2025-03-20, 21:33
Avstängd
DetLillaNarrativets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Restidg7red
Killar utan pengar lyckas, vad är deras hemlighet?

1. Lyssna inte på nollorna i tråden.

2. Lyssna på mig.

3. Kvinnor gillar när man går fram och pratar med dom om man är attraktiv, glad och självsäker. Kvinnor hatar att man går fram och pratar med dom om man är ful eller har dåligt självförtroende.

4. Tinder är för nollor. Sluta använd det.

5. Skapa den bästa versionen av dig själv rent utseendemässigt. Klä dig bra, ha den mest attraktiva frisyren, träna och var i form. Hitta en frisyr och hårlängd som är ultimat för ditt huvud och ansikte. Du kan även färga håret. Många kvinnor gillar män med medellångt till långt hår, men det ska vara vårdat. Använd hårprodukter.

6. Bygg upp din personlighet. Var glad och energisk. Det lockar till sig folk. Folk vill vara med glada och lyckliga människor för då tror dom att dom också blir det. Det sänder ut den signalen.

7. Börja träna din sociala förmåga i vardagen. Du kan börja prata med kvinnor som är fula och gamla. När du känner dig självsäker med dom så ta dom lite snyggare och slutligen dom hetaste av alla. Det är en vanesak. Du kan inte börja med att prata med dom heta brudarna du vill ha, börja med dom du inte vill ha.

8. Släpp prestigen. Även om 9 av brudar av 10 dissar dig så kommer 1 inte göra det. Och 1 per dag blir många i längden. Fler än vad Tinder någonsin kommer kunna ge dig.
Citera
2025-03-20, 21:36
Avstängd
Citat:
Dvs, bygg upp en stark sfär?

Du behöver ingen jävla sfär. Se till att bli en magnet som drar till sig folk. Oavsett vart du är så kommer folk dras till dig. Jag är så och jag drar till mig brudar överallt.
Citera
2025-03-20, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DetLillaNarrativet
Du behöver ingen jävla sfär. Se till att bli en magnet som drar till sig folk. Oavsett vart du är så kommer folk dras till dig. Jag är så och jag drar till mig brudar överallt.

Inte föe att argumentera, men måste man inte ha som en slags "sphere" för att kunna bli en magnet? Det är en seriös fråga.

Jag skriver sphere ifall någon som läser inte vet vad sfär är för nåt. Hög risk pga all engelska som talas istället för svenska i Sverige.
Citera
2025-03-20, 21:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Sluta jaga kvinnor och få dom att jag dig istället. Ja hur ska det gå till då undrar du kanske?
Bygg en mäktig fysik, lär dig om investeringar och börja bygga en förmögenhet, skaffa en meningsfull hobby, skaffa bra vänner, lär dig ett instrument, lär dig ett språk, res, har bra relation med din familj, skaffa ett bar jobb, skaffa en bra bostad, skaffa en bra bil.
Enkelt.

Behövs ingen förmögenhet. Jag pluggar och är fattig student men drar till mig brudar överallt. Det handlar om positiv energi, vara glad och möts blickar. Att våga hälsa och le när dom kollar in en. Det handlar om ens utseende. Att vara attraktiv. Jag skulle tro att minst 50% av alla män kan bli attraktiva om dom spelar korten rätt och skapar optimala förutsättningar för sig själva.
Citera
2025-03-20, 21:43
Bannlyst
Citat:
1. Lyssna inte på nollorna i tråden.

2. Lyssna på mig.

3. Kvinnor gillar när man går fram och pratar med dom om man är attraktiv, glad och självsäker. Kvinnor hatar att man går fram och pratar med dom om man är ful eller har dåligt självförtroende.

4. Tinder är för nollor. Sluta använd det.

5. Skapa den bästa versionen av dig själv rent utseendemässigt. Klä dig bra, ha den mest attraktiva frisyren, träna och var i form. Hitta en frisyr och hårlängd som är ultimat för ditt huvud och ansikte. Du kan även färga håret. Många kvinnor gillar män med medellångt till långt hår, men det ska vara vårdat. Använd hårprodukter.

6. Bygg upp din personlighet. Var glad och energisk. Det lockar till sig folk. Folk vill vara med glada och lyckliga människor för då tror dom att dom också blir det. Det sänder ut den signalen.

7. Börja träna din sociala förmåga i vardagen. Du kan börja prata med kvinnor som är fula och gamla. När du känner dig självsäker med dom så ta dom lite snyggare och slutligen dom hetaste av alla. Det är en vanesak. Du kan inte börja med att prata med dom heta brudarna du vill ha, börja med dom du inte vill ha.

8. Släpp prestigen. Även om 9 av brudar av 10 dissar dig så kommer 1 inte göra det. Och 1 per dag blir många i längden. Fler än vad Tinder någonsin kommer kunna ge dig.

Jag drömmer om att våga gå fram och "Tja! 😀 Kan jag få ditt nummer?" Vill hon inte, då backar jag.
Sett killar på Youtube göra så, tycker du det är att vara för framåt?

Du verkar självsäker, och stark som en björn i detta! 🐻

Varför gillar du inte Tinder?
Citera
2025-03-20, 21:44
Bannlyst
Citat:
Behövs ingen förmögenhet. Jag pluggar och är fattig student men drar till mig brudar överallt. Det handlar om positiv energi, vara glad och möts blickar. Att våga hälsa och le när dom kollar in en. Det handlar om ens utseende. Att vara attraktiv. Jag skulle tro att minst 50% av alla män kan bli attraktiva om dom spelar korten rätt och skapar optimala förutsättningar för sig själva.

Jag tror faktiskt dig. Du är miljardär jämfört med många i Indien och Kina exempelvis, ändå har de kommit upp i över 1 miljard invånare båda två. Alla vet väl hur barn blir till?
Citera
2025-03-20, 21:45
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Jag klarar inte av att gå fram och säga hej till någon okänd ute, jag klarar inte det, så det går bort, mina nerver fixar inte det. Dessutom klarar jag inte av ändå att säga något bra om hon säger hej tillbaka.

På Tinder får jag inte så mycket matchningar,och de allra flesta är jävligt tråkiga.
Vad tror ni jag gör för fel på Tinder? Många killar har samma problem, men jag tror det till stor del beror på killarna.

Sen i övrigt, hur ska jag göra, tycker ni? Jobba på att förbättra min Tinder profil, och gå på krogen?

Du har för högra krav
”Får inte så mycket matchningar, men är jävligt tråkiga”

Vad väntar du på? en 10p som inte är tråkig

Kanske dags att gå vidare men nån du matchar , saker och ting utvecklas när man väl känner varandra bättre
Citera
2025-03-20, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Du har för högra krav
”Får inte så mycket matchningar, men är jävligt tråkiga”

Vad väntar du på? en 10p som inte är tråkig

Kanske dags att gå vidare men nån du matchar , saker och ting utvecklas när man väl känner varandra bättre

Många skriver att de vill ha seriöst förhållande. Jag vill inte ha nåt seriöst förhållande. Sex verkar kul dock.
Citera
2025-03-20, 21:47
Avstängd
Citat:
Inte föe att argumentera, men måste man inte ha som en slags "sphere" för att kunna bli en magnet? Det är en seriös fråga.

Jag skriver sphere ifall någon som läser inte vet vad sfär är för nåt. Hög risk pga all engelska som talas istället för svenska i Sverige.

Du måste ju finnas där det finns folk. Men du behöver inte känna dom eller träffa dom på daglig basis. Du behöver inte ha vänner eller ett stort nätverk.

Räcker att du rör dig bland folk. Kan vara på gym, universitet, stan, bussen, vad som.

Våga möta folks blickar. Le tillbaks, nicka eller säg hej.

Du kommer bli dissad men skit i det. Alla brudar reagerar annorlunda, alla är olika. Någon kommer nappa. Ser du bra ut som mig kommer många nappa.
Citera
2025-03-20, 21:49
Bannlyst
Citat:
Du måste ju finnas där det finns folk. Men du behöver inte känna dom eller träffa dom på daglig basis. Du behöver inte ha vänner eller ett stort nätverk.

Räcker att du rör dig bland folk. Kan vara på gym, universitet, stan, bussen, vad som.

Våga möta folks blickar. Le tillbaks, nicka eller säg hej.

Du kommer bli dissad men skit i det. Alla brudar reagerar annorlunda, alla är olika. Någon kommer nappa. Ser du bra ut som mig kommer många nappa.

🙂
Du verkar ju vara en väldigt fin person!

Jag hoppas det går bra för oss båda. 😀
Hur gammal är du förresten? På ett ungefär.
Citera
2025-03-20, 21:50
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Jag undrar, tror ni det är därför jag får gå utan fitta?
Nej, jag tror du är oattraktiv.
Citera
2025-03-20, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smekarn87
Det beror väl på! Om du visar utåt att det är din inställning så gör det nog att man inte får ligga. Men om du håller åt dig dina kort är det en annan fråga.

Men de kan ju inte läsa tankar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in