Citat:
Ursprungligen postat av
babobaa
Jag förstår dig, dock har jag ALDRIG haft dessa problem med dessa sidor, varit enkla uttag efter limitering på över 10k vinst. Men jag förnekar inte att det säkert finns problem med just dessa för andra. Jag nyttjar dock inte någon bonus o skit när jag spelar och är ganska straightforward med mina bets med låg volym i jämförelse med många.
Javisst har du rätt på ett plan, men hade du frågat mig så hade jag bara brytt mig om att få ut mina pengar.. skiter i vad jag behöver göra. Vill man va rebell så är det ju kanon om han gör som du säger.
Man är ingen rebell för att man vägrar visa sina bankutdrag för någon sketen bookmaker. Det är bara vanligt sunt förnuft...
Citerar här från Spelinspektionen.
"Om spelbolaget avslutar ditt spelkonto ska du informeras. Denna information ska lämnas skriftligen och det ska framgå varför ditt konto har avslutats. Spelbolaget ska inom fem vardagar efter det att spelkontot har avslutats betala ut pengarna till dig.
Om spelbolaget har avslutat ditt konto på grund av att du lämnat felaktiga uppgifter eller om du stängts av på grund av misskötsamhet riskerar du att bara det som återstår av dina insättningar betalas ut. Misskötsamhet kan till exempel vara överträdelser av spelregler eller befogad misstanke om bedrägeri eller annan brottslighet.
Upplysning om varför ett spelkonto har avslutats ska lämnas så långt det är möjligt med hänsyn till den tystnadsplikt som kan gälla vid misstanke om brott. Det betyder att en spelare inte får underrättas om eventuella misstankar eller att information lämnats vidare till polis eller åklagare."
Att vägra lämna ut sina bankuppgifter är varken "lämnat felaktiga uppgifter" eller någon "misskötsamhet" och givetvis inte heller " överträdelse av spelregler".
Såvida han inte undanhåller oss något så ska han meddela Hajper att han ämnar att avsluta kontot självmant (som de tillfälligt själva har stängt i väntan på dokument) och då ska han alltså ha rätt att få ut sina pengar inom fem dagar.
Får han inte det så ska han förstås bombardera Spelinspektionen varenda jäkla dag så att de tar tag i saken...
Edit! Bombardera Spelinspektionen med TELEFONSAMTAL för den som inte begrep det...