Urk,såg nu på hennes uppgifter i systemet att hon nu har fått bostad i Fagersta .
VS- hus som hon flyttat in i!
Då får vi se när det börjar misskötas/brinna på Skogsvägen ... stackars grannar!
Urk,såg nu på hennes uppgifter i systemet att hon nu har fått bostad i Fagersta .
VS- hus som hon flyttat in i!
Då får vi se när det börjar misskötas/brinna på Skogsvägen ... stackars grannar!
Men snälla alltså vad är erat problem . Hur orkar man skriva massa skit som man inte ens har nå aning om ?
Första branden var el fel kom dom ju fram till .
Och denna brand väntar på bara på brand orsak . Vilket som dom tror är en iPhone laddare som låg i en säng i en förlängning sladd . Som förmodligen blivit överhettad eller något liknande .
Hur kan folk ens tro att man skulle tända på sitt hem med sina hundar i??!
Har man ingen medförståelse .
Vad jag fått höra efter jag kollat med en nära vän vi har tillsammans,så har hon haft djurförbud,sen om hon har det fortfarande vet vi inte men man får hoppas polisen kollar med länsstyrelsen om det.
Hon hade annons i våras på blocket,små håriga saker,säker lika rumsrena som Lotta så det var nog svårt att bli av med dem?
Gissar jag på.
Hon har aldrig i hela sitt liv haft ett djurförbud !
Men snälla alltså vad är erat problem . Hur orkar man skriva massa skit som man inte ens har nå aning om ?
Första branden var el fel kom dom ju fram till .
Och denna brand väntar på bara på brand orsak . Vilket som dom tror är en iPhone laddare som låg i en säng i en förlängning sladd . Som förmodligen blivit överhettad eller något liknande .
Hur kan folk ens tro att man skulle tända på sitt hem med sina hundar i??!
Har man ingen medförståelse .
Verkligen oansvarligt att lämna laddare i en säng.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!