Vilket handla om tete?
Den här tråden handla om en brand i ett källarförråd. Ingenting om någon dömd person . Håll er till tråden
Tråden handlar om en brand ja, i samma trapp som vissa personer med historik för bränder och skadegörelser för att få ut försäkringspengar, alltså Lotta och Tete. De Nilsson du nämner har därför inget med tråden att göra.
Blir kul att läsa förundersökningsprotokollet om ett par veckor. Mobiltömningen av Lotta och Titis telefoner lär ju bli extra intressant att ta del av.
Vet du att snuten tagit deras lurar? Jag hoppas att det stämmer. Blir underhållande.
Vad jag fått höra av flera så ska Tete stulit varor på firman i Valskog och sålt dessa privat, det var en av anledningarna till att han fick sparken. Och enligt uppgifter så var det F Nilsson som tjallade på Tete och därför är nu Tete och Lotta i fejd och hämndlystna mot paret Nilsson.
Vad jag fått höra av flera så ska Tete stulit varor på firman i Valskog och sålt dessa privat, det var en av anledningarna till att han fick sparken. Och enligt uppgifter så var det F Nilsson som tjallade på Tete och därför är nu Tete och Lotta i fejd och hämndlystna mot paret Nilsson.
Jaha nej tyvärr fel fakta.
Synd att folk så dåliga att hålla sig till sanningen.
F vill skydda sig och måste nu hänga ut folk för att framstå som bättre. Hehe.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!