder. Knner knappast ngon som rker, n mindre ngon som dricker energidrycker, oavsett lder. Varfr vlja de - i din vrld - minst attraktiva?
Citera
2025-05-27, 07:47
Medlem
Vnlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Ingen aning, de finns andra kvinnor i mogen lder. Knner knappast ngon som rker, n mindre ngon som dricker energidrycker, oavsett lder. Varfr vlja de - i din vrld - minst attraktiva?

Hller med. OM man vill ha en sexuell relation, eller kanske bara ett one night stand, varfr d ens fundera p de minst attraktiva?
Sjlv r jag ver 50 och kan absolut se attraktion i ldre tjejer (damer) n 50.
De som inte kan,och de som tror sig aldrig ngonsin kunna, tror jag inte p.
En dag...

Tror alla, nr de var under 10 r, tyckte alla ver 30 var URGAMLA.
Tiderna frndras, och de som idag r under 40, men som tror sig veta hur de knner nr de brjar nrma sig 70 lollar jag.

/VV
Citera
2025-05-27, 10:34
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Hller med. OM man vill ha en sexuell relation, eller kanske bara ett one night stand, varfr d ens fundera p de minst attraktiva?
Sjlv r jag ver 50 och kan absolut se attraktion i ldre tjejer (damer) n 50.
De som inte kan,och de som tror sig aldrig ngonsin kunna, tror jag inte p.
En dag...
Tror alla, nr de var under 10 r, tyckte alla ver 30 var URGAMLA.
Tiderna frndras, och de som idag r under 40, men som tror sig veta hur de knner nr de brjar nrma sig 70 lollar jag.
/VV
Fascinationen hos flera generationer av mn fr kvinnor som Zizi Jeanmaire och Guesch Patti med liknande bakgrund som dansare-sngerskor r enorm.
Kanske var det Zizi som Barry Hay trffade?

En lt om Zizi som flera skerligen knner igen:
Citat:
Where Do You Go To My Lovely (with lyrics)
https://www.youtube.com/watch?v=42YOaq1YvKM
Guesch Patti. Etienne, en stor hit 1988 om hur hon lskar sex.
Citat:
Guesch Patti - Etienne 1988
https://www.youtube.com/watch?v=zSLE3ApNRdw
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in