Citat:
Ursprungligen postat av
babobaa
Suck.. Ja man kan vinna av ren tur med. Många som gör uttag gör detta och spelbolagen vill hålla kvar dessa kunder för de vet att de vinner över dessa långsiktigt och många är benägna att spela upp sitt saldo under tiden de väntar på uttag... Nu har jag väldigt lång erfarenhet av att spela på över 100 olika sidor själv samt har väldigt mycket info ang om hur det går till från insidan på en del av dessa.
Eftersom jag pratat med spelinspektionen samt ARN MADRE Askgamblers och andra så vet jag själv bäst vad jag hade rekommenderat och varför.
Lycka till TS!
Im out
Ja du är KUNGEN för att du har spelat på 100 olika sidor...
Själv har jag haft vett att avstå från att spela på vilka skitsajter som helst bara för att tjäna någon tusenlapp till och i bästa fall få hem de också...
Citat:
Ursprungligen postat av
Fibululan
Spelinspektionen är horor och skyddar spelbolagen, ring och terra dom varje dag och anmäl spelbolaget.
Sen fattar jag inte varför folk spelar på spelbolag som är skit, och framför allt inte varför man sätter in större summor?
Testa alltid nya spelbolag genom att göra flera uttag innan man sätter in större summor.
Jag håller mig till ATG och svenska spel, inget krångel där inte.
Bojkotta alla mindre oseriösa spelbolag.
Ännu konstigare att de sen dessutom skryter om att de minsann har spelat på över hundra olika sidor, så om det var någon jävla bedrift...
Eftersom alla bolag är rent skit som inte tillåter vinnare så ska man endast hålla sig spelbolag som åtminstone med säkerthet betalar ut ens vinster.
Jag avstår hellre från att vinna några tusen än att hålla på böna några jävla Askgamblers hjälpa mig mot några idioter som jag har varit dum nog att spela hos.
Sunt förnuft kallas det...