2024-12-21, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Med det språket och den retoriken så menar du att du har examen från högre utbildning? Det visar hur jävla illa skolan är idag.

Jag vet inte hur du ska göra men du kommer med påståenden och anklagelser. Då måste du kunna visa att det stämmer. Något du inte har visat. Det måste du lösa.
Höga betyg—>kan välja vilken utbildning som helst gratis i Sverige —>gått den
Jag behöver inte skriva på byråkratisk svenska om jag inte vill men du har ett ovårdat språk med svordomar och annat.
Citera
2024-12-21, 09:14
Medlem
Citat:
De lägger ut kriminellt patrask. Varför har du något emot det? Det är ju bara bra att vi andra kan se det så vi slipper blanda oss med slasket. Eller?
Jag var med där som ostraffad
Citera
2024-12-21, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajskotten
Det här var den största digitala avsugningen för att tigga till sig att bli mod som jag någonsin sett.
Ja samma kille som anklagade mig för att ha hotat krimfup när jag vände mig till rättsväsendet
Han är nog inget moderator - ämne.
Citera
2024-12-21, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antagningsbesked
Som om jag förstår dig rätt har du alltså polisanmält dem för förtal. I regel så ligger inte förtal under allmänt åtal om det inte finns skäl för det genom att det är påkallat från allmän synpunkt, vilket det förvisso kanske skulle kunna finnas i ditt fall. Du kan ju gärna få berätta mer om vad utfallet av din anmälan blivit, har polisen lagt ned den eller har åklagare bedömt att det finns skäl att driva frågan?

Vilka andra rättsliga åtgärder har du hotat med? Skadestånd?

Har du nyttjat något rättsligt ombud i frågan?

Som många påpekar, om KrimFUP tagit bort datan på dig och det fortfarande dyker upp vid sökningar på Google och andra sökmotorer så kan du begära att dessa leverantörer tar bort den data från deras sökningar. Finns EU-praxis på området genom Case C-131/12 – Google Spain SL and Google Inc.

Detta fall etablerade "rätten att bli glömd" på internet. Domstolen slog fast att individer under vissa förhållanden kan kräva att sökmotorer tar bort länkar till innehåll som kränker deras privatliv, även om informationen är korrekt.

Länk
https://curia.europa.eu/juris/liste.jsf?num=C-131/12
Tack för bra svar . Jag följer upp detta
Google har försökt ta bort mig men inget händer. Jag får svar av dem ” detta bryter mot våra regler” alltså krimfup men sedan händer inget och jag dyker upp ändå.
Är väl något som gått snett bara. Jag ska kontakta dem igen
När det gäller krimfup är det inget som gått snett utan de har medvetet vägrat ta bort mig och hånat mig.
Jag är efterbliven. Jag utger mig för att ha en utbildning jag inte har etc .
Finns några mail från dem genom åren .
Ser mest ut som de sitter på kammaren och dricker sprit och svarar på mailen som kommit
Citera
2024-12-21, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ogontjanaren

Du påpekar att du är ostraffad och att ditt belastningsregister är tomt. Jag undrar om det kan vara så att du har blivit åtalad och fått friande dom?
Citera
2024-12-21, 13:00
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Höga betyg—>kan välja vilken utbildning som helst gratis i Sverige —>gått den
Jag behöver inte skriva på byråkratisk svenska om jag inte vill men du har ett ovårdat språk med svordomar och annat.

Men jag skriver på Flashback. Det jag värderar är språket du har när du representerar dig själv gentemot en annan part.

Citat:

Jag tror dig inte. Varför skulle de ha med ostraffade för? Påstår du det och tråden bygger på det så är det upp till dig att bevisa det.
Citera
2024-12-21, 17:27
Medlem
Citat:
Jag tror dig inte. Varför skulle de ha med ostraffade för? Påstår du det och tråden bygger på det så är det upp till dig att bevisa det.
Det var du som tyckte det var olaga hot också av mig när jag hotade med att gå till Polisen eller domstol om det här ? Jag skulle uppskatta om du slutar skriva i tråden då det bara är nonsens.

Nu säger du att hela tråden är påhittad och att jag aldrig varit i Krimfup alls och måste i så fall bevisa det ?
ok läs här tex:

----Ursprungligt meddelande-----
Från: support@krimfup.se <support@krimfup.se>
Skickat: den 30 mars 2023 14:03
Till: xxxxxxxxxxxxxx
Ämne: Re: Sv:

Hej!
Dokumenten har vi tagit bort, av någon anledning finns personsidan kvar (dock tom) men jag ser till att även den blir borttagen.

Hälsningar,
Ellinor
Krimfup.se
2023-03-30 10:22 skrev xxxxxxxxxxxxxx
> Hej
>
> Tack för återkopplingen.
>
> Det står dock att jag är med.
>
> Krimfup.se
>
> xxxxxxxxxxxxxx
>
> Med vänliga hälsningar
>
> xxxxxxxxxxxxxx
>
> -----Ursprungligt meddelande-----
> Från: support@krimfup.se <support@krimfup.se>
> Skickat: den 29 mars 2023 05:55
> Till: xxxxxxxxxxxxxx
> Ämne:
>
> Hej xxxxxxxxxxxxxx
>
> Du finns inte längre med i vår databas.
>
> Med vänliga hälsningar
>
> Ellinor
>
> Krimfup.se

En annan grej man kan notera är också är att de ofta skriver kl 23 på kvällen eller som här 05:55 på morgonen. Det är mig veterligen något man gör när man är vaken på kvällar och nätter och sover på dagen ? Naturligtvis finns det ingen Elinor på Krimfup utan det är Liam som sitter och skriver 05:55.

https://imgur.com/a/cvEbVU9
Citera
2024-12-21, 18:09
Medlem
Noterar att Liam Stepanyan (f d Grigor Stepanyan) tagit bort sig själv nu på Krimfup.se. Efter att ha funnits där 2 år?
https://www.krimfup.se/search/liam-s...n-goteborg&ved

kommer upp fortfarande i Google dock
Stepanyan - Sida 1
Krimfup
https://www.krimfup.se › namn › stepanyan
Liam Stepanyan, MAN, GÖTEBORG, 28 år

Lustigt nog finns Mattias Gustafssons sida kvar på krimfup. Hette tills för ett par år sedan Mamikon Ghadimyan och är den ansvarige utgivaren för krimfup. Skyldig till trafikbrott och ärende överklagat indraget socialbidrag.
De har väl missat att ta bort den i senaste uppdateringen ?
https://www.krimfup.se/search/mattia...fsson-goteborg
"Mattias Gustafsson är en man född den 11 november 1954 nu bosatt i Göteborg. Han har en intressant profil att utforska. Handlingarna innehåller händelseförlopp, domstolens bedömning och fullständiga domslut för 70-åriga Mattias Gustafsson från Göteborg." 70 år Personnummer
19541111-XXXX
Senast redigerad av ogontjanaren 2024-12-21 kl. 18:12.
Citera
2024-12-21, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scion
Du påpekar att du är ostraffad och att ditt belastningsregister är tomt. Jag undrar om det kan vara så att du har blivit åtalad och fått friande dom?
Ja, varit närvarande i rättegång och frikänd. Det tog 2-3 min förhör sen kunde jag gå hem och sen besked efter 7 dagar att det var nedlagt.
Citera
2024-12-21, 18:43
Medlem
Här är ytterligare ett brev jag fått av Liam på Krimfup 2024-06-01 20:26.
https://imgur.com/a/ZdakunV

Denna gången kallar han sig Mattias (som är den formellt ansvarige utgivaren för Krimfup). Men Liam sköter Krimfup till 100%. Där finns knappast några anställda på den redaktionen. Det finns f ö ingen redaktion heller. Det enda de har är spelbutik och lite andra inrättningar.
Citera
2024-12-21, 21:00
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Det var du som tyckte det var olaga hot också av mig när jag hotade med att gå till Polisen eller domstol om det här ? Jag skulle uppskatta om du slutar skriva i tråden då det bara är nonsens.

Har jag skrivit att det var "olaga hot" det du gjorde? Det tror jag inte va? Jag skulle uppskatta om du slutade skriva i tråden. Men alla har rätt att skriva i trådarna på Falshback så istället slutar du att skriva på det viset och argumenterar trovärdigt för din sak.

Citat:
Nu säger du att hela tråden är påhittad och att jag aldrig varit i Krimfup alls och måste i så fall bevisa det ?
ok läs här tex:

----Ursprungligt meddelande-----
Från: support@krimfup.se <support@krimfup.se>
Skickat: den 30 mars 2023 14:03
Till: xxxxxxxxxxxxxx
Ämne: Re: Sv:

Hej!
Dokumenten har vi tagit bort, av någon anledning finns personsidan kvar (dock tom) men jag ser till att även den blir borttagen.

Hälsningar,
Ellinor
Krimfup.se
2023-03-30 10:22 skrev xxxxxxxxxxxxxx
> Hej
>
> Tack för återkopplingen.
>
> Det står dock att jag är med.
>
> Krimfup.se
>
> xxxxxxxxxxxxxx
>
> Med vänliga hälsningar
>
> xxxxxxxxxxxxxx
>
> -----Ursprungligt meddelande-----
> Från: support@krimfup.se <support@krimfup.se>
> Skickat: den 29 mars 2023 05:55
> Till: xxxxxxxxxxxxxx
> Ämne:
>
> Hej xxxxxxxxxxxxxx
>
> Du finns inte längre med i vår databas.
>
> Med vänliga hälsningar
>
> Ellinor
>
> Krimfup.se

En annan grej man kan notera är också är att de ofta skriver kl 23 på kvällen eller som här 05:55 på morgonen. Det är mig veterligen något man gör när man är vaken på kvällar och nätter och sover på dagen ? Naturligtvis finns det ingen Elinor på Krimfup utan det är Liam som sitter och skriver 05:55.

https://imgur.com/a/cvEbVU9

Hur vet du att det inte finns någon Elinor på Krimfup?
Citera
2024-12-21, 23:05
Medlem
Citat:
Har jag skrivit att det var "olaga hot" det du gjorde? Det tror jag inte va? Jag skulle uppskatta om du slutade skriva i tråden.
Att du fortsätter är ju fantastiskt. Jaha så du anklagde mig för lagligt hot, inte olaga hot ?
Är det så vi ska förstå det nu då? Jag skriver på bäst jag vill tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in