• 3
  • 4
2024-12-24, 17:01
Medlem
Smygknullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Nåväl. Var köper du dina kammar? I bulk vore ju klädsamt, på grund av den skriande åtgången, men jag har dessvärre inte ett hem som är strukturerat så att att jag kan ta emot större pallgods. Har ingen lastkaj hemma. Än.

God jul, och glöm inte kamma mattfransarna!

Skulle aldrig göra det själv, precis som att kärringen inte gör naglarna själv. Brukar ta med mig mattorna ungefär varannan månad till Amir för rundsmörjning, en libanes som bott i Afghanistan och kan antagligen allt man behöver kunna om mattor.
Citera
2024-12-24, 19:34
Medlem
Amazon-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smygknullarn
Skulle aldrig göra det själv, precis som att kärringen inte gör naglarna själv. Brukar ta med mig mattorna ungefär varannan månad till Amir för rundsmörjning, en libanes som bott i Afghanistan och kan antagligen allt man behöver kunna om mattor.

Se där! Ni har etablerat en ovärdelig kontakt, om än med en hottentott och arbetare, som kan behandla mattfransar så som de skola behandlas. Att era mattfransar nu är i trygga händer är uppenbart, men se upp, håll musselmanen i sträckta tyglar så han ej tar sig några som helst friheter!

Jag hör hur pöbeln här brölar om krattor och klosettborstar. Vid detta fäster jag ej något värde. Vet hut!
Citera
2024-12-27, 02:23
Medlem
Smygknullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazon-mannen
Se där! Ni har etablerat en ovärdelig kontakt, om än med en hottentott och arbetare, som kan behandla mattfransar så som de skola behandlas. Att era mattfransar nu är i trygga händer är uppenbart, men se upp, håll musselmanen i sträckta tyglar så han ej tar sig några som helst friheter!

Jag hör hur pöbeln här brölar om krattor och klosettborstar. Vid detta fäster jag ej något värde. Vet hut!

Känner mig trygg med min mattkunniga libanes. Det faktum att han inte vill ha betalt, nöjer sig med att han och hans 36 kusiner är skrivna på min adress räcker för honom och gör att jag känner stort förtroende för han kompetens.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in