2024-12-17, 19:38
Medlem
Jantejantejantes avatar
Luktar tangentbordskrigare om denna tråd, är du tillräckligt man för att gå säga till en invandrare "åk hem" istället för att vara en liten passivaggresiv tönt.

Du är säkert bara avundsjuk för att de knullar snyggare brudar än dig och du är ful, tjock och ensam.
Citera
2024-12-17, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dulce
Jag har suttit och funderat på hur man kan försöka få ut så många invandrare som möjligt. De flesta utav oss förstår att de ska ut, jag behöver nog knappast ge någon förklaring till varför. Idag pratar man mycket om stimulerad återvandring där staten ska betala hundratusentals kronor för att parasiterna frivilligt ska lämna. Detta anser jag är en dålig idé. Finns det något vi vanliga människor kan bidra med här? Exempelvis göra livet extra surt för invandrare i vardagen på olika sätt. Jag tänker liksom som att kolla argt på dom i olika offentliga sammanhang, inte hälsa, frysa ut dom på arbetsplatser/skola, ha en generellt mer aggressiv ton. Om vi tillsammans kan organisera oss och göra dedär lilla extra i vardagen som får invandrarna att inte känna sig välkomna så borde dom väl tillslut inse att hemlandet var ett bättre alternativ.

Så, vad tycker ni och vad har ni för förslag på hur vi kan organisera oss i vardagen mot invandrare och hur man får så många som möjligt att lämna.

Hundratusentals (miljontals?) svenska kvinnor välkomnar dem (männen) och inleder relationer med dem och du tror de lämnar för att du inte hälsar på dem och kollar argt på dem?
Citera
2024-12-17, 19:49
Medlem
xXEmMEXxs avatar
Vad ska man göra med bara Svenskar i ett land? Sverige är redan dött med invandring och utan invändning då är det en kyrkogård.

Jag tycker faktiskt om denna komedin i Sverige. Jag är den typen som är laidback, jag hamnar aldrig i problem, jag tjafsar eller bråkar inte med någon. Jag sitter bara bakåtlutad och tittar på hela denna cirkusen i Sverige. Det är faktiskt kul om man ser allt utifrån ett annat perspektiv och det är sånt här som utvecklar regissörer till att skapa jävligt roliga komedi filmer, man behöver ju inspiration.
Citera
2024-12-17, 19:49
Medlem
JoakimBalls avatar
Behöver inte göra livet surt för invandrare..

Ta bort bidragen, då menar jag 90% av bidragen. De som stannar är ok för mig!
Citera
2024-12-17, 19:52
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Det låter som du är lite svenskfientlig av dig. Det spelar väl ingen roll om de finns mer intelligenta än den genomsnittliga etniska svensken, dom ska ju fortfarande inte vara här och förstöra våra gener och kultur.
En liten andel integrerade, driftiga, intelligenta och skötsamma invandrare förstör inte genpoolen eller kulturen - och är bra för ekonomin.
Citera
2024-12-17, 19:53
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoakimBall

Precis min åsikt, eftersom man då slipper parasiter men behåller driftiga och skötsamma.
Citera
2024-12-17, 19:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av xXEmMEXx
Vad ska man göra med bara Svenskar i ett land? Sverige är redan dött med invandring och utan invändning då är det en kyrkogård.

Jag tycker faktiskt om denna komedin i Sverige. Jag är den typen som är laidback, jag hamnar aldrig i problem, jag tjafsar eller bråkar inte med någon. Jag sitter bara bakåtlutad och tittar på hela denna cirkusen i Sverige. Det är faktiskt kul om man ser allt utifrån ett annat perspektiv och det är sånt här som utvecklar regissörer till att skapa jävligt roliga komedi filmer, man behöver ju inspiration.
Korrekt inställning. Det finns alldeles för många viljor och ideologier som krockar överallt. Varföör inte bara se på? Synd om det skulle bli mycket sämre men vi har en ledning som inte verkar vilja ändra på någonting så värre blir det...
Citera
2024-12-17, 20:11
Medlem
Hade egentligen räckt med en enda förändring:

Maxtak på 0:- bidrag för alla invandrare efter år 1990. Absolut, någon dansk, tysk och enstaka engelsman kommer drabbas. Men håll ut i 5 år och garanterat att över 90% av de allra värsta parasiterna har dragit.

Som vanlig svensk kan man dock inte göra mer än att:
- Rösta SD
- Stöd aldrig invandrar-verksamheter
- Ge aldrig bort något till välgörenhet i utlandet
- Stöd aldrig verksamheter som är woke. Det kanske inte alltid går, men eftersträva det så långt som möjligt.
- Visa missnöje på sociala medier. Allt som är woke, eller glorifierar mångkultur. Dra ner brallorna på dem.
- Fortsätt med ”God jul”, och traditionerna. Vår kultur kommer dö inom 1-2 generationer om vi inte upprätthåller dem på det sätt de är menade. Att prata om svensk kultur är viktigt, gör det kollegor, vänner och familj. Prata om vilken fin kultur vi faktiskt har.
- Läs på om svensk historia, kolla på YouTube på Sverige på 50-talet. Det gör en påmind om vad Sverige hade kunnat vara. Mentalt blir man mer beredd när invandrare, woke/vänster-människor kommer dragandes med sina lögner. Bemöt deras lögner.

Jag kan ofta tycka att det är värdelöst att bemöta vänstern med fakta. De är faktaresistenta, då deras ideologi bygger inte grundar på sunt förnuft, utan snarare på utnyttjande av svaga för att få makt. Jag tycker det är mer effektivt att bemöta vänsterfolk med det språk de själva förstår, dvs känsloargument eller egna erfarenheter. Prova det.
Citera
2024-12-17, 20:13
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoakimBall

Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Precis min åsikt, eftersom man då slipper parasiter men behåller driftiga och skötsamma.

Visst, några kommer säkert åka hem då. Men tyvärr kommer nog inte bara de driftiga och skötsamma stanna. Även de som lever på kriminalitet kommer stanna. Och därtill kommer många som idag är bidragsberoende, men inte kriminella, välja att satsa på en kriminell "karriär" för att kunna stanna kvar här. Så det kommer i praktiken även öka brottsligheten markamt.

Så att dra in bidragen är nog bara en del av lösningen. Tyvärr.
Citera
2024-12-17, 20:14
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Det låter som du är lite svenskfientlig av dig. Det spelar väl ingen roll om de finns mer intelligenta än den genomsnittliga etniska svensken, dom ska ju fortfarande inte vara här och förstöra våra gener och kultur.

Samma jävla imbecilla visa som alltid. Du behöver inte blanda dine gener med dem om du inte vill.
Och du kan fortsätta fira midsommar och julafton, jag lovar.
Citera
2024-12-17, 20:16
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ancistrus
Visst, några kommer säkert åka hem då. Men tyvärr kommer nog inte bara de driftiga och skötsamma stanna. Även de som lever på kriminalitet kommer stanna. Och därtill kommer många som idag är bidragsberoende, men inte kriminella, välja att satsa på en kriminell "karriär" för att kunna stanna kvar här. Så det kommer i praktiken även öka brottsligheten markamt.

Så att dra in bidragen är nog bara en del av lösningen. Tyvärr.
Jo, så är det, man måste kombinera det med en sjuhelvetes utökad polisär förmåga och utvisa varenda jävel som döms. Men genom parasitära avlägsnandet är grogrunden i varje fall borta, så återväxten för dom kriminella blir mindre.
Citera
2024-12-17, 20:19
Medlem
Mucka gräl med dom jävlarna. De är fegisar som flytt sina länder. De vågar inte fajtas!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in