2025-03-20, 21:08
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Restidg7red
Varför uppskattas det inte då?
För att det är påträngande, för att det är otryggt, för att man vill vara ifred etc....
Citera
2025-03-20, 21:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Vadå tyvärr? Du ber om ursäkt för dig själv det är ditt första problem.

Det fungerar ju uppenbarligen inte, att tycka att tjejer sätter man på bara de vill bli påsatta. Det kanske går för dig att tänka så, men jag har då ingen tur.
Citera
2025-03-20, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
För att det är påträngande, för att det är otryggt, för att man vill vara ifred etc....

Andra tycker det är bättre att då räcka över en lapp med sitt eget nummer. Vad tycker du om det?
Citera
2025-03-20, 21:14
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Andra tycker det är bättre att då räcka över en lapp med sitt eget nummer. Vad tycker du om det?
Jaha, det är du igen.... Du har ställt frågan förr och fick bara negativa svar.
Citera
2025-03-20, 21:20
Medlem
Citat:
Killar utan pengar lyckas, vad är deras hemlighet?
Sluta jaga kvinnor och få dom att jag dig istället. Ja hur ska det gå till då undrar du kanske?
Bygg en mäktig fysik, lär dig om investeringar, skaffa en meningsfull hobby, skaffa bra vänner, lär dig ett instrument, lär dig ett språk, res, har bra relation med din familj, skaffa ett bar jobb, skaffa en bra bostad, skaffa en bra bil.
Enkelt.
Citera
2025-03-20, 21:20
Medlem
Citat:
Många håller med dig, men det finns de som menar att du har fel.

Tja historiskt ur mitt liv asså hade jag endast
Träffat kvinnor via nätet hade ju hälften av den totala mängden kvinnor jag varit med
Halverats. Dessutom är nog internet dejting helt sämst numera. Jag tycker tjänsterna är dåliga. På andra communities kunde man ju förr se hur kvinnan svarade andra som skrev till dom luska lite vilka kretsar hon rörde sig i osv.
Och få reda på musiksmak o lite sånt. Nu är de bara gamlingar kvar på sånna ställen.
Och på tinder o hinge är de lixom omöjligt o begripa vad det är för slags människa. Fast jag är mer kräsen numera pallar inte dejta nån som har psykiska problem två jäkla psykfall på raken får fan räcka så de begränsar ju lite. Min nya hobby IRL är att le och hälsa på väldigt snygga tjejer.
Dom kan inte tro det. Vissa reagerar som om dom fått en käftsmäll. Ibland frågar jag dom hur dom mår också. Ni skulle se deras reaktioner inte konstigt att män är bittra.
Men jag gillar inte de här robot samhället när två iPhones möts så uppstår kärlek.
Tror inte riktigt på det.
Men men nån vettig kvinna hittar man väl tillslut man får försöka leva tills dess att man ska dö. Tills dess får man improvisera så gott man kan.
Senast redigerad av drink40s 2025-03-20 kl. 21:25.
Citera
2025-03-20, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Jaha, det är du igen.... Du har ställt frågan förr och fick bara negativa svar.

Pinoputchin rekommenderade den metoden.
Citera
2025-03-20, 21:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Sluta jaga kvinnor och få dom att jag dig istället. Ja hur ska det gå till då undrar du kanske?
Bygg en mäktig fysik, lär dig om investeringar, skaffa en meningsfull hobby, skaffa bra vänner, lär dig ett instrument, lär dig ett språk, res, har bra relation med din familj, skaffa ett bar jobb, skaffa en bra bostad, skaffa en bra bil.
Enkelt.

Med andra ord, bygg upp en stark sfär. De utan pengar som lyckas få ligga har lyckats med åtminstone det iaf
Citera
2025-03-20, 21:25
Medlem
Smekarn87s avatar
Det beror väl på! Om du visar utåt att det är din inställning så gör det nog att man inte får ligga. Men om du håller åt dig dina kort är det en annan fråga.
Citera
2025-03-20, 21:25
Medlem
Citat:
Med andra ord, bygg upp en stark sfär. De utan pengar som lyckas få ligga har lyckats med åtminstone det iaf
Satsa på att utveckla dig själv så ordnar det sig. Och placera inte tjejerna på en pedistal, dom är som vanliga killar ungefär.
Citera
2025-03-20, 21:30
Bannlyst
Citat:
Och placera inte tjejerna på en pedistal, dom är som vanliga killar ungefär.

Vad menar du?
Citera
2025-03-20, 21:31
Bannlyst
Citat:
Satsa på att utveckla dig själv så ordnar det sig.

Dvs, bygg upp en stark sfär?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in