2024-12-29, 01:10
Medlem
babobaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sulfint
Fljer man bara spelbolagens regler s det lugnt. Jag har spelat sen slutet av 90-talet och haft 100-tals konto, aldrig problem. Frutom d med Pointbet fr typ 15 r sen, men de snodde allas pengar och drog.
Antar att du bara krt p sidor med typ svensk licens? curacao och crypto sidor r enda alternativet fr mnga efter ett tag. D ker man p en och en annan mina. Men LCS limited som har Malta licens har ven fuckat mig.. S ingen r egentligen safe.
Citera
2024-12-29, 01:15
Medlem
babobaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yourworstenemy
Man r ingen rebell fr att man vgrar visa sina bankutdrag fr ngon sketen bookmaker. Det r bara vanligt sunt frnuft...

Citerar hr frn Spelinspektionen.

"Om spelbolaget avslutar ditt spelkonto ska du informeras. Denna information ska lmnas skriftligen och det ska framg varfr ditt konto har avslutats. Spelbolaget ska inom fem vardagar efter det att spelkontot har avslutats betala ut pengarna till dig.

Om spelbolaget har avslutat ditt konto p grund av att du lmnat felaktiga uppgifter eller om du stngts av p grund av missktsamhet riskerar du att bara det som terstr av dina insttningar betalas ut. Missktsamhet kan till exempel vara vertrdelser av spelregler eller befogad misstanke om bedrgeri eller annan brottslighet.

Upplysning om varfr ett spelkonto har avslutats ska lmnas s lngt det r mjligt med hnsyn till den tystnadsplikt som kan glla vid misstanke om brott. Det betyder att en spelare inte fr underrttas om eventuella misstankar eller att information lmnats vidare till polis eller klagare."

Att vgra lmna ut sina bankuppgifter r varken "lmnat felaktiga uppgifter" eller ngon "missktsamhet" och givetvis inte heller " vertrdelse av spelregler".
Svida han inte undanhller oss ngot s ska han meddela Hajper att han mnar att avsluta kontot sjlvmant (som de tillflligt sjlva har stngt i vntan p dokument) och d ska han allts ha rtt att f ut sina pengar inom fem dagar.

Fr han inte det s ska han frsts bombardera Spelinspektionen varenda jkla dag s att de tar tag i saken...

Kan lova dig att sidor rent utav ljuger om anklagelser och skiter i o visa bevis och belgg om du frgar om detta i mnga fall och d kan de bara lsa ute dig tills de ftt in det de vill ha frn dig. finns inget Spelinspektionen kan gra t dig egentligen i ett specifikt fall utan de hnvisar dig till ARN...
men jag hade nog hellre gtt till askgamblers, gr snabbare.
Citera
2024-12-29, 01:20
Citat:
Ursprungligen postat av babobaa
Kan lova dig att sidor rent utav ljuger om anklagelser och skiter i o visa bevis och belgg om du frgar om detta i mnga fall och d kan de bara lsa ute dig tills de ftt in det de vill ha frn dig. finns inget Spelinspektionen kan gra t dig egentligen i ett specifikt fall utan de hnvisar dig till ARN...

Frklara grna vad Askgamblers kan gra fr jag r genuint intresserad. Menar du att de skriver om det och spelbolaget d skiter p sig och prjsar ut av rdsla fr dlig publicitet?
Alla spelbolag verkar skita i dlig publicitet, det r ju bara att kolla omdmerna p Trustpilot dr nstan alla spelbolag har typ 1.3 av 5 i betyg...
Citera
2024-12-29, 01:23
Citat:

Frresten vad hjlper det d att skicka in en massa saker om spelbolagen ljuger om anklagelser?
De ljuger i s fall d fr att blsa kunden p pengar, men om han pltsligt skickar in ett fucking bankutdrag s vill de inte blsa honom lngre?
Citera
2024-12-29, 01:24
Medlem
babobaas avatar
Citat:
Frklara grna vad Askgamblers kan gra fr jag r genuint intresserad. Menar du att de skriver om det och spelbolaget d skiter p sig och prjsar ut av rdsla fr dlig publicitet?
Alla spelbolag verkar skita i dlig publicitet, det r ju bara att kolla omdmerna p Trustpilot dr nstan alla spelbolag har typ 1.3 av 5 i betyg...
Det r den enda chansen du har. Alternativt att du vnder dig till MADRE om sidan har malta licens, vilket mnga av de svenska sidorna faktiskt har.
Men ja askgamblers fr sidorna att skicka bevis direkt till dom som mellanhand och s avgr de om det r tillrckligt eller inte ( och ja askgamblers r korrupt i vissa fall, speciellt nr det gller vissa sidor.) men eftersom de hjlpt mig tidigare vid 2 tillfllen s r det vrt ett frsk. ARN tar en massa extra tid men fljer du statistiken s fljer sidorna till 90% av gngerna ARNs beslut. s tar de din sida s lr du f pengarna utbetalda. Och ja mnga sidor bryr sig om ratings.. ven fast de har usla betyg p trustpilot.
Senast redigerad av babobaa 2024-12-29 kl. 01:28.
Citera
2024-12-29, 01:25
Medlem
babobaas avatar
Citat:
Frresten vad hjlper det d att skicka in en massa saker om spelbolagen ljuger om anklagelser?
De ljuger i s fall d fr att blsa kunden p pengar, men om han pltsligt skickar in ett fucking bankutdrag s vill de inte blsa honom lngre?
har o gra med stalling tactics. Jag kan lova dig att jag e expert p det omrdet.. finns sidor som missbrukar detta till en brutal niv.. att bara skicka in ngt kontoutdrag etc e inget i jmfrelse.
Citera
2024-12-29, 01:33
Citat:
har o gra med stalling tactics. Jag kan lova dig att jag e expert p det omrdet.. finns sidor som missbrukar detta till en brutal niv.. att bara skicka in ngt kontoutdrag etc e inget i jmfrelse.

Stalling i vntan p vad? Om det r fr att kunden ska avbryta uttaget och istllet frlora sina pengar s kan jag frst det men i fallet med vinnande spelare som de frst har limiterat och sen vill bli av med s frstr jag inte riktigt vad pongen skulle vara?
Att kunden bara ska ge upp sina pengar?

Vad tjnar frresten Askgamblers p att hjlpa gamblers mot spelbolag? Att ka sin trovrdighet eller?
Det r nog vldigt f speltorskar som ens har hrt talas om Askgamblers. Dit vnder sig nog kunder som spelbolagen nd vill bli av med skulle jag tro...
Citera
2024-12-29, 01:38
Medlem
babobaas avatar
Citat:
Stalling i vntan p vad? Om det r fr att kunden ska avbryta uttaget och istllet frlora sina pengar s kan jag frst det men i fallet med vinnande spelare som de frst har limiterat och sen vill bli av med s frstr jag inte riktigt vad pongen skulle vara?
Att kunden bara ska ge upp sina pengar?

Vad tjnar frresten Askgamblers p att hjlpa gamblers mot spelbolag? Att ka sin trovrdighet eller?
Det r nog vldigt f speltorskar som ens har hrt talas om Askgamblers. Dit vnder sig nog kunder som spelbolagen nd vill bli av med skulle jag tro...
Kan va av alla mjliga anledningar, oftast fr att trtta ut kunder som vinner och vill gra uttag med sina vinstpengar och d spelar de bort de under tiden de vntar, fr s r ofta fallet d de flesta inte r disciplinerade vinnare. I detta fallet s kan det va bra ocks fr att f TS att ge upp eller att d spela p att mnga inte vill ge ut kontoutdrag av integritetsskl.
Citera
2024-12-29, 01:48
Citat:
Kan va av alla mjliga anledningar, oftast fr att trtta ut kunder som vinner och vill gra uttag med sina vinstpengar och d spelar de bort de under tiden de vntar, fr s r ofta fallet d de flesta inte r disciplinerade vinnare. I detta fallet s kan det va bra ocks fr att f TS att ge upp eller att d spela p att mnga inte vill ge ut kontoutdrag av integritetsskl.

S en vinnande spelare frvandlas pltsligt till en speltorsk om han inte kan ta ut sina pengar?

Att vgra ge ut sitt kontoutdrag r inget brott, sledes ska kunden sjlvmant vlja att avsluta sitt konto och d ha rtt att f ut sina pengar inom fem dagar.
Det r frresten lite ljligt att du stter Askgamblers fre Spelinspektionen.
Spelinspektionen sitter p all makt, det r nmligen de som delar ut licenser. Annulerar de Hajpers licens s r det tack och adj fr ashlen p Hajper.

Man mste dock stta lite eld i baken p idioterna p Spelinspektionen, de gr nmligen inget av egen fri vilja fr att hjlpa ngon enskild privatperson...
Citera
2024-12-29, 02:03
Medlem
babobaas avatar
Citat:
S en vinnande spelare frvandlas pltsligt till en speltorsk om han inte kan ta ut sina pengar?

Att vgra ge ut sitt kontoutdrag r inget brott, sledes ska kunden sjlvmant vlja att avsluta sitt konto och d ha rtt att f ut sina pengar inom fem dagar.
Det r frresten lite ljligt att du stter Askgamblers fre Spelinspektionen.
Spelinspektionen sitter p all makt, det r nmligen de som delar ut licenser. Annulerar de Hajpers licens s r det tack och adj fr ashlen p Hajper.

Man mste dock stta lite eld i baken p idioterna p Spelinspektionen, de gr nmligen inget av egen fri vilja fr att hjlpa ngon enskild privatperson...
Suck.. Ja man kan vinna av ren tur med. Mnga som gr uttag gr detta och spelbolagen vill hlla kvar dessa kunder fr de vet att de vinner ver dessa lngsiktigt och mnga r bengna att spela upp sitt saldo under tiden de vntar p uttag... Nu har jag vldigt lng erfarenhet av att spela p ver 100 olika sidor sjlv samt har vldigt mycket info ang om hur det gr till frn insidan p en del av dessa.

Eftersom jag pratat med spelinspektionen samt ARN MADRE Askgamblers och andra s vet jag sjlv bst vad jag hade rekommenderat och varfr.
Lycka till TS!

Im out
Senast redigerad av babobaa 2024-12-29 kl. 02:06.
Citera
2024-12-29, 03:36
Bannlyst
Spelinspektionen r horor och skyddar spelbolagen, ring och terra dom varje dag och anml spelbolaget.
Sen fattar jag inte varfr folk spelar p spelbolag som r skit, och framfr allt inte varfr man stter in strre summor?
Testa alltid nya spelbolag genom att gra flera uttag innan man stter in strre summor.
Jag hller mig till ATG och svenska spel, inget krngel dr inte.
Bojkotta alla mindre oserisa spelbolag.
Citera
2024-12-29, 04:01
Citat:
Suck.. Ja man kan vinna av ren tur med. Mnga som gr uttag gr detta och spelbolagen vill hlla kvar dessa kunder fr de vet att de vinner ver dessa lngsiktigt och mnga r bengna att spela upp sitt saldo under tiden de vntar p uttag... Nu har jag vldigt lng erfarenhet av att spela p ver 100 olika sidor sjlv samt har vldigt mycket info ang om hur det gr till frn insidan p en del av dessa.

Eftersom jag pratat med spelinspektionen samt ARN MADRE Askgamblers och andra s vet jag sjlv bst vad jag hade rekommenderat och varfr.
Lycka till TS!

Im out

Ja du r KUNGEN fr att du har spelat p 100 olika sidor...
Sjlv har jag haft vett att avst frn att spela p vilka skitsajter som helst bara fr att tjna ngon tusenlapp till och i bsta fall f hem de ocks...
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Spelinspektionen r horor och skyddar spelbolagen, ring och terra dom varje dag och anml spelbolaget.
Sen fattar jag inte varfr folk spelar p spelbolag som r skit, och framfr allt inte varfr man stter in strre summor?
Testa alltid nya spelbolag genom att gra flera uttag innan man stter in strre summor.
Jag hller mig till ATG och svenska spel, inget krngel dr inte.
Bojkotta alla mindre oserisa spelbolag.

nnu konstigare att de sen dessutom skryter om att de minsann har spelat p ver hundra olika sidor, s om det var ngon jvla bedrift...
Eftersom alla bolag r rent skit som inte tillter vinnare s ska man endast hlla sig spelbolag som tminstone med skerthet betalar ut ens vinster.
Jag avstr hellre frn att vinna ngra tusen n att hlla p bna ngra jvla Askgamblers hjlpa mig mot ngra idioter som jag har varit dum nog att spela hos.
Sunt frnuft kallas det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in