Citat:
Ursprungligen postat av
babobaa
Suck.. Ja man kan vinna av ren tur med. Mnga som gr uttag gr detta och spelbolagen vill hlla kvar dessa kunder fr de vet att de vinner ver dessa lngsiktigt och mnga r bengna att spela upp sitt saldo under tiden de vntar p uttag... Nu har jag vldigt lng erfarenhet av att spela p ver 100 olika sidor sjlv samt har vldigt mycket info ang om hur det gr till frn insidan p en del av dessa.
Eftersom jag pratat med spelinspektionen samt ARN MADRE Askgamblers och andra s vet jag sjlv bst vad jag hade rekommenderat och varfr.
Lycka till TS!
Im out
Ja du r KUNGEN fr att du har spelat p 100 olika sidor...
Sjlv har jag haft vett att avst frn att spela p vilka skitsajter som helst bara fr att tjna ngon tusenlapp till och i bsta fall f hem de ocks...
Citat:
Ursprungligen postat av
Fibululan
Spelinspektionen r horor och skyddar spelbolagen, ring och terra dom varje dag och anml spelbolaget.
Sen fattar jag inte varfr folk spelar p spelbolag som r skit, och framfr allt inte varfr man stter in strre summor?
Testa alltid nya spelbolag genom att gra flera uttag innan man stter in strre summor.
Jag hller mig till ATG och svenska spel, inget krngel dr inte.
Bojkotta alla mindre oserisa spelbolag.
nnu konstigare att de sen dessutom skryter om att de minsann har spelat p ver hundra olika sidor, s om det var ngon jvla bedrift...
Eftersom alla bolag r rent skit som inte tillter vinnare s ska man endast hlla sig spelbolag som tminstone med skerthet betalar ut ens vinster.
Jag avstr hellre frn att vinna ngra tusen n att hlla p bna ngra jvla Askgamblers hjlpa mig mot ngra idioter som jag har varit dum nog att spela hos.
Sunt frnuft kallas det...