2025-01-01, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smuttamutta
Zaven är Tetes förra chef som gav honom sparken för diverse stölder på firman. Men det vet du ju redan 😂

Jaha nej det visste jag tyvärr inte.
Vad jag vet så är han aktuell på en sängfabrik. Och att han arbetar där än idag.
Citera
2025-01-01, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbogalockaren1994
Jaha nej det visste jag tyvärr inte.
Vad jag vet så är han aktuell på en sängfabrik. Och att han arbetar där än idag.

Chefen jobbar självklart kvar på firman, men importnegern fick sparken för stölder osv från firman.
Citera
2025-01-01, 16:12
Medlem
Citat:
Nej nej nej. Det förskingrades pengar. Därav kicken samma dag. 😉 även Lidl o Rasta stals det ifrån.

Jag känner chefen på Lidl, det du skriver är helt och hållet påhittade uppgifter. Det var från sängfabriken Tete fick sparken, ingen annan nämnd i tråden har fått sparken pga förskingring eller stöld, eller sparken öht.

Dags att växa upp och ta sitt eget ansvar för sina egna handlingar istället för att skylla det på andra.
Citera
2025-01-01, 16:12
Medlem
Citat:
Chefen jobbar självklart kvar på firman, men importnegern fick sparken för stölder osv från firman.

Nej fel information. Han jobbar kvar där. Så kom inte med falska påståenden
Citera
2025-01-01, 16:26
Medlem
Citat:
Nej fel information. Han jobbar kvar där. Så kom inte med falska påståenden

Varför fortsätter du motsätta dig och påstå att det är falska påståenden när det är allmänt känt i Arboga och Köping att Tete inte jobbar kvar i Valskog? Intelligensen hos psykfalls fnask och smutsig import är i detta fall på samma nivå som en Sudansk lerhydda.
Citera
2025-01-01, 16:43
Medlem
Citat:
Varför fortsätter du motsätta dig och påstå att det är falska påståenden när det är allmänt känt i Arboga och Köping att Tete inte jobbar kvar i Valskog? Intelligensen hos psykfalls fnask och smutsig import är i detta fall på samma nivå som en Sudansk lerhydda.

Känt i kak ? Skoj för honom och va känd.
Finns dom som aldrig blir kända, hur mycket dom än försöker Sudansk lerhydda? Hehe
Dom som tro sig veta kan ju sticka till Fabriken den 7 Jan och take reda på fakta 😀
Citera
2025-01-01, 16:55
Medlem
Citat:
Känt i kak ? Skoj för honom och va känd.
Finns dom som aldrig blir kända, hur mycket dom än försöker Sudansk lerhydda? Hehe
Dom som tro sig veta kan ju sticka till Fabriken den 7 Jan och take reda på fakta 😀

Ja visst, skamligt dock att bli känd som tjuv/fifflare/bedragare/hälare osv 😂😂

Jag börjar i morgon så jag kan kolla om han dyker upp eller inte, det är ju ett par veckor sen han jobbade sist.
Citera
2025-01-01, 17:13
Medlem
Hur har det gått med branden? Att den är släckt vet jag. Men har vettigt folk fått kommit in sina lägenheter. Och ännu är det väl för tidigt att L och T plockas in för förhör.
Citera
2025-01-01, 17:23
Medlem
Citat:
Tyvärr så har ovettigt patrask och slödder också fått komma in i sina lägenheter.

Dom kommer plockas in på förhör, det är flera som lämnat vittnesuppgifter till polisen. Grannar, anhöriga och bekanta har samlats i två olika grupper och sammanställt uppgifter som skickats in till polisen idag. Nu har dom förhoppningsvis tänt eld på sitt sista förråd 😂, åtminstone på ett tag.

Låter bra. Då får man hoppas att dom får sitt straff.
Citera
2025-01-01, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vardag33
Hur har det gått med branden? Att den är släckt vet jag. Men har vettigt folk fått kommit in sina lägenheter. Och ännu är det väl för tidigt att L och T plockas in för förhör.

Dom är hemma nu , såg dom ute för en stund sen
Citera
2025-01-01, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vardag33

För tidigt? Nej nej grov mordbrand , då sitter dom ju såklart bakom lås o bom just nu
Citera
2025-01-01, 18:43
Medlem
Citat:
För tidigt? Nej nej grov mordbrand , då sitter dom ju såklart bakom lås o bom just nu
Hur vet du att det är grov mordbrand?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in