2024-12-17, 19:09
Medlem
Dulces avatar
Jag har suttit och funderat på hur man kan försöka få ut så många invandrare som möjligt. De flesta utav oss förstår att de ska ut, jag behöver nog knappast ge någon förklaring till varför. Idag pratar man mycket om stimulerad återvandring där staten ska betala hundratusentals kronor för att parasiterna frivilligt ska lämna. Detta anser jag är en dålig idé. Finns det något vi vanliga människor kan bidra med här? Exempelvis göra livet extra surt för invandrare i vardagen på olika sätt. Jag tänker liksom som att kolla argt på dom i olika offentliga sammanhang, inte hälsa, frysa ut dom på arbetsplatser/skola, ha en generellt mer aggressiv ton. Om vi tillsammans kan organisera oss och göra dedär lilla extra i vardagen som får invandrarna att inte känna sig välkomna så borde dom väl tillslut inse att hemlandet var ett bättre alternativ.

Så, vad tycker ni och vad har ni för förslag på hur vi kan organisera oss i vardagen mot invandrare och hur man får så många som möjligt att lämna.
Senast redigerad av Dulce 2024-12-17 kl. 19:12.
Citera
2024-12-17, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dulce
Jag har suttit och funderat på hur man kan försöka få ut så många invandrare som möjligt. De flesta utav oss förstår att de ska ut, jag behöver nog knappast ge någon förklaring till varför. Idag pratar man mycket om stimulerad återvandring där staten ska betala hundratusentals kronor för att parasiterna frivilligt ska lämna. Detta anser jag är en dålig idé. Finns det något vi vanliga människor kan bidra med här? Exempelvis göra livet extra surt för invandrare i vardagen på olika sätt. Jag tänker liksom som att kolla argt på dom i olika offentliga sammanhang, inte hälsa, frysa ut dom på arbetsplatser/skola, ha en generellt mer aggressiv ton. Om vi tillsammans kan organisera oss och göra dedär lilla extra i vardagen som får invandrarna att inte känna sig välkomna så borde dom väl tillslut inse att hemlandet var ett bättre alternativ.

Så, vad tycker ni och vad har ni för förslag på hur vi kan organisera oss i vardagen mot invandrare och hur man får så många som möjligt att lämna.
bojkota deras butiker , inte köpa tjänster, iofs så börjar det likna sydafrika här redan. dom är mycket väl medvetna om att dom är avskydda av en stor del av svenskar men det bekommer dom inte öht
Senast redigerad av chunky000 2024-12-17 kl. 19:17.
Citera
2024-12-17, 19:20
Medlem
Enterprises avatar
Citat:

Det är dumt att klumpa ihop alla invandrare till ett. Det självklara svaret för att göra livet obekvämt för parasitära element (som är långt ifrån alla) är naturligtvis att villkora alla former av bidrag och bistånd hårt, med krav på arbete etc.
Citera
2024-12-17, 19:22
Medlem
Dulces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Det är dumt att klumpa ihop alla invandrare till ett. Det självklara svaret för att göra livet obekvämt för parasitära element (som är långt ifrån alla) är naturligtvis att villkora alla former av bidrag och bistånd hårt, med krav på arbete etc.

Kommer detta räcka? Även om dom skulle vara hårt arbetande och skötsamma så ska dom ju ändå ut. Det handlar ju också med gener och kultur osv. Vi måste bevara vårt folk och kultur.
Citera
2024-12-17, 19:24
Medlem
Citat:
Kommer detta räcka? Även om dom skulle vara hårt arbetande och skötsamma så ska dom ju ändå ut. Det handlar ju också med gener och kultur osv. Vi måste bevara vårt folk och kultur.
och inte minst gatubilden .
Citera
2024-12-17, 19:24
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Den här tråden är för oss som vill skicka ut alla utbölingar
Det bestämmer inte du.

Jag vill också skicka ut vissa, men inte alla. Det finns vissa invandrargrupper som är driftigare, mer skötsamma och mer intelligenta än den genomsnittliga etniska svensken.
Citera
2024-12-17, 19:25
Avslutad
Jag tror inte det är den rätta vägen att gå. Visst är det surt när kriminella härjar och belastar vårat välfärdssystem, bidragsfusk och allmän oreda av större mått som fått pågå för länge. MEN OM politikerna ville se en förändring skulle det ha skett för länge sedan. Tyvär är detta det samhälle "den nya adeln" vill ha. Det gynnar dessa få enormt ekonomiskt med alla dessa rättegångar, utredningar, domare, åklagare, tolkar, rättssalar, försvarare, anstalter och så vidare. Det är en apparat som kammar hem biljoner. OCH ett splittrat folk är lättare att styra. Skulle vi alla komma överens och inse vem som är den verkliga fienden för ett liv i frihet hade det varit långt bättre. Men omöjligt i dagens läge.
Citera
2024-12-17, 19:27
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Nej, om man är hårt arbetande, vänlig och skötsam samt villig att integrera sig så tycker jag inte man ska skickas ut.
Sen kan det inte vara för stor invandring ens av skötsamma. Men det finns ingen anledning av repatriera dessa.
Uppmana etniska svenskar att skaffa barn istället.

Mitt förslag kommer att räcka för att få bort 75 % av parasitära element. Resten är en polissak.
Citera
2024-12-17, 19:29
Medlem
Dulces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Det bestämmer inte du.

Jag vill också skicka ut vissa, men inte alla. Det finns vissa invandrargrupper som är driftigare, mer skötsamma och mer intelligenta än den genomsnittliga etniska svensken.

Det låter som du är lite svenskfientlig av dig. Det spelar väl ingen roll om de finns mer intelligenta än den genomsnittliga etniska svensken, dom ska ju fortfarande inte vara här och förstöra våra gener och kultur.
Citera
2024-12-17, 19:32
Bannlyst
feltänkt. se hellre till att de känner sig välkomnade.

djävlas man så får man skit tillbaka. med det sagt menar jag inte att bara man får någon att känna sig dåligt till mods, skulle vara något dåligt , eller att det automatiskt skulle leda till dålig erfarenhet. men till viss del kanske ändå..

man bör nog säga sanningen och leda folk till det bättre, när man är säker på sin sak. men sen kan man ju ha fel också, oavsett hur säker man nästan ens tror sig vara, så det är en avvägning man får göra.

och den som vågar lär väl lära sig

ett annat fel som nog knappast lära ovanligt att begå, är att vara rädd för att ha fel.
Senast redigerad av litenfiskare 2024-12-17 kl. 19:52.
Citera
2024-12-17, 19:37
Medlem
Konstnarren5s avatar
Vi kan lära oss av 30-talets nazister och dagens sionister. De är våra läromästare. Bonne chance.
Citera
2024-12-17, 19:37
Medlem
Invällarna / kolonisatörerna har ju väldigt effektivt skapat sina utanförskapsområden, så kanske kan de start akurser i hur de gjorde.. de får ju liksom inte ens parkeringsböter då parkeringslisor lämnat och kaosar de sönder polisutryckningar så läggs brottutredningarna ned.

Så man bör absolut skapa svenska utanförskapsområden.
Sedan är ju själva köttgrytan lite för mustig för alla svenska parasiter/såssar men givetvis även de nya asylbedragerna i miljoner, så den behöver slaktas ala Javier Milei style...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in