Citat:
Ursprungligen postat av
babobaa
Jag frstr dig, dock har jag ALDRIG haft dessa problem med dessa sidor, varit enkla uttag efter limitering p ver 10k vinst. Men jag frnekar inte att det skert finns problem med just dessa fr andra. Jag nyttjar dock inte ngon bonus o skit nr jag spelar och r ganska straightforward med mina bets med lg volym i jmfrelse med mnga.
Javisst har du rtt p ett plan, men hade du frgat mig s hade jag bara brytt mig om att f ut mina pengar.. skiter i vad jag behver gra. Vill man va rebell s r det ju kanon om han gr som du sger.
Man r ingen rebell fr att man vgrar visa sina bankutdrag fr ngon sketen bookmaker. Det r bara vanligt sunt frnuft...
Citerar hr frn Spelinspektionen.
"Om spelbolaget avslutar ditt spelkonto ska du informeras. Denna information ska lmnas skriftligen och det ska framg varfr ditt konto har avslutats. Spelbolaget ska inom fem vardagar efter det att spelkontot har avslutats betala ut pengarna till dig.
Om spelbolaget har avslutat ditt konto p grund av att du lmnat felaktiga uppgifter eller om du stngts av p grund av missktsamhet riskerar du att bara det som terstr av dina insttningar betalas ut. Missktsamhet kan till exempel vara vertrdelser av spelregler eller befogad misstanke om bedrgeri eller annan brottslighet.
Upplysning om varfr ett spelkonto har avslutats ska lmnas s lngt det r mjligt med hnsyn till den tystnadsplikt som kan glla vid misstanke om brott. Det betyder att en spelare inte fr underrttas om eventuella misstankar eller att information lmnats vidare till polis eller klagare."
Att vgra lmna ut sina bankuppgifter r varken "lmnat felaktiga uppgifter" eller ngon "missktsamhet" och givetvis inte heller " vertrdelse av spelregler".
Svida han inte undanhller oss ngot s ska han meddela Hajper att han mnar att avsluta kontot sjlvmant (som de tillflligt sjlva har stngt i vntan p dokument) och d ska han allts ha rtt att f ut sina pengar inom fem dagar.
Fr han inte det s ska han frsts bombardera Spelinspektionen varenda jkla dag s att de tar tag i saken...
Edit! Bombardera Spelinspektionen med TELEFONSAMTAL fr den som inte begrep det...