Flashback bygger pepparkakshus!
2025-02-16, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Så när ni är nakna och du upptäcker att kroppen inte riktigt var som den såg ut med kläder på drar du/slänger ut henne?
Jag har haft någa pinsamma upplevelser med just detta här, på kryssning när man kommer i hytten och kläderna åker av.
Citera
2025-02-16, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullehurk
Jag har haft någa pinsamma upplevelser med just detta här, på kryssning när man kommer i hytten och kläderna åker av.

Säkrast i så fall att ragga på naturistbadstrand!
Citera
2025-02-16, 14:45
Medlem
Generalkosmoss avatar
De sjuka me tanter är att allt e skrynkligt utom fittan, fittan håller sig fräsch typ hela livet. Min gräns går dock senast vi klimektariet
Citera
2025-02-16, 17:39
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalkosmos
De sjuka me tanter är att allt e skrynkligt utom fittan, fittan håller sig fräsch typ hela livet. Min gräns går dock senast vi klimektariet
Då tänker du i linje med hur Gud tänkte när han skapade kvinnan. Att knulla kvinnor efter klimakteriet är slöseri med manlig energi eftersom det inte kan bidra till att föra hans verk vidare. Därför har han i sin visdom gjort post-klimakteriella kvinnor oattraktiva för de flesta män (avarter finns alltid).
Citera
2025-02-17, 17:35
Avstängd
Citat:
Så när ni är nakna och du upptäcker att kroppen inte riktigt var som den såg ut med kläder på drar du/slänger ut henne?
Nej det vore ju rätt elakt helt klart.
Tack för ett viktigt uppvaknande.
Citera
2025-02-18, 01:18
Medlem
1754s avatar
Har ni legat än?
Citera
2025-02-18, 02:18
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Har ni legat än?
Nej. Och det kommer aldrig att hända. Men jag är gärna vän med henne. Vi pratade i telefon häromdagen. Då nämnde jag att jag tänkte hälsa på en gemensam vän i Frankrike i vår. Då sa hon "Jag följer gärna med!". Det får hon göra, men jag hoppas att hon inte inbillar sig att detta skall leda till någon intimitet mellan oss.
Citera
2025-02-18, 02:21
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Nej. Och det kommer aldrig att hända. Men jag är gärna vän med henne. Vi pratade i telefon häromdagen. Då nämnde jag att jag tänkte hälsa på en gemensam vän i Frankrike i vår. Då sa hon "Jag följer gärna med!". Det får hon göra, men jag hoppas att hon inte inbillar sig att detta skall leda till någon intimitet mellan oss.
Men vafan, hur många inviter behöver du? Hon kastar ju bokstavligt talat fittan efter dig. Sätt på tanten. Jag lovar att det kommer att vara ett av ditt livs bästa gymnastikaftnar. Sådana där gamla erfarna rävar vet hur slipstenen ska dras. Ta ett par glas vin i Frankrike om du känner att du inte kan släppa loss och låt Margit 72 draina dina ballar så att du skjuter luft...
Citera
2025-02-19, 16:35
Medlem
ragingcows avatar
Citat:
Säkrast i så fall att ragga på naturistbadstrand!
Tror du verkligen att äldre kvinnor går till såna ställen för att ha sex?
Citera
2025-02-19, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Tror du verkligen att äldre kvinnor går till såna ställen för att ha sex?

Nej. Var där med sambon. Råkade gå i vattnet ensam. Någon varnade mig för hala stenar. Jag tackade för varningen. Vi fortsatte att prata - långgrund strand, man går långt innan det går att simma. Någon vecka senare ringde han - letat
fram mig på Eniro genom förnamn, kommun och ålder! ”Du verkar ha ett öppet sinnelag!”
Tyvärr gick sambon bort inte långt efter. Träffar mannen från naturistbadet ibland. Han är bra mycket yngre.
Citera
2025-02-20, 07:28
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullehurk

Fast det är ju bara ditt eget fel. Man måste ju typ grovhångla och så att säga inventera raggat kroppsligt innan det bär iväg ner till hytten, eller hem för den delen. Vad du glad för det i alla fall inte hängde en kuk där när klänningen väl åkte av.
Citera
2025-04-22, 15:29
Medlem
hennevilljagknullas avatar
När jag är ute och motionscyklar ibland så ser jag ofta en ensam tant sitta på en bänk just vid cykelbanan, ibland har jag mött henne när hon går också.
Hon är nog nära 80 år gammal men ganska smal och så.

Nu senaste tiden har jag kollat porr på när gamla tanter blir knullade och jag blir så jävla kåt av det, men problemet är att jag inte vet hur jag ska kunna få knulla denna tant.

Kanske ska jag låtsas få problem med cykeln just när jag cyklar förbi henne, sen börjar vi prata och så bjuder hon hem mig för att hon vill bli knullad?
Undrar hur det känns att knulla en sådan gammal tant.., det ser skönt ut iaf när man ser dom på video.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in