• 1
  • 2
2024-12-20, 12:03
Medlem
Wow fick nu svar av KRIMFUP.SE efter 3 månader !

Det ligger till såhär: www.krimfup.se (Fuplex AB) som är en Lexbase kopia vill gärna tjäna lika mkt pengar som Lexbase 17-22 mkr per år senaste 4 åren. De verkar inte ha läst 1 vecka på eftergymnasial utbildning dock och kanske inte ens gått gymnasiet. De tar genvägar och struntar i allt och alla.
Det som hände var att de satte upp mig på en lista med kriminella de har för varje stad. På listan återfinns våldtäktsmän, rånare, mördare, mordbrand etc
De satte upp mig på plats 4 på listan i min stad. Jag hamnade på med detta på Google sökträff 3.
De t o m marknadsför och vill sprida så mycket de bara kan och använder förtalet i kommersiellt syfte.

https://imgur.com/a/pphqzBJ
"DEJTAR DU? - GÖR EN BAKGRUNDSKONTROLL "
"ANSTÄLLA? - GÖR EN BAKGRUNDSKONTROLL "

Jag har polisanmält dem för förtal.
De har låtit mitt namn ligga där år efter år. Jag har unikt namn och jag har inte kunnat få jobb och inte heller flickvän faktiskt. Alla googlar, de flesta innan man ens ses första gången. Så fort man slagit in mitt namn tar det en Googlesökning på under 1 sekund sedan står det Krimfup... crime m.m. och sen kan man klicka in på listorna för varje stad.

Något mer solklart fall av förtal har i alla fall jag aldrig sett i närheten av.

Jag konfronterade Google nu om detta igår med kopia till Krimfup och fick detta svar nedan. Vad gör man ?

https://imgur.com/a/hJUs4mo
Från: Armina S <armin_e@live.se>
Ämne: Sv: Google, Krimfup, Lexbase, Mrkoll & Co
Datum: 19 december 2024 21:02:38 CET
Till: xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx <xxxxxxxxxxxxxxx@gmail.com>

Hej xxxxxxxxxxx.

Du har lagt en hel del energi på att konstant mejla och skicka brev till oss.
Har du testa att söka på ditt namn på vår hemsida, är du förekommande där ?

För det gör du nämligen inte.

Sluta skicka dina efterblivna e-post & brev till oss.

Mvh Liam.
Citera
2024-12-20, 12:19
Medlem
Här är mer av konversationen: https://imgur.com/a/J29aJWL
Citera
2024-12-20, 12:20
Citat:
Ursprungligen postat av ogontjanaren
Något mer solklart fall av förtal har i alla fall jag aldrig sett i närheten av.

Har du aldrig gjort något kriminellt?
Citera
2024-12-20, 12:22
Bannlyst
ej kollat länken men gissningsvis får de en mängd email liknande ditt och testade att se ifall du skulle göra bort dig. dvs de kan misstänkt att du är bakom flera av dem som majlar dem
Citera
2024-12-20, 12:32
Avstängd
67arigGubbes avatar
Skönt svar från Liam.

Men har han snott nåns dator och mailat ifrån? Står väl ett annat namn som avsändare.

Är du kriminell så kommer du stå där
Citera
2024-12-20, 12:36
Medlem
kalkryggars avatar
Startat ny tråd ser jag.

Det du råkar ut för är väl straffet för att du är kriminell antar jag. Tror inte du får så mycket sympatier för det.

Men dina trådstarter är också lite svårbegripliga. Det är som att man öppnar ett inlägg några sidor in i en tråd.

Men vad handlar det du skriver om att tjäna pengar och inte ha utbildning? Menar du att man inte ska kunna tjäna 20 miljoner om man inte har eftergymnasial utbildning? Varför?

Solklart förtal skriver du. Jaha, hur ska vi kunna bedöma det med den info du skriver? Vi kan inte kontrollera någonting. Det enda är att du framstår som en grovt kriminell som nu grinar på FB för att du inte kan dölja din kriminalitet.
Citera
2024-12-20, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Skönt svar från Liam.

Men har han snott nåns dator och mailat ifrån? Står väl ett annat namn som avsändare.

Är ostraffad men stod med där ändå.
Armine Stepanyan är hans mamma. Liam Stepanyan sköter allt på Krimfup. Av någon anledning ansökte Armine Stepanyan om utgivningsbeviset (300.-/år) från den eposten och sedan har Liam den och hanterar verksamheten där.
Senast redigerad av ogontjanaren 2024-12-20 kl. 13:20.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poteter
Har du aldrig gjort något kriminellt?
Nej helt vitt register. Polisens belastningsregister är tomt och har alltid varit.
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Skönt svar från Liam.

Det är någon annan i familjen Krimfup. Flera av dem är dömda för brott, för övrigt.

Det är armeniskt utsugarslödder som utnyttjar svenska offentlighetsprincipen i vinstsyfte.

PS. Är dömd för ett knivdråp för länge sen men står ändå inte med där eller på Lexbase
Senast redigerad av Tomtefar2024 2024-12-20 kl. 12:40.
Citera
2024-12-20, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litenfiskare
ej kollat länken men gissningsvis får de en mängd email liknande ditt och testade att se ifall du skulle göra bort dig. dvs de kan misstänkt att du är bakom flera av dem som majlar dem
Nja, jag tror inte det. Det skrev att de inte gillade mina mail OCH BREV. Jag skickade lösbrev till alla på Krimfup där jag skrev att de ska sluta. Jag skriver alltid under allt med mitt namn till dem.
Polisen utreder dem nu.
Citera
2024-12-20, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtefar2024
Det är någon annan i familjen Krimfup. Flera av dem är dömda för brott, för övrigt.

Det är armeniskt utsugarslödder som utnyttjar svenska offentlighetsprincipen i vinstsyfte.
Jupp, jag har läst om mycket brottslighet i Armine Stepanyans familj. Skyddade identiteter, våldtäkt fängelse 1,5 år, narkotibrott fängelse etc
Citera
2024-12-20, 12:42
Citat:
Ursprungligen postat av ogontjanaren
Jupp, jag har läst om mycket brottslighet i Armine Stepanyans familj. Skyddade identiteter, våldtäkt fängelse 1,5 år, narkotibrott fängelse etc

Kriminella dårar!

Ut me packet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här