• 1
  • 2
2025-01-07, 06:32
Medlem
Mohaves avatar
En äldre dam i bekantskapskretsen har länge varit ovanligt snäll mot mig. Naiv som jag är har jag inte fattat varför utan bara varit snäll och artig tillbaka.

Till min stora förskräckelse har jag nu fattat. Hon är kåt och vill knulla med mig. Eller? Har tanter på 70+ en sexdrift alls? Bör de inte ägna sig åt barnbarnen och att lösa korsord?

Om jag skulle lyckas överkomma min reflexmässiga motvilja mot detta, hur funkar sådant rent praktiskt? Gamla kärringar är väl uttorkade och har ingen fittsaft, så då måste man använda glidslem?

Jag mår illa bara av att tänka på detta.
Citera
2025-01-07, 06:37
Medlem
Galejans avatar
Grejen med så gamla kvinnor är att de är alldeles förtorkade och slappa, både i hud och hål. Att hugget inte är i trim efter sjuttio år och kanske flera barn är naturligt men jag tror inte att röven är särskilt mycket bättre. Och så gula nikotintänder på det. Kräpphud. Tjocka blålila blodkärl. Mörka pigmentfläckar överallt. Gulnande tjocka naglar på både händer och fötter.

Nej, usch. Den åldrande kvinnokroppen är inte vacker. Jag hade föredragit att runka, ärligt talat.
Citera
2025-01-07, 06:41
Medlem
Conams avatar
Tänker lite nyadel! 80 bast är inget, helst på hemmet! Fri tillgång på hål och enda bekymret är nåt eller några år bakom lås o bom!
Citera
2025-01-07, 06:47
Avstängd
CalzoneItalias avatar
En 70 åring behöver väl inte se så gammal och skrynklig ut? Det är nog högst individuellt
Citera
2025-01-07, 06:50
Medlem
Det har väl en viss betydelse om du själv är 19, 50 eller 80 år? Lika barn leker bäst!
Citera
2025-01-07, 06:53
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Grejen med så gamla kvinnor är att de är alldeles förtorkade och slappa, både i hud och hål. Att hugget inte är i trim efter sjuttio år och kanske flera barn är naturligt men jag tror inte att röven är särskilt mycket bättre. Och så gula nikotintänder på det. Kräpphud. Tjocka blålila blodkärl. Mörka pigmentfläckar överallt. Gulnande tjocka naglar på både händer och fötter.

Nej, usch. Den åldrande kvinnokroppen är inte vacker. Jag hade föredragit att runka, ärligt talat.
På pricken!

Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
En 70 åring behöver väl inte se så gammal och skrynklig ut? Det är nog högst individuellt
I hennes fall har åren tyvärr inte varit snälla. Hon är rökare vilket satt sina spår i gulaktig hård hud som luktar cancer.

Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Det har väl en viss betydelse om du själv är 19, 50 eller 80 år? Lika barn leker bäst!
Jag vill inte outa mig här på Flashback, men bland de åldrar du nämner så är 50 den närmaste.
Senast redigerad av Mohave 2025-01-07 kl. 07:01.
Citera
2025-01-07, 07:44
Medlem
Antexs avatar
Varför inte.

Hon kan vara precis så bra som du vill. Inga pseudon restriktioner och kåt som bara faan.

Jag skulle hänga på direkt..
Citera
2025-01-07, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
En äldre dam i bekantskapskretsen har länge varit ovanligt snäll mot mig. Naiv som jag är har jag inte fattat varför utan bara varit snäll och artig tillbaka.

Till min stora förskräckelse har jag nu fattat. Hon är kåt och vill knulla med mig. Eller? Har tanter på 70+ en sexdrift alls? Bör de inte ägna sig åt barnbarnen och att lösa korsord?

Om jag skulle lyckas överkomma min reflexmässiga motvilja mot detta, hur funkar sådant rent praktiskt? Gamla kärringar är väl uttorkade och har ingen fittsaft, så då måste man använda glidslem?

Jag mår illa bara av att tänka på detta.

hur har du märkt detta? människan kanske bara är snäll..
Citera
2025-01-07, 08:36
Avstängd
67arigGubbes avatar
Finns heta tanter, kika på Carolyn Hartz.
Ser hon så ut kör på
Citera
2025-01-07, 09:20
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia

Nej, såg t.ex. Eva Fröhling för ett tag sen och hon var riktigt snygg. Kommer också ihåg att S Wrethammar var tämligen snygg som 70-åring. Och sen hon Joan Collins förstås, sen vet ej fan.
Citera
2025-01-07, 09:24
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Nej, såg t.ex. Eva Fröhling för ett tag sen och hon var riktigt snygg. Kommer också ihåg att S Wrethammar var tämligen snygg som 70-åring. Och sen hon Joan Collins förstås, sen vet ej fan.

Lill Lindfors är ju fräsch 84 år
Citera
2025-01-07, 10:06
Medlem
Klandalfs avatar
Beror på kärringen

Jag hade inte sagt nej till Barbara Hershey
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera