2025-02-16, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
S nr ni r nakna och du upptcker att kroppen inte riktigt var som den sg ut med klder p drar du/slnger ut henne?
Jag har haft nga pinsamma upplevelser med just detta hr, p kryssning nr man kommer i hytten och klderna ker av.
Citera
2025-02-16, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullehurk
Jag har haft nga pinsamma upplevelser med just detta hr, p kryssning nr man kommer i hytten och klderna ker av.

Skrast i s fall att ragga p naturistbadstrand!
Citera
2025-02-16, 14:45
Medlem
Generalkosmoss avatar
De sjuka me tanter r att allt e skrynkligt utom fittan, fittan hller sig frsch typ hela livet. Min grns gr dock senast vi klimektariet
Citera
2025-02-16, 17:39
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalkosmos
De sjuka me tanter r att allt e skrynkligt utom fittan, fittan hller sig frsch typ hela livet. Min grns gr dock senast vi klimektariet
D tnker du i linje med hur Gud tnkte nr han skapade kvinnan. Att knulla kvinnor efter klimakteriet r slseri med manlig energi eftersom det inte kan bidra till att fra hans verk vidare. Drfr har han i sin visdom gjort post-klimakteriella kvinnor oattraktiva fr de flesta mn (avarter finns alltid).
Citera
2025-02-17, 17:35
Medlem
Citat:
S nr ni r nakna och du upptcker att kroppen inte riktigt var som den sg ut med klder p drar du/slnger ut henne?
Nej det vore ju rtt elakt helt klart.
Tack fr ett viktigt uppvaknande.
Citera
2025-02-18, 01:18
Medlem
1754s avatar
Har ni legat n?
Citera
2025-02-18, 02:18
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Har ni legat n?
Nej. Och det kommer aldrig att hnda. Men jag r grna vn med henne. Vi pratade i telefon hromdagen. D nmnde jag att jag tnkte hlsa p en gemensam vn i Frankrike i vr. D sa hon "Jag fljer grna med!". Det fr hon gra, men jag hoppas att hon inte inbillar sig att detta skall leda till ngon intimitet mellan oss.
Citera
2025-02-18, 02:21
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Nej. Och det kommer aldrig att hnda. Men jag r grna vn med henne. Vi pratade i telefon hromdagen. D nmnde jag att jag tnkte hlsa p en gemensam vn i Frankrike i vr. D sa hon "Jag fljer grna med!". Det fr hon gra, men jag hoppas att hon inte inbillar sig att detta skall leda till ngon intimitet mellan oss.
Men vafan, hur mnga inviter behver du? Hon kastar ju bokstavligt talat fittan efter dig. Stt p tanten. Jag lovar att det kommer att vara ett av ditt livs bsta gymnastikaftnar. Sdana dr gamla erfarna rvar vet hur slipstenen ska dras. Ta ett par glas vin i Frankrike om du knner att du inte kan slppa loss och lt Margit 72 draina dina ballar s att du skjuter luft...
Citera
2025-02-19, 16:35
Medlem
ragingcows avatar
Citat:
Skrast i s fall att ragga p naturistbadstrand!
Tror du verkligen att ldre kvinnor gr till sna stllen fr att ha sex?
Citera
2025-02-19, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Tror du verkligen att ldre kvinnor gr till sna stllen fr att ha sex?

Nej. Var dr med sambon. Rkade g i vattnet ensam. Ngon varnade mig fr hala stenar. Jag tackade fr varningen. Vi fortsatte att prata - lnggrund strand, man gr lngt innan det gr att simma. Ngon vecka senare ringde han - letat
fram mig p Eniro genom frnamn, kommun och lder! Du verkar ha ett ppet sinnelag!
Tyvrr gick sambon bort inte lngt efter. Trffar mannen frn naturistbadet ibland. Han r bra mycket yngre.
Citera
2025-02-20, 07:28
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullehurk

Fast det r ju bara ditt eget fel. Man mste ju typ grovhngla och s att sga inventera raggat kroppsligt innan det br ivg ner till hytten, eller hem fr den delen. Vad du glad fr det i alla fall inte hngde en kuk dr nr klnningen vl kte av.
Citera
2025-04-22, 15:29
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Nr jag r ute och motionscyklar ibland s ser jag ofta en ensam tant sitta p en bnk just vid cykelbanan, ibland har jag mtt henne nr hon gr ocks.
Hon r nog nra 80 r gammal men ganska smal och s.

Nu senaste tiden har jag kollat porr p nr gamla tanter blir knullade och jag blir s jvla kt av det, men problemet r att jag inte vet hur jag ska kunna f knulla denna tant.

Kanske ska jag ltsas f problem med cykeln just nr jag cyklar frbi henne, sen brjar vi prata och s bjuder hon hem mig fr att hon vill bli knullad?
Undrar hur det knns att knulla en sdan gammal tant.., det ser sknt ut iaf nr man ser dom p video.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in