2024-12-28, 17:29
Citat:
Ursprungligen postat av falafel111
Jag har precis chattat de p livechat och d ville de ha massa nya dokument igen fr att kunna ppna mitt konto.nr jag frgar varfr de har stngt mitt konto sger de att de inte vet varfr.knns som en frdrjningstaktik att inte betala ut mina pengar.. fyfan med dessa vidriga spelbolag

Antar att de har markerat mig som icke lnsam i deras system och bestmde sig att konfiskera mina pengar

Nu kommer jag frska samla s mycket bevis som mjligt och anmlan svinnen till alla mjliga myndigheter
ARN.askgamblers osv

Har hotat med advokat p chatten men jag fr bara robotiska svar

Hade de bedmt dig som icke lnsam s skulle de frsts frst betala ut dina pengar och sen stnga ditt konto fr att bli av med dig fr gott. S gjorde nmligen Bet365 med mig. Jag var frresten utomlands nr det skedde, s de hll mitt konto ppet i ngra veckor just p grund av att jag skulle ta ut mina resterande pengar frst innan de stngde kontot fr gott.

Att du anmler de till diverse myndigheter tror jag inte hjlper ett dugg, ingen bryr sig.
Inte ens andra spelare bryr sig s lnge det inte drabbar dem sjlva.
Hade ngon chef p Hajper dremot kpt sex hr i Absurdistan s skulle trden redan ha ngra tusen inlgg...
Citera
2024-12-28, 17:55
Medlem
babobaas avatar
Citat:
Jag har precis chattat de p livechat och d ville de ha massa nya dokument igen fr att kunna ppna mitt konto.nr jag frgar varfr de har stngt mitt konto sger de att de inte vet varfr.knns som en frdrjningstaktik att inte betala ut mina pengar.. fyfan med dessa vidriga spelbolag

Antar att de har markerat mig som icke lnsam i deras system och bestmde sig att konfiskera mina pengar

Nu kommer jag frska samla s mycket bevis som mjligt och anmlan svinnen till alla mjliga myndigheter
ARN.askgamblers osv

Har hotat med advokat p chatten men jag fr bara robotiska svar

r skert s. Dock s har du tur att du inte spelar p en curacao sida istllet. Jag skulle bara ge dom det de efterfrgar. Det r som det r, men du mste visa att du sammarbetar annars kommer varken askgamblers eller arn gra ngot. S fortstt kommunicera med dom o skicka in bara
Citera
2024-12-28, 18:58
Citat:
Ursprungligen postat av babobaa
r skert s. Dock s har du tur att du inte spelar p en curacao sida istllet. Jag skulle bara ge dom det de efterfrgar. Det r som det r, men du mste visa att du sammarbetar annars kommer varken askgamblers eller arn gra ngot. S fortstt kommunicera med dom o skicka in bara

Nej han ska inte skicka in jack shit. Han ska stnga sitt konto och be de att dra t helvete.
Sen ska han ha sina pengar senast en vecka senare, i varje fall enligt Spelinspektionen.

Vad r det Askgamblers ska gra menar du? De r ju fr fan affiliate till diverse spelbolag och inte ngra granskande journalister...
Citera
2024-12-28, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yourworstenemy
Nej han ska inte skicka in jack shit. Han ska stnga sitt konto och be de att dra t helvete.
Sen ska han ha sina pengar senast en vecka senare, i varje fall enligt Spelinspektionen.

Vad r det Askgamblers ska gra menar du? De r ju fr fan affiliate till diverse spelbolag och inte ngra granskande journalister...

Problemet r att de har stngt mitt konto och inte betalat ett skit p 3 veckor
S det verkar som de struntar i att skicka pengar efter 1 vecka s som spelinspektionen har sagt efter konto stngning
Citera
2024-12-28, 19:09
Citat:
S det verkar som de struntar i att skicka pengar efter 1 vecka s som spelinspektionen har sagt efter konto stngning

S det r allts inte du som har bett dem stnga ditt konto utan det r de sjlva som har gjort det?
Haha helt sanslst vilka jvla svin...

Jag rekommenderar att du ringer till spelinspektionen och ligger p de och tjatar.
Om du r ihrdig s kanske de till slut trttnar och gr ngot fr att hjlpa dig.
Fr en herrans massa r sedan nr de fortfarande hette Lotteriinspektionen s hjlpte de mig faktiskt i ett rende som rrde Svenska Spel.
Men det var just fr att jag ringde dem varenda jkla dag och tjatade...
Citera
2024-12-28, 19:22
Medlem
babobaas avatar
Citat:
Visst folk kommer sga till ang att det r krnkande o be om dokument osv. det r inte kul och det BORDE inte var s hr det fr g till. Men vill du ha dina pengar s rder jag dig o gra som jag sger bara, och Askgamblers har bde varit helt kassa samt att de ocks har hjlpt mig tidigare i andra beslut. S trotts vad andra i denna trden sger s anvnd dom till din frdel.. men frst EFTEER du gjort allt som Hajper har bett dig om att gra.

Mlet hr r att att TS ska f ut sina pengar, inget annat. Att spelbolag r rvhl det vet vi redan
Senast redigerad av babobaa 2024-12-28 kl. 19:25.
Citera
2024-12-28, 22:43
Citat:
Visst folk kommer sga till ang att det r krnkande o be om dokument osv. det r inte kul och det BORDE inte var s hr det fr g till. Men vill du ha dina pengar s rder jag dig o gra som jag sger bara, och Askgamblers har bde varit helt kassa samt att de ocks har hjlpt mig tidigare i andra beslut. S trotts vad andra i denna trden sger s anvnd dom till din frdel.. men frst EFTEER du gjort allt som Hajper har bett dig om att gra.

Mlet hr r att att TS ska f ut sina pengar, inget annat. Att spelbolag r rvhl det vet vi redan

Att identifiera sig r en sak, att skicka en massa bankutdrag r ngot helt annat och INGEN borde skicka sdant till ngot jkla spelbolag.
Finns frresten hur mnga exempel som helst p Trustpilot dr folk skriver att de har skickat in bankutdrag och det ena med det andra men att spelbolaget vill bara ha mer och mer och r aldrig njda.

Det enda spelbolag som krvde bankutdrag av mig r Pinnacle, jag tog genast hem alla pengar jag hade p kontot och bad de sen att dra t helvete.
P ett snt stt att jag r sker p att de fortfarande minns mig...
Citera
2024-12-29, 00:13
Medlem
babobaas avatar
Citat:
Att identifiera sig r en sak, att skicka en massa bankutdrag r ngot helt annat och INGEN borde skicka sdant till ngot jkla spelbolag.
Finns frresten hur mnga exempel som helst p Trustpilot dr folk skriver att de har skickat in bankutdrag och det ena med det andra men att spelbolaget vill bara ha mer och mer och r aldrig njda.

Det enda spelbolag som krvde bankutdrag av mig r Pinnacle, jag tog genast hem alla pengar jag hade p kontot och bad de sen att dra t helvete.
P ett snt stt att jag r sker p att de fortfarande minns mig...
Visst kan vissa sidor ge med sig, men jag lovar dig i majoriteten av fallen s har du ingen chans utan du mste gra som dom sger. TS kan vlja sjlv om han vill skicka in eller inte, men han riskerar att inte f ut sina pengar alls d. 3k kan knnas som mycket pengar fr mnga.. s man fr hora lite ibland...

Jag hade aldrig kunnat gra s som du eftersom jag varit limmad p ver 100 olika sidor. jag har liksom inte ondligt med alternativ pga limiteringar s jag r van ^^
Citera
2024-12-29, 00:27
Citat:
Visst kan vissa sidor ge med sig, men jag lovar dig i majoriteten av fallen s har du ingen chans utan du mste gra som dom sger. TS kan vlja sjlv om han vill skicka in eller inte, men han riskerar att inte f ut sina pengar alls d. 3k kan knnas som mycket pengar fr mnga.. s man fr hora lite ibland...

Jag hade aldrig kunnat gra s som du eftersom jag varit limmad p ver 100 olika sidor. jag har liksom inte ondligt med alternativ pga limiteringar s jag r van ^^

Men hora till vilken nytta d? Det r ju inte s att Hajper och andra skitbolag lter folk vinna utan limiterar precis som alla andra.
Vad r d vitsen med att ppna ett konto dr verhuvudtaget fr? Fr att kanske f vinna ngra tusen innan de limiterar dig och sen f kmpa som en idiot fr att verhuvudtaget f hem sina pengar?

Varfr frgar dessa ashl efter bankutdrag frst efter att man har begrt ett uttag? Det borde vl rimligtvis i s fall ske vid stora insttningar?
Jag har ju lst flera fall nr ngon har satt in ngra hundringar och sen vid uttag s har ashlen krvt bankutdrag? Fr vad, fr att se om personen i frga hade rd att stta in ett par hundra spnn?

Folk mste sluta vara s jvla lydiga och lra sig sga nej. Hade en majoritet vgrat snda bankutdrag och annat skit s skulle problemet snart frsvinna.
"Fr att frhindra penningtvtt och terrorism". Tja, stdja terrorism gr alla som betalar skatt fr de strsta terroristerna har alltid varit, och kommer alltid att vara STATEN.
Citera
2024-12-29, 00:46
Medlem
babobaas avatar
Citat:
Men hora till vilken nytta d? Det r ju inte s att Hajper och andra skitbolag lter folk vinna utan limiterar precis som alla andra.
Vad r d vitsen med att ppna ett konto dr verhuvudtaget fr? Fr att kanske f vinna ngra tusen innan de limiterar dig och sen f kmpa som en idiot fr att verhuvudtaget f hem sina pengar?

Varfr frgar dessa ashl efter bankutdrag frst efter att man har begrt ett uttag? Det borde vl rimligtvis i s fall ske vid stora insttningar?
Jag har ju lst flera fall nr ngon har satt in ngra hundringar och sen vid uttag s har ashlen krvt bankutdrag? Fr vad, fr att se om personen i frga hade rd att stta in ett par hundra spnn?

Folk mste sluta vara s jvla lydiga och lra sig sga nej. Hade en majoritet vgrat snda bankutdrag och annat skit s skulle problemet snart frsvinna.
"Fr att frhindra penningtvtt och terrorism". Tja, stdja terrorism gr alla som betalar skatt fr de strsta terroristerna har alltid varit, och kommer alltid att vara STATEN.

Jag frstr dig, dock har jag ALDRIG haft dessa problem med dessa sidor, varit enkla uttag efter limitering p ver 10k vinst. Men jag frnekar inte att det skert finns problem med just dessa fr andra. Jag nyttjar dock inte ngon bonus o skit nr jag spelar och r ganska straightforward med mina bets med lg volym i jmfrelse med mnga.

Javisst har du rtt p ett plan, men hade du frgat mig s hade jag bara brytt mig om att f ut mina pengar.. skiter i vad jag behver gra. Vill man va rebell s r det ju kanon om han gr som du sger.
Citera
2024-12-29, 01:01
Medlem
Citat:
Jag frstr dig, dock har jag ALDRIG haft dessa problem med dessa sidor, varit enkla uttag efter limitering p ver 10k vinst. Men jag frnekar inte att det skert finns problem med just dessa fr andra. Jag nyttjar dock inte ngon bonus o skit nr jag spelar och r ganska straightforward med mina bets med lg volym i jmfrelse med mnga.

Javisst har du rtt p ett plan, men hade du frgat mig s hade jag bara brytt mig om att f ut mina pengar.. skiter i vad jag behver gra. Vill man va rebell s r det ju kanon om han gr som du sger.

Fljer man bara spelbolagens regler s det lugnt. Jag har spelat sen slutet av 90-talet och haft 100-tals konto, aldrig problem. Frutom d med Pointbet fr typ 15 r sen, men de snodde allas pengar och drog.
Citera
2024-12-29, 01:07
Citat:

Man r ingen rebell fr att man vgrar visa sina bankutdrag fr ngon sketen bookmaker. Det r bara vanligt sunt frnuft...

Citerar hr frn Spelinspektionen.

"Om spelbolaget avslutar ditt spelkonto ska du informeras. Denna information ska lmnas skriftligen och det ska framg varfr ditt konto har avslutats. Spelbolaget ska inom fem vardagar efter det att spelkontot har avslutats betala ut pengarna till dig.

Om spelbolaget har avslutat ditt konto p grund av att du lmnat felaktiga uppgifter eller om du stngts av p grund av missktsamhet riskerar du att bara det som terstr av dina insttningar betalas ut. Missktsamhet kan till exempel vara vertrdelser av spelregler eller befogad misstanke om bedrgeri eller annan brottslighet.

Upplysning om varfr ett spelkonto har avslutats ska lmnas s lngt det r mjligt med hnsyn till den tystnadsplikt som kan glla vid misstanke om brott. Det betyder att en spelare inte fr underrttas om eventuella misstankar eller att information lmnats vidare till polis eller klagare."

Att vgra lmna ut sina bankuppgifter r varken "lmnat felaktiga uppgifter" eller ngon "missktsamhet" och givetvis inte heller " vertrdelse av spelregler".
Svida han inte undanhller oss ngot s ska han meddela Hajper att han mnar att avsluta kontot sjlvmant (som de tillflligt sjlva har stngt i vntan p dokument) och d ska han allts ha rtt att f ut sina pengar inom fem dagar.

Fr han inte det s ska han frsts bombardera Spelinspektionen varenda jkla dag s att de tar tag i saken...

Edit! Bombardera Spelinspektionen med TELEFONSAMTAL fr den som inte begrep det...
Senast redigerad av Yourworstenemy 2024-12-29 kl. 01:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in