2025-06-05, 16:31
Medlem
Tycker hans musik var bra. Synd det inte blev någon mer platta.
Citera
2025-06-05, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Den Punkten med telefonen 19 dec gör ju de tydligt att de är hezzy

förstår jag rätt ena bilden, med gröna väggen i garaget har dom hittat ena bilden i telefonen? för är ju exakt samma platser på bilderna
Citera
2025-06-05, 20:49
Medlem
Sneeviltrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Tycker hans musik var bra. Synd det inte blev någon mer platta.

Håller med! Visste inte ens vem han var innan han dog.... nu pumpar jag hans låtar varje dag när jag är ute och kör.
Citera
2025-06-05, 20:53
Medlem
jag tror fortfarande att Gaboro kände/visste vem skytten var för innan första skottet kom så kollade Gaboro bak när skytten kom och sedan när han ramlar ihop säger han "bror jag ber dig" för vem fan kallar någon för "bror" till nån random som snart klippt en?
Citera
2025-06-05, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oviksbo94
jag tror fortfarande att Gaboro kände/visste vem skytten var för innan första skottet kom så kollade Gaboro bak när skytten kom och sedan när han ramlar ihop säger han "bror jag ber dig" för vem fan kallar någon för "bror" till nån random som snart klippt en?

Du tror han hann formulera ett bra svar i ett sådant läge? ;/
Citera
2025-06-05, 21:56
Medlem
Citat:
Eftersom att alla nuförtiden säger bror till alla. De är något man säger i varje mening när man pratar med en person. De va de som kom ut ur hans mun. Plus så när man ber nån, så kanske han säger bror snälla för att be lite extra. De gör d mer personligt och de kan göra att skytten får skuldkänslor.

Eftersom Hezzy verkar vara skytten så kände de inte varandra. De va på olika sidor i konflikten. Dock om skytten var en av hans två rappar vänner glömt deras namn då kan den teorin stämma. Men skytten hade handskar o maskering o de har han nog haft på sig hela bilresan med tanke på att bilen inte var uppbränd.
Citera
2025-06-05, 22:16
Medlem
zarrelitos avatar
Citat:
förstår jag rätt ena bilden, med gröna väggen i garaget har dom hittat ena bilden i telefonen? för är ju exakt samma platser på bilderna

Det är jag som befunnit mig på plats och knäppte en referensbild för att påvisa ljusförhållandet, inget annat.

Citat:
Eftersom Hezzy verkar vara skytten så kände de inte varandra. De va på olika sidor i konflikten. Dock om skytten var en av hans två rappar vänner glömt deras namn då kan den teorin stämma. Men skytten hade handskar o maskering o de har han nog haft på sig hela bilresan med tanke på att bilen inte var uppbränd.

Vill bara påpeka att det är mina takes för att han e skytt utifrån de få offentliga dokument som finns till hands samt mina egna spaningar.
Det kan lika gärna vara jag som lagt ihop saker felaktigt.

Det är som sagt ingen som officiellt misstänkt honom.

Men - vill ni ha mer info varför jag trorhan är skytten?
Har analyserat innehållet på filmen och gjort ett par till spaningar.
Citera
2025-06-06, 00:07
Medlem
Zvazis avatar
Citat:
"Bror" är ett ord som nästan alla invandrare använder. De kallar någon för "bror" efter att ha träffat dem i en minut. Det betyder ingenting.
Citera
2025-06-06, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zarrelito

Kör
Citera
2025-06-06, 00:21
Medlem
Bushido-95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zvazi
"Bror" är ett ord som nästan alla invandrare använder. De kallar någon för "bror" efter att ha träffat dem i en minut. Det betyder ingenting.
Hahaha tänkte exakt samma. För en del är det närmast att definiera som tvångssyndrom, 95% av alla meningar både börjar och slutar med ordet... Huvudvärken är påträngande
Citera
2025-06-06, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zarrelito
Det är jag som befunnit mig på plats och knäppte en referensbild för att påvisa ljusförhållandet, inget annat.

Vill bara påpeka att det är mina takes för att han e skytt utifrån de få offentliga dokument som finns till hands samt mina egna spaningar.
Det kan lika gärna vara jag som lagt ihop saker felaktigt.

Det är som sagt ingen som officiellt misstänkt honom.

Kör
Citera
2025-06-06, 08:54
Medlem
zarrelitos avatar
Citat:
Kör

Skyttens längd

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera