Citat:
Ursprungligen postat av
Restidg7red
Många håller med dig, men det finns de som menar att du har fel.
Tja historiskt ur mitt liv asså hade jag endast
Träffat kvinnor via nätet hade ju hälften av den totala mängden kvinnor jag varit med
Halverats. Dessutom är nog internet dejting helt sämst numera. Jag tycker tjänsterna är dåliga. På andra communities kunde man ju förr se hur kvinnan svarade andra som skrev till dom luska lite vilka kretsar hon rörde sig i osv.
Och få reda på musiksmak o lite sånt. Nu är de bara gamlingar kvar på sånna ställen.
Och på tinder o hinge är de lixom omöjligt o begripa vad det är för slags människa. Fast jag är mer kräsen numera pallar inte dejta nån som har psykiska problem två jäkla psykfall på raken får fan räcka så de begränsar ju lite. Min nya hobby IRL är att le och hälsa på väldigt snygga tjejer.
Dom kan inte tro det. Vissa reagerar som om dom fått en käftsmäll. Ibland frågar jag dom hur dom mår också. Ni skulle se deras reaktioner inte konstigt att män är bittra.
Men jag gillar inte de här robot samhället när två iPhones möts så uppstår kärlek.
Tror inte riktigt på det.
Men men nån vettig kvinna hittar man väl tillslut man får försöka leva tills dess att man ska dö. Tills dess får man improvisera så gott man kan.