2024-12-31, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbogalockaren1994
Dom är minst 3 inblandade. Nej,nej. Hans mamma lever inte vad jag vet.

Det skulle vara Lotta och tete, vilket du tete borde veta.

Och nej, hans mamma är vid liv enligt skatteverket
Citera
2024-12-31, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smuttamutta
Det är helt påhittade uppgifter. Fru Nilsson slutade på eget behag av helt andra skäl.

Nej det är inte påhittade uppgifter.
Citera
2024-12-31, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Micke79pp
Jag har hört något om pengar och sex,kan det stämma?

Stämmer korrekt. Fru Nilsson har åtskilliga år sålt sig till män, på begäran av hennes man, då hon olika omgångar saknat inkomst.
Citera
2024-12-31, 16:20
Medlem
Citat:
Vilket handla om tete?
Den här tråden handla om en brand i ett källarförråd. Ingenting om någon dömd person . Håll er till tråden

Tråden handlar om en brand ja, i samma trapp som vissa personer med historik för bränder och skadegörelser för att få ut försäkringspengar, alltså Lotta och Tete. De Nilsson du nämner har därför inget med tråden att göra.
Citera
2024-12-31, 16:28
Medlem
Citat:
Stämmer korrekt. Fru Nilsson har åtskilliga år sålt sig till män, på begäran av hennes man, då hon olika omgångar saknat inkomst.

Fast läser man den andra tråden så är det L som sålt sig för pengar. Och nu ska det kastas över på någon annan.
Citera
2024-12-31, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vardag33
Fast läser man den andra tråden så är det L som sålt sig för pengar. Och nu ska det kastas över på någon annan.

Jaja, massa påståenden här. Låt nu polisen sköta sitt arbete
Citera
2024-12-31, 16:43
Medlem
Citat:
Blir kul att läsa förundersökningsprotokollet om ett par veckor. Mobiltömningen av Lotta och Titis telefoner lär ju bli extra intressant att ta del av.

Vet du att snuten tagit deras lurar? Jag hoppas att det stämmer. Blir underhållande.
Citera
2024-12-31, 16:44
Medlem
Citat:
Jaja, massa påståenden här. Låt nu polisen sköta sitt arbete

Varför ska polisen helt plötsligt få sköta sitt jobb, när saker börjar att komma fram?
Citera
2025-01-01, 14:49
Medlem
Vad jag fått höra av flera så ska Tete stulit varor på firman i Valskog och sålt dessa privat, det var en av anledningarna till att han fick sparken. Och enligt uppgifter så var det F Nilsson som tjallade på Tete och därför är nu Tete och Lotta i fejd och hämndlystna mot paret Nilsson.
Citera
2025-01-01, 15:12
Medlem
Citat:
Vad jag fått höra av flera så ska Tete stulit varor på firman i Valskog och sålt dessa privat, det var en av anledningarna till att han fick sparken. Och enligt uppgifter så var det F Nilsson som tjallade på Tete och därför är nu Tete och Lotta i fejd och hämndlystna mot paret Nilsson.

Jaha nej tyvärr fel fakta.
Synd att folk så dåliga att hålla sig till sanningen.
Citera
2025-01-01, 15:13
Medlem
Citat:

F vill skydda sig och måste nu hänga ut folk för att framstå som bättre. Hehe.
Citera
2025-01-01, 16:00
Medlem
Citat:
Vem f är Zaven?

Zaven är Tetes förra chef som gav honom sparken för diverse stölder på firman. Men det vet du ju redan 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in