2025-01-07, 16:13
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Hehehe, gr sjlv p 60 och knner absolut igen mig att rven inte r direkt spnnande lngre trots att jag r en gammal idrottskille. Nej, efter typ 50-55 har vl naturen rknat ut att man inte ska frka sig och drfr gjort att de allra flesta inte kan tnda ngon.
Mnga damer i 50-rsldern r askta.
Citera
2025-01-07, 16:38
Medlem
Vnlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Eller hur? Mnga mn kritiserar ldrande kvinnor hej vilt men hur r ldrande mn?
Gubbmage, platt hngrumpa, torkad hngpung och en krympande kuk, som inte str🤷🏼‍♀️

Det r i huvudsak oerfarna smgrabbar med bajs i kalsongerna som inte begriper sig p att erfarenhet r grejen i sngen.
De smkta smtjejer som luktar kiss och fnissar ohmmat efter att det gtt fr snubbarna efter 20 sekunder r vad de har erfarenhet utav.
De tror s mycket, men vet egentligen ingenting om kvinnor runt 70 som kan vara hur fina, sensuella, sexiga och erfarna som helst, och som smkisarna inte ens har fantiserat om fr de har ingen aning alls.

/VV
Citera
2025-01-07, 16:50
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Gamla krringar r vl uttorkade och har ingen fittsaft, s d mste man anvnda glidslem?

Fast en lite vaken krring gr vl in p muggen och stter lite lub i springan om hon anar att det blir ka av s det dr tror jag inte du behver bekymra dig om. Har du lite tur s stter hon lub bde fram och bak.
Senast redigerad av halaltarzan 2025-01-07 kl. 17:06.
Citera
2025-01-07, 18:21
Medlem
OneTaps avatar
man mste ju va efterbleven fr o ens ver vga o stta p en kta gammal klapp krring :P milfs kan ju va najs men forskning visar att kroppens ldrande inte e linjrt o efter 44 gr de fort utfr fr kvinnor rent biologiskt :P
Senast redigerad av OneTap 2025-01-07 kl. 18:24.
Citera
2025-01-07, 19:53
Medlem
Tnk vilket blsjobb det blir nr hon plockat ut lstnderna!
Citera
2025-01-07, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
En ldre dam i bekantskapskretsen har lnge varit ovanligt snll mot mig. Naiv som jag r har jag inte fattat varfr utan bara varit snll och artig tillbaka.

Till min stora frskrckelse har jag nu fattat. Hon r kt och vill knulla med mig. Eller? Har tanter p 70+ en sexdrift alls? Br de inte gna sig t barnbarnen och att lsa korsord?

Om jag skulle lyckas verkomma min reflexmssiga motvilja mot detta, hur funkar sdant rent praktiskt? Gamla krringar r vl uttorkade och har ingen fittsaft, s d mste man anvnda glidslem?

Jag mr illa bara av att tnka p detta.

S r det i regel, man fr anvnda terfuktande krm. Men sexdriften finns hos somliga.
Citera
2025-01-07, 20:20
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Det r i huvudsak oerfarna smgrabbar med bajs i kalsongerna som inte begriper sig p att erfarenhet r grejen i sngen.
De smkta smtjejer som luktar kiss och fnissar ohmmat efter att det gtt fr snubbarna efter 20 sekunder r vad de har erfarenhet utav.
De tror s mycket, men vet egentligen ingenting om kvinnor runt 70 som kan vara hur fina, sensuella, sexiga och erfarna som helst, och som smkisarna inte ens har fantiserat om fr de har ingen aning alls.

/VV

Det r vl bara en jvla tur fr dig d VV att de flesta snubbar verkar tnka typ "Sibirien, alla vet var det ligger men ingen vill dit". D blir det ju bara nnu fler sexiga 70-riga babes fr dig att underhlla. Men jag har nd en liten undran, r egentligen inte en 90-ring nnu mer erfaren n en 70-ring d?
Citera
2025-01-07, 20:26
Medlem
Vnlige Viktors avatar
Citat:
Det r vl bara en jvla tur fr dig d VV att de flesta snubbar verkar tnka typ "Sibirien, alla vet var det ligger men ingen vill dit". D blir det ju bara nnu fler sexiga 70-riga babes fr dig att underhlla. Men jag har nd en liten undran, r egentligen inte en 90-ring nnu mer erfaren n en 70-ring d?

Kanske det. Men vad 'alla'? Alla juniorer kanske, men ven mn med lite erfarenhet begriper att man inte kan dra alla ver en kam beroende p en siffra i passet.

Eftersom trden handlar om 70-riga damer s br vi vl hlla oss till det.

Du r vl f ingen junior som tror att 70-riga kvinnor inte kan vara bra sex?
Eller r du s oerfaren ocks? Det trodde jag faktiskt inte, men du fr vl svara sjlv.

/VV
Citera
2025-01-07, 20:33
Medlem
Antexs avatar
Citat:

/VV

Det var huvudet p spiken.

D snittldern p pojkarna r 14 r hr har du nog rtt..
Citera
2025-01-07, 20:41
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Kanske det. Men vad 'alla'? Alla juniorer kanske, men ven mn med lite erfarenhet begriper att man inte kan dra alla ver en kam beroende p en siffra i passet.

Eftersom trden handlar om 70-riga damer s br vi vl hlla oss till det.

Du r vl f ingen junior som tror att 70-riga kvinnor inte kan vara bra sex?
Eller r du s oerfaren ocks? Det trodde jag faktiskt inte, men du fr vl svara sjlv.

/VV

N, r ingen junior, dock har jag inte kommit till 70-ringar n.

/HT
Citera
2025-01-07, 20:45
Medlem
Vnlige Viktors avatar
Citat:
N, r ingen junior, dock har jag inte kommit till 70-ringar n.

/HT

Fine!!

Men TS "Jag mr illa bara av att tnka p detta. " r du vl fr klok fr att begripa vilken frdomsfull och oerfaren kommentar det r?

Att bara skriva s fr mig att undra om jag var lika korkad?
Hoppas inte det, men jag har i och fr sig varit ung och korkad en gng jag med.

/VV
Citera
2025-01-07, 20:46
Avstngd
Galejans avatar
Citat:

/VV
Om ngon ska lukta kiss s fredrar jag att det r en ung tajt tonrsflicka framfr ett uttnjt gammalt russin som ven luktar Gul Blend och lderdomshem. Sex r fr mannen en visuell sak. Ett par hrda ppelrunda skinkor. Fasta toppiga tuttar. Len mjuk hy. Vita jmna tnder. Jmna fina mjuka ftter. En tajt rosa hrls mus. Det r snt som fr kuken att st som ett hammarskaft. Det r fjollor som du som vill ha sensualitet eftersom du r proppfull med strogen och d r du beredd att acceptera rynkor, brunflckig apelsinhud, Hallus Valgus, gula tnder och dallriga rvar i blommiga klnningar.

Jag fredrar en Fleshlight framfr Margit 72.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in