Volvon: NFR964 med chassinr YV1FW88A1D1114975 blir stulen den 10/12 från RM Automobility i bålsta tillsammans med två andra bilar.
(i RM Automobility styrelse sitter malmös största bilmålvakt... men jag orkar inte rota i allt kring det och se om det finns koppling till detta dåd på något vis, men ni får gärna jobba vidare på detta spår och se om det finns kopplingar mellan honom och dalen.
https://www.sydsvenskan.se/artikel/f...for-bilmalvakt <- någon med inlogg som kan ge ut full story?)
Denna volvo syns till 21:11 12/12 i samband med skottlossning i gusum.
(kopplingen mellan denna skjutning och hezzy har jag redan förklarat i tidigare inlägg, men om man inte orkar leta så är personen skriven på adressen far till två bröder som är/var väldigt aktiva inom fox med kopplingar till 5iftyy)
Bilen dyker sedan upp den 19 dec i norrköping, exakt tidpunkt är svårt att få fram utifrån det lilla vi har fått ta del av.
Men ack den som ger sig:
Solnedgång 19/12 2024 är
15:02.
Frisören Plaza Hair&Beauty som syns i klippet från efterlyst bland annat är öppet, Snabbgooglat så stänger dem
19.00.
Så vi kan räkna med att bilen kommer nånstans mellan
15-19.20 (låt oss säga att det tar 20 minuter att stänga igen en frisörsalong) men mest troligt är att det rör sig senare tider.
sista delen i videon som är offentlig som också ger oss liten tidsplan är när han åker ut från garaget, vi kan se en spårvagn med riktning mot klockaretorpet som bilen behöver stanna för.
Aktuell tidtabell för dec 2024 spårvagn 3 i riktning mot Klockaretorpet:
Avgångstid från Södertull
20.15, är där inom 1-2 minut så vi kan gissa oss till att gm är ur bild
20.16-20.17
Vilket överensstämmer med att Polisen larmades vid
20.16 på torsdagskvällen till centrala Norrköping.
Nu blev det en jävla massa ordbajsande från mig, men det är vad jag kan få ut från de offentliga uppgifterna gällande bilen. Tack för ikväll